Emir'den;
"Ben ona SAPIK ŞEY diyorum" Aha bu ben.
Vallaha da ben. Benden hoşlanıyor ey ehali duydunuz mu benden biricik aşkı Emirden...sus emir o senden değil anonim olan senden hoşlanıyor yani sadece bir yazına bakar bi daha yazmassan seni unutur bizim sana aşık etmemiz lazım. Teknik olarak benden hoşlanıyor içsesim:) sıçtırtma tekniğine. Oğlum embesil gibi gülme lan çocuk yanlış anlıcak. Doğru ya sevgilim beni bekliyor. Şimdi mutluluktan ağlıcam...
"Yaa öylemi çok mutlu oldum"
Ne mutlusu zorlasan havalara uçucağım,ben öyle deyince bi üzüldü gibi sanki neden üzülüyorki acaba benden vazgeçti mi?
"Şey sen neden mutsuzsun peki?"
"Bilmem sevgilim olursa eğer seninle pek sık görüşemeyeceğiz galiba"
Dert ettiği şeye bak benim fındık farem keşke gerçeği bilse.
Biz öyle bakışırken arkadaki bir grup kamp gezisinden bahset- KAMP GEZISI VARDI
"Dert etme, şimdi canım benim bavulunu hazırla 2 gün sonra kampa gidiyoruz"
"Kamp?"
"Evet sincap kamp hani böyle ağaç,ateş, orman,çadır,,marshmellow,keyif,huzur başka anahtar kelimeye ihtiyaç var mı?"
"Offf emir biliyorum ne olduğunu da nerden çıktı,ve sincap ne ya ?"
"Okul gezisi ve biz ikimiz beraber gidicez nokta"
"Iyi tamam"
"Sen bir tanesin"
Ay bu bi kızarmaya başladı sanki, sevgilim benim ya çok şerefsiz tatlı.
"Hadi sincap sınıfa zil çaldı!"
"Bana sincap demesene ya"
"Neden?"
"Çünkü,çünkü öylesine hoşlanmıyorum ben sana çam yarması diyomuyum"
Ağza bak tatlı şey sen bana küfret gıkımı çıkarmam çiçeğim
"Diyebilirsin ilişkimize yeni bi boyut getirir"
Uuu bunun gözler bi büyüdü,yalnız bu hala kızarmaya devam ediyo bu hasta mı oluyo ki?
"İlişkimiz?bizim ilişkimiz?sen ve ben?ilişki?"
"Evet hani arkadaşız ya daha yakın arkadaş oluruz."
Ne diyim şimdi aklıma baska şey gelmedi.bozuldu gibi bana.
"Hıhı arkadaş,sadece arkadaş,ikimiz"
"Bişeyin mi var dokunsam ağlayacak gibisin?"
"Yok bisi"
deyip sınıfına geçti. Allah Allah herkes bi garip...
Eren'den;
Ben aptal ben sanmıştım ki o da benden az da olsa hoşlanıyor ya ona başkasını anlatıyorum neredeyse kalkıp göbek atıcak ya.
Ondan sonrada ilişkimiz diyip beni umutlandırıyor,ben de icimden seviniyorum tabi aaa ama ilişkimiz neymiş arkadaşlıktan kankalıga terfi etmişiz.
Köpek,davar,ayı,cam yarması,sümüklü böcek,solucan,hıyar. Bide "Bisiyin mi vir dikinsim iğlicik gibisin" diyor yeminle sinirlenmemek için kendimi zor tutuyorum.
Eğer birazdaha böyle devam edeceksek ona onu sevdiğimi soylicem ama ya anonim?
Ben onu bırakamam onunla her gün konuşuyorum, dertlesiyorum, gülüyorum,eğleniyorum eğer onu bırakıp emire gidersem ona ayıp olmazmı? bal gibi de olur...
Bende büyük şerefsizim anonim beni seviyor onunla konuşuyorum ama aklımda farklı biriyle.
Demek ki iki kişi arasında kalmak böyle birşeymiş. Bu aptal kalp ikisinide seviyor.
Keşke dedim içimden
Keşke ikisi bir olsaydı
Benim karar vermem için odama geçip saatlerce düz duvara bakıp düşünmem lazım
Hangisi gerçek sevgi?
Emir mi?
Adını bile bilmediğim Anonim mi?
***
Yav ben sizi çok seviyore
Yorum yapanların okul ödevleri benden:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK PRENS'IM -GAY
ChickLit|TAMAMLANDI| Bir yeni mesaj: "Ben sende tutuklu kaldım.." **** Başlangıç~20.04.2021 Bitiş~02.08.2021 #prens 9. Sıralama🏅 #gay 14. Sıralama🏅