13✔

1.4K 103 15
                                    

Emirden;

Bu şarkı çok anlamlıydı.Bir kere Erenle söyledim,nasıl anlamlı olmazki?

Gece saati olmuştu ve birazdan yatacaktım uykum vardı ama götümü nereye çevirirsem çeviriyim uyuyamıyordum.

Ve ben hâlâ şarkının etkisindeyim.

Bir süre sonra çadırdaki sessizlikten dolayı işitmeye  başladığım nefes ve kalp atış sesleriyle daraldığımı hissedince uyku tulumumu toplayıp çadırın önüne serdim.

Bu gece yıldızları izleyecektim. Malum şehirde ışık kirliliğinden yıldız göremiyoruz.

Hayat bize yıldızları bile çok görüyordu.

Az sonra yan çadırdan çıkan surat beni şaşırtmış ve ani tepkiyle ona şeslenmiştim.

"Eren!"

Yerinde sıçrayınca bende yaptığım hatanın farkında olup gözlerimi kaçırdım.

Ahh salak ben..

Gecenin bi saati ormanda ona bağırarak  sesleniyor olmamın ne gibi bi açıklaması olabilir ki.

Rezillik tek kelimeyle.

"Emir sen misin?"

"Benim de sen niye dışarıdasın?"

"Şey...çadırın içi biraz fazla karanlık ve boğucu geldi bende içeride bunalınca... İşte burdayım. Sen neden dışarıdasın bu saate?"

"İçeride canım sıkıldı, eh tabi birazda dediğin gibi bunaldım ve yıldızları izlemeye karar verdim öyle işte."

Şu an ambiyans çok iyi değil mi?

Acep itiraf etsemmi?

Evet ya ne kaybederim ki? Bişey olmaz reddetse bile ikna ederim./ Özgüvenle bak amk/

Yani diyeceğim ben anonim seni seven anonim. Bu kadar zor değil.

Ya kekelersem, saçmalama Emir ilkokul çocuğu değilsin. Off stresliyim çok.

"Eren!"

"Efendim Emir?"

Evet ilk adımı attım ve oda cevap verdi. Bu da bir şey cevap vermeyedebilirdi.

"Eren eee şey biraz gezelimmi"

Bravo mükkemmel böyle devam et koçum

"Bu saatte?"

Off Eren her şeyi kurcalama zaten her şey çok zor.

"Hıhı bu saatte,konuşmamız lazım."

"Tamam bekle üstüme hırka alıyım bari  geliyorum"

Evet gelmesi güzel bir şey, gelmeyedebilirdi.

"Geldiim,hadi biraz dolaşalım"

Biraz ormanın içine doğru ilerleyince bir kütüğün üstüne yan yana oturduk.

"Eren"

"Evet Emir adım Eren ismimimi öğrenmeye çalışıyorsun?"

"Eren eee şimdi birine bir şey söylemen gerekiyor ama ne tepki vereceğini bilmiyorsun ,bu söyleyeceğin şey çook önemli."

Evet Emir yapabilirsin. Çok basit. Eğer iki cümle kuramayacaksan neden okul okudun? Hadi aslanım

"Böyle off nasıl söylenirki tamam basit yolla çözelim Eren benim sevdiğim biri var"

Bu niye bana garip garip bakıyor ki

"Ona nasıl seni seviyorum denir?"

Erenden;

"Ona nasıl seni seviyorum denir?"

Bu manyak heralde bana beni sevdiğini söylemeye çalışıyor.

Yalnız öyle stresli ve öyle utangaç duruyoki şuan. Ciddi ortamda olmasak gülerim.Net.

"Seni seviyorum de gitsin,ama bence güzel bir konuşma yapmalısın,senin onu sevdiğine inanmalı"

"Sence o zaman bende seni seviyorum der mi?"

"Buna hayır dicek kız tanımadım"

"Sen beni cook yanlış anladın sevdiğim kişi bir erkek,onda da etki edermi?" Sanki ilaç soruyor yan etkisi var mıdır gibisinden.

"İlaç mı bu hayatım,yan etkisi olsun?"

"Olmaz yani"

"Olmaz"

Aramızda bi sessizlik oluştu. Onu biraz cesaretlendirmek için;

"Emir hani bana yazan biri vardı ya sapık şey" Gözleri pörtledi,pörtler tabii

"Ee ne olmuş ona?"

"Ben onu buldum."

"Ne çabuk" Allahım şu stresli halleri çok tatlı değilmi? Bana sabır ver.

"Kendisi söyledi bana öğlen bana mesaj atti sana kim olduğumu söyleyeceğim dedi bende gittim çocukla konuştum."

" Yüz yüze konuştunuz"

"Evet"

"Anonimle"

"Evet"

"Sapık şey olan"

"Aynen öyle"

"Eren seni kandırmışlar,o çocuk anonim değil ki"

"Aa sen nerden biliyorsun ki?" Oyun öyle değil böyle oynanır Emir Efendi.

"Eee şeyden"

"Neyden?"

"Hissediyorum,evet hissediyorum biliyormusun Eren benim 6.hissim çok kuvvetlidir. Kesin seni kandırmışlar. Hem o çocuk kim,tanışmamız gerek. Yakışıklı mıydı anonim?" Uzun uzun onu süzdüm.

"Evet çok yakışıkı,böyle sari kumral saçları var,kahverengi gözleri,küçücük tatlı suratı var,bide incecik pembe dudakları çok öpülesi."

"Öyle mi?"

"Hıhı öyle"

"Ne çabuk tanıdın belki kalbi kötüdür?"

"Yoo kalbide çok güzel bana bebekmisim gibi bakıyor,sanki heran kırılcakmışım gibi narin dokunuyor,sözleri sesi çok güzel"

"Eren"

"Hmm"

"Ben o çocuğu sevmedim ve o anonim değil ki"

"Ispatla bana"

"Eren anonim benim,bendim sana yazan,sana aşık olan benim. Seni seven benim. O sevdiğin satırları,guldugun yazıların sahibi benim. Seni çok seviyorum hemde okulun bahçesine girdiğinden beri. Başta imkansız ben gay değilim dedim çünkü kızlarla sevgili olmuştum hep. Sen geldikten sonra ne başka kızları nede başka erkeklere ilgi duydum. Sanki hayatta tek sen ve ben vardık. Seni hep izledim. Gerçekten. Telefon numaranı binbir zorlukla hocadan aldım. Sana yazmak için cesaretimi topladım ve yazdım. Hem ben Kanıtlarımda mesajlarımızı da gösteririm. Gizlice seni çektiğim resimleride gösteririm. Ben seni 3 senedir senin bile haberin olmadan sadakatimle ile seviyorum. Hiç ümidimi kesmedim beni sevmiyorsun diye başkalarina bakmadım. Sevgiliymisiz gibi davrandım. Seni çok seviyorum ve seveceğim, sende beni bir kere sevemez misin?"

***

İtiraf bana göre fazla romantik ve yılış yılış oldu sizce?

Bem gidiyom vote versenize biraz.

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin