34✔

383 22 5
                                    

Eren'den;

~Oğlum kazağınıza al yanına üşürsün.

~Anne yaz ayındayız ve zaten yanıma hırka aldım.

~Almazsan alma kamp köşelerinde annemi özledim, üşüyorum diye ağlarsan  umrumda da değil.

~Anne gideceğimiz yer 2 saat uzaklıkta yani bir şey olursa geri dönebilirim bilmem anlatabiliyormuyum ayrıca ben 18 yaşındayım ne ağlıcam be!

~HıHı aynen evet öyle çocuğum,hayal dünyan pek geniş. Ayrica anneye be denmez eşşek sıpası.

~Anne Allah aşkına sen içerde Bir Garip Aşk falan izlesene tüh bak saati gelmiş geçiyor koş koş.

~Beni lafa tuttun hep senin yüzünden kaçırdım eyvah hayırsız evlat.

Annem içeri girdiğinde bi derin nefes verdim ayyy ne sıkıyo bazen hee. Şaka yaptım şaka çarpılmayalım şimdi. Ufak valizime son olarak anne sözü dinliyim ne olur ne olmaz diye kazağı sıkıştırdığımda içerden son ses "Rabbaveeee rabbavee"dizi müziği yükseliyordu.

Haaa size söyleyemedim pardon bugün bizimkilerle beraber kamp yapıyoruz hemide 2 gece.

Biz kararı-  biz derken Emir ve ben ayy ne kadar güzel değilmi biz ahhh Emir ve bennn bir bütün,bir elmanın yarısı gibi oyyy kalbim yumoş yumoş oldu. Kafasını yediğim ne kadar tatlı şerefsiz. Ama ben daha tatlıyım.

Işte neyse biz yer bulma işini Tahagile bıraktık ama onlarda biz buralarda pek kamp yerleri bilmiyoruz deyip kararı bize bırakmıştılar sanki biz her ay kampa gidiyormuşuz gibi.

Emir bir yer biliyormuş bakın biliyor demedim biliyormuş daha neresi olduğunu ben bile bilmiyorum. Ben ben sevgilisi olan ben. Hani o gariban.

Ne kadar ısrar ettiysem de söyletemedim. Emir o,  katır inadı var onda söylermi hiç. Sanki yedi cihan devlet sırrı.

Telefonuma gelen bildirim sesiyle telefona bakınca Emirin bana mesaj attığını gördüm.

'Selam merhaba güle güle'

'Sevgilim sende mi izliyosun hadi ama'

'Yok be seni sinir etmek için öyle söyledim. Napıosun canımın içi?'

'Mini valizimi hazırladım sizi bekliyorum sen?'

'Valla bende babamı bekliyorum şimdi üstünü giyiyor heralde hazırlanınca çıkacağız sana haber veririm'

'Iyi taam hadi byby'

'Görusuruz bebeğim'

Oyy oyy bide yarım saat bekle beklemeyi hiç sevmem. Yapıcak hiç bir şey yok. Şimdiden sıkıldım.

Telefonumla oynayamam çünkü mazallah şarjim biter sonra ben dağ başında ne yaparım?

Aslında bizim bi ara powerbankimiz vardı ama kim bilir şimdi nerde? Annem annem kesin bilir canım anam.

~Anneegggggg

~Ne var yine annnöö diye bağırıyon?

~Yav hele sen bana powerbankin yerini söylesene.

~Neyim ben ordan bakınca kayıp eşya bürosuna falan mı benziyorum?

~Yok kız lütfen söyle bana lazım.

~ En son nereye koyduysan oradadır. Ben dokunmadım öyle şeylere.

~Anne evi sen temizliyosun ya hiç mi gözüne batmadı böyle beyaz dikdörtgen bişey? Sana garip gelmiştir kesin gördün onu hadi en sevdiğim annem söyle.

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin