Eren'den:
~Sevgilim kimlik yanında dimi bak sakın unutma
~Yanimda dedim ya Emir
~Napiyim ya heyecanlıyım bu sınav kaderimiz olacak.
~Sakın stres yapma sakın kendini kasma seninle bissürü soru çözdük onları çözermiş gibi rahat ol tamammı?
~Yaa offf öyle konuşma valla heyecan yaptım karnım kasiliyor.
~Keşke şimdi yanında olabilsem.
~Dimi ya bizi ayrı okullarda sınav yaptıran görevlileri si-
~Şşt ama aşkım sen uslu bir cocuksun. O güzel ağzına hiç böyle kelimeler yakışmıyor.
~Tamam be zaten burda yalnızım off,Taha ve Meriç senin yanında tabi siz istediğiniz kadar sohbet edin bende burda tırnaklarımı yiyeyim.
~Aşkım sınavın başlamasına 5 dakika kaldı okula girelim artik. Seni seviyorum bebeğim. Tüm soruları dikkatlice oku çözmediğimiz soru tipi kalmadı seninle biliyosun yapabilirsin inanıyorum. Ikimizde bu sınavı bugün başarı ile tamamlayacağız. Seni seviyorum.
~Bende seni seviyorum hayatım, seninle güzel bir hayat için yapacağım sende yap unutma 'sen ve ben aynı ev farklı şehir' hayalimizi gerçekleştirelim. Başarılar diliyorum sevgilim.
~Seni seviyorum
~Seni seviyorum
Telefonu kapatıp hemen okula girdim. Sınıfa sağ ayakla bismillahirrahmanirrahim diyerek girdikten sonra sırama geçirip oturdum.
Vay be okul devrim bitmişti ha. Şöyle bi bakıyorum da ilkokuldaki saflığım çocukluğum, ortaokuldaki türlü türlü rezillikler,utançla,heyecanlar,mutluluklar arkadaşlar, lisede ki yalnızlığım ama mutluluğum, Mertcanın hayatımıza girmesi , Emirle ilk konuşmalarımız sonucunda hayatımın aşkını bulmam.
Bunlar bitti yani kocaman 12 okul senem gözümün önünden kayıp gidiyor. Artık büyük adam oldum hee.
Biraz etrafımı inceledim ortalarda bir yerde oturuyorum. Herkes çok heyecanlı ve stresli 2-3 kız tırnaklarını yiyip bitirirken, sınavın umurlarında olmadığı yüzünden belli olan 4-5 erkek kafasını masaya gömmüş yatıyorlardı.
Az sonra hoca geldi yada hocalar mı demeliyim? Kitapçıkları dağıttılar. Hadi ama B kitapçığımı? Benim uğurlu kitapçığım A idi. Neyse şuan bunlara takılmaya gerek yok bunlar ufak ayrıntılar.
Edebiyattan başladım, aboo o paragraf da ne sanki hayatını yazmış. Hemen aklıma Emirin dedikleri aklıma geldi.
Demiştiki "Soru ne kadar uzun ise o kadar kolaydır ilk önce sadece soruya bak metine bakma bazı sorular metinsiz bile çözülebilir haa olmadı mı? Metinde ufak göz gezdir hepsini okursan süre biter"
Soruyu okudukdan içimden 'vay serefsizler zaman kaybı olsun diye saçma saçma şeyler mi yazdınız al işte metni okumadan çözdüm kapak olsun' gibi saydırırken sorulara devam ettim.
Edebiyattan çok iyi net bekliyorum çünkü bana göre basitti heralde günde 8 saat çalışmanın sonucunu alıyorum.
Sözel kitapcigimda sorular bitince en başından beri cevap formumla cevaplarım tutuyor mu? Allah korusun kaydırma yapmışmıyım kontrol edince 4-5 soruyu yanlış yeri isaretledigimi farkettim. Sanki sınavın son dakikasıymış gibi stresle cevabı silip doğruyu işaretleyince derin bi nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK PRENS'IM -GAY
ChickLit|TAMAMLANDI| Bir yeni mesaj: "Ben sende tutuklu kaldım.." **** Başlangıç~20.04.2021 Bitiş~02.08.2021 #prens 9. Sıralama🏅 #gay 14. Sıralama🏅