Je to blízko

1.2K 81 22
                                    

Já už nic neříkal. Popravdě mi bylo docela blbě. Nějak blbě se mi dýchalo.

Jasmine nás zavedla do jídelny, kde se zatím jen chystalo pohoštění na snídani, takže jsme tam byli sami. Což bylo ideální , protože se Jasmine zvládla před alfou neculit a vymáčkla se dostatečně na to, aby to majtel ubytla alespoň trochu pobral.

,,Změna pokojů? Vážně? Kvůli tomu?" Postěžoval si, když usoudil, že je to blbost, a že mu jenom marníme jeho drahocenej čas.

,,A né jenom to.. . Chci to pořešit s učiteli, zbavit se těch alf a odejít z domu. Najít si práci a vyvarovat se ze všech těch špinavých věcí. Chci mít klid a Vy jste jeden mála, kdo by mi mohl pomoct."zdůvodnila Jas naléhavým tónem, jako to udělala při svém výkladu se mnou.

Alfa se odmlčel, než ze sebe vydal dál, velice poučných slov.
,,To bych mohl. Ale proč bych to dělal?"odsekl ji s kamenným výrazem, který mě vytočil.

Vždyť zaměstnává omegy, Jasmine to dokonce jemně nadhodila. Je tak těžký  říct ano? Proč?

Začal jsem uvažovat o prostém důvodu. Je alfa jako každej jinej, omegy jsou mu jedno.
Nemá důvod nám pomáhat, když nemáme nic na oplátku. Vyšel by z toho bez zisku.

Rozhodl jsem se zasáhnout, než by to Jasmine ještě stihla zkazit.

,,Co chceš za Jasminino zaměstnání a malou službu ohledně těch otravných alf? Hm?" Zasyčel jsem vytočeně.

On sám chodí kolem horké kaše, nebaví mě to. Měl prostě říct, co chce. Ať víme, na čem jsme.

Mezitím co jeho výraz byl doposud nečitelný, jeden z jeho koutů úst se zaškubal směrem vzhůru.
Jestli řekne, že by Jas bral za její tělo, tak -

,,Co všechno dovedeš?"zeptal se dříve, než má myšlenka dosáhla finishe.
Tentokrát se znova zatvářil nečitelně, postavil si kolem sebe zeď, přes kterou nikdo z nás nevidí.

Začal jednat obchodně. S nečitelným výrazem.
Přece jen je to vyjednavatel a majtel jedný velký firmy, ten výraz určitě trénuje už pár let.

Jas se nad jeho otázkou odmlčela, než se jí koutky zvedly do zářivého úsměvu.
,,Hlavně vařit." Řekla s odhodláním, jakoby dopředu věděla, že White často pronajímá restaurace.

Alfa potřásl hlavou. ,,To nejde." Zavrhl ji. ,,Samozřejmě, našly by se tady i jiné věci. Jednodušší."

Chjo, skvělej přístup.
Myslí tím ty uklízeče, zásobovače, servírovače atd?
Už by jen záleželo, jakou mají sumu.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

,,Jak vypadám?"zeptala se omega a otočila se před zrcadlem.
,,Jó, asi fajn."okomentoval jsem ji a narovnal jí látku kostkované blůzy se stříbrnými manžetovými knoflíky a límečkem.
Celý její outfit tvořily ještě lodičky a černé uplé kalhoty.

Límeček byl ze zadu povytáhlý, aby zakrýval krk a blůza byla dost dlouhá, aby jí neodhalovala pas. Dokonalá vyzáž.

,,Takhle by ses měla oblékat častěji. Ono ti to fakt sluší."pochválil jsem ji a prohlédl si ji od hlavy až k patě.

Má jemnou postavu, dobře stavěnou s docela pěkným obličejem s něžnými rysy. Takže na ní oblečení vynikalo.

Taky nevím, odkdy se ze mě stal módní porodce, nebo vyznalec v šatstvu. Ovšem to teď nebylo podstatné.

Od dohody s ředitelem a majtelem White, uběhlo už několik hodin a my máme jen chvíli na to, dostat se do města na pohovor a přijmu.

Je to zvláštní, řešit Jasmininu budoucí práci na školním tripu v šest večer. Ale alfa nám dal docela dobrou nabídku.

Odkud vítr vaneKde žijí příběhy. Začni objevovat