11✔

1.5K 108 35
                                    

Emir'den:

Kulaklığımı takıp otobüse bindim ve tabiki vazgeçilmez yerim olan cam kenarına geçtim.

Cam kenarları güzeldir,canın sıkılmaz,şarkı dinlerken yolu seyredersin. Neyse konumuz cam kenarı değil.

Bi süre sonra yanıma Eren oturdu. Konuşmadı, konuşmadım.

Sonra derin bi nefes alıp ona soru sormak için kafamı kaldırdım;

"Neden bö-"

"Özür-"

ikimizde aynı anda konuştuk. Böyle olunca gereksizce güldük.

"Eren neden bana karşı böyle farklı davranıyorsun?eskiden şakalaşir,çok eğlenirdik. Seni kircak,incitecek bir şey mi yaptım? Eğer yaptıysam da özür dilerim,gerçekten üzülüyorum"

Sesim niye titriyor şimdi. Olur olmadık yerlerde ağlamayı kendime meslek edindim resmen.

"Senlik bir şey değil,benimle alakalı. Ee sen ne dinliyon?"

Evet evet inandık benlik bir şey değil,sevgilim de beni mal sanıyor herhalde.

"Duman- Her şeyi yak sen?"

"Buray- Sen sevda mısın " Konuşma böyle bitti.

Kamp alanına 15 dk falan kalmıştı. Bizim manyak öğrenciler ses bombası getirmiş,erik dalı açmış oynuyorlardı.

Evet otobüste. Yanımda sevdiceğim olmasa bende oynardım da rezil olma korkusu işte.

Şarkı bitmiş ve kamp alanına gelmiş bulunmaktayız. Müdür yine o saçma ve uzuuun konuşmasını yaptıktan sonra herkes kendine bir yer bulup çadır kurmaya başladı.

Ben daha önce annemgillen kamp yaptığım için çadır kurmayı biliyordum ama burdan öyle gözüküyor ki zannederim ki de öyle Eren bu konuda bilgisiz.

Çocuğum matematik sınavıyla bakışır ,gibi bakışıyor. Hem aramızdaki gerginliği atmak hemde onu özlediğim için;

"Pışt yakışıklı yardıma ihtiyacın var mı?"

Gözlerini kocaman açıp

"Yakışıklımıyım sahiden?"

dedi. Ben bunu yerim. Sonradan tahmin ettiğim gibi söylediğini farkedip kızardı. Şerefsiz çok tatlı.

"Yani evet yardıma ihtiyacım var gibi gözüküyor,bana yardım edebilirmisin?"

"Sen iste mecnun olup dağları deleyim yavrum"

"Sen bana mı yavşıyorsun?"

"Ama hayatım arkadaşlar böyle konuşmaz mı? Sen buna yavşamak diyorsan kızları görmemişsin sen..."

"Manyaksin sen,hadi yardıma gel" diyip güldü gamzesine parmak soktuğum.

Onunkini de kurduktan sonra sınıfça kahvaltı edildi ve yürüyüşe çıktık.

Tabiki yanımda Erenle,malum çocuğumu kaparlar olay çıkmasın.

Erenle öyle gezerken yanımıza bi kız geldi ama ben dedim çocuğumu kapacaklar diye al işte Eren elden gidiyor.

Hayır karşımdaki kız bir şeyde yapamam.offf.

"Merhaba Emirdi değil mi?"

Bu bana mı geldi.hahahah.Gelsin Ereni kıskandırma challenge. Ciddiyet.

Erenden;

Düşünün çok güzel bir ormanın içindesiniz,yanınız da Emir var,kuşlar cıvıl cıvıl,çiçekler çok güzel kokuyor.

Bide böyle bir anı mahveden çirkin bir kız.

Eren saçmalama kız erik gibi kütür kütür. Hiç de öyle değil iç sescik. Çirkin kız,bu kızı sevmedim bide soruyor "mirhibi imirdi digilmi miğ"sanki bilmiyor.

"Evet benimde sen kimdin,taniyommu?"

Dedi emir. Emir taniyommu ne biraz resmi olsana zaten kızda giymiş el kadar etek.

Kızın mal olduğu burdan belli.Allah rızası için hangi aklı başın da insan kampa etekle gelir?

"Ehehe şimdi tanışıyoruz işte ben Buse,sizin yan sınıftayım"

Buse. Bakın bu isim hiç hayra alamet değildir. Buse ismi iticidir. Kim ehehehe diye güler. Ben bu kızı sevmedim.

"Bende Emir yanimdakide-"

sonunda benden bahsediyor diyip sevincektim

"Yanimdakide can ciğer kankam Eren"

ha? Can ciğer sevgilide olabilirdik Emir.Ben bu kızı sevmedim.

"Tanıştığıma memnun oldum"

diyip elini bana uzattı,Iyy tırnaklara bak iğrenç bide o oje bok yeşili oje sürmüş,mal o eli tutacağımi düşünmüyonuz dimi. Eli havada kaldı. Yavaş yavaş indirdi.

" Ben memnun olmadım. Ve bu karşımdaki Emirde benim kankam değil anladin mı? Ha sakın yanlış düşünme kardeşimde değil. O benim en değerlim ,şimdi burdan tıpışla hayde. Kızım gitsene defol ,istenmediğin yerde durmasana yüzsüzmusun sen?"

Sonunda kiz gitti. Ay ne yapışık çıktı ya. Birde yavşak. Birde ben bu kızı hiç sevmedim. Arkamdan kulağıma Emir fısıldadı:

"En değerlim ha bunu sevdim."

Diyip kamp alanına doğru gitti.

***

Buse'ler linçlemeye geliyor hissediyorum.

Görüşürüz

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin