23✔

667 41 26
                                    

Erenden;

"Sayın yolcular otobüsümüz perona yaklaşmıştır"

Sesiyle ayağı kalktım sonunda gelmiştim ya hu.

Sevgilimi görmeye teeee Muğlaya'da gitmedim de demem artık.

Otobüsten inip bavulumu aldıktan sonra benimkini aramaya başladım.

Tabi bu zor olmadı. Yani söylemesi ayıptır da ya da boşverin ayıp değil,benim sevgilim mükkemmel ötesi yakışıklı olduğu için hemen göze çarpıyor yani.

Asıl kötü olanı ise sadece benim değil maşallah gelen geçen çocuğa bakıyor.

Yani insan bir düşünür sahibi var mı diye. Cık cik cik gençlikte hiç saygı kalmamış. Ayıp ayıp...

Emirde beni görünce koşa koşa yanıma geldi beraber -hepinizin görüpte kıskandığı o sahneyi- yaşadık.

Beni bi almış kucağına nasıl döndürüyor nasıl ahh bebeğim.

Çok özlemişim ya, kokusunu varlığını ellerini gözlerini dudaklarını yanaklarını her yerini özlemişim. Ben onsuz nasıl yaşamışım ki?

Şimdi dizlerine yatmış film seyrediyorum. Evde yalnızız. Aklıma hep fesat fesat şeyler geliyor. Tövbe yarabbi.

Ayy utandım galibaa hayır utanamam ben. O hemen an-

"Sevgilim hayırdır aklından ne geçiyor da böyle kızardın?" Ben size dedim. Ya off hadi açıkla Eren gerçekten merak ediyorum ne diyeceğini.

"Aa şey mmm televizyon evet televizyon eee hmm televizyondaki ha buldum televizyondaki karakterler var ya hani ha işte  onları gerçek hayatta düşündüm acaba nasıl olurlardı diye. İşte ondan sonrasında başkalarının hayatına evet hayatına burnumu düşünce bile olsa soktugum için kendimden utandım aynen öyle." Diyip enayi gibi sırıttım.

Tabiki inanmadı ama utanmayım diye fazla uzatmadan

"Evet Eren televizyon. Çok mantıklı bunu bende kullanırım artık."

"Emir"

"Hı?"

"Seni seviyorum"

"Bende seni seviyorum"

"Iyi tamam şimdi dön önüne televizyon izle"

"Iyi tamam"

Sizinde gördüğünüz gibi pek bir romantiğiz.2-3 dk falan.

Daha sonra Emirin kararıyla dışarda biraz yürüyüşe çıkmaya karar verdik.

Azıcık üstünü giyerken onu kestim.

O benim sevgilim hem onda olan bende de var dimi canım.

Çekmecelerin birinden bilekliklerini çıkartıp koluna taktı. Yakışıyor çocuğuma da he.

Ama bir dakika bu bileklik oha bu bileklik milattan önce bilmem kaç senesinde ona aldığım yani kendime de aldığım işte sizinde hatırladığınız o sır bilekligi.

Acaba açtı mı? Yok ya açmamıştır.

Amaaan neyse hemen sevgilime uyumlu kıyafetler giydim. 

Aaa şansa bakın ki benimde bugün canım bileklik takmak istemişti tüh sadece o özel bileklik var yanımda, ne yapıyım şimdi takmak zorundayım dimi sonuçta heveslendim bileklik takmaya neyse çok konuştum.

O bilekligi de taktığım gibi beni kapı da bekleyen Emirin yanına geçtim.

Beraber bağ evinin arka tarafında kalan minik ormanı gezmeye başladık.

KÜÇÜK PRENS'IM -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin