30✔

440 20 1
                                    


Eren'den;

~Alo Emir günaydın uyandırdım mı?

~ Günaydın sevgilim yok hazırlanıyordum.

~ Emir ne giyceksin?

~Bilmiyom ki heralde yine siyahlara bürüncem sen?

~ Neyse bende sana uyuyorum bende siyah giyeceğim. Sevgili kombini yapariz.

~ Tamam aşkım hadi hızlı ol okula erken gidelim daha Taha ve Meriç gelecek.

~Iyi tamam şuan üstümü değiştiriyorum ellerim dolu sen kapa.

~ Seni seviyorum

~Sana aşığım hadi kapa

~Taam taam hadi bayys

Üstüme hemen okul lokozunu üstünede siyah bol kazağımı giydim. Altımda siyah eskitilmiş bi kot ve ayaklarımda siyah vanslarimi da geçirince evden çıktım.

Size söylemeyi unuttum Taha ve Meriçi bizim okula aldık. Eğer bizim okula okumasalardı aramız açılabilirdi, çok zor görüşürdük. 12. sınıfız ve ders çalışmamız lazım hedeflerimiz için üniversite sınavını kazanmalıyız.

Ayrıca bizim Emirle bir hayalimiz var. Bu sene partime işe girip para kazanacağız sonra da ailemizin de desteği ile başka bir şehirde küçük bir ev tutup orda yaşamak ve okumak.

Taha ve Meriçte böyle düşünüyorlar. Bizim bir şekilde mükkemmel notlar alıp aynı şehire çıkmalıyız. Düşünsenize ne kadar tatlı.

Düşüncelere öyle dalmışım ki az daha durağı geçiyordum. Tahagili arayıp hangi otobüse bindiklerini sorduktan sonra otobüsün gelmeseni bekledim. Onların olduğu otobüse binip yanlarına oturunca sohbet etmeye başladık.

2-3 durak sonrada Emir binince 4 lü arka koltuğu doldurmuş olduk. Ben ve Meriç yanyana oturmuş camdan milleti çekistirirken,Emir şarkı dinliyor Taha ise Meriçe bakıyordu. Şuan kendimi sevgilileri ayıran kötü çocuk gibi hissetmem normal mi?

~Meriç bu kadar dedikodu yeter ben sevgilimin yanına gidiyorum hem galiba seninki seni özlemiş git onla ilgilen hayde

Emirin yanına gidince kollarını birbirine dolayıp kafasını ve bacaklarını cam tarafına çevirdi. Heralde şuan trip yiyorum.

Kolunu dürtüp.

~Sevgilim

Omzunu silkip bana yandan bi bakış attı.

~Neden trip atiyosun öğrenebilirmiyim sevgilim?

~ Sen zaten beni hep unut gitsene meriçciğin seni bekler. Bindiğimden beri bir kez sarılıp öpmedin.

~ Canım şuan hani otobüsteyiz herkes göt göte öpseydim herkes bize bakmazmıdıydı?

~Banane şuan canım trip atmak istiyor.

Beyefendi canı istediği için trip atıyor öylemi?

Önümüze bakınca Meriçte kendini Tahaya affettirmeye çalışıyordu.

~ Artık benimle hiç konuşmayacakmısın?

~HıHı

~Yani

deyip etrafa dikkat ederek göğsüne yaklaşıp

~Yani sana sarılsamda mı?

~HıHı

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin