#13

2.5K 256 64
                                    

Ola gaisss👋
author balik lagi dengan part 13:v
bagi yang masi tanya "kapan Fang nikah?"
jawabannya masih tetep sama yaitu "masih jauh lagi wahai anak muda" :v

yaudah gausa lama lama lagi

HAPPY READING ALL💜
ENJOY!💜
.

.

.

.

.
Normal POV
.

.

.
"kemari kau fang!!!!!" ucap [y/n].

"eh,,jangan lah" ucap Fang.

"dey fang,lari fang lagi, serpihan kaca tu!" ucap Gopal yang ngeri melihat [y/n] mengeluarkan kuasanya.

Fang pun berlari menghindari serpihan kaca yang dilemparkan [y/n] menuju dirinya.

"gopal tolong aku gopalll,tukarkan kaca kaca tu jadi makanan gopalll"ucap Fang sambil berlari.

"baiklah"

"tembakan sniper ma-"

belum selesai gopal berucap dan mengeluarkan kuasanya,gopal sudah ditatap tajam oleh [y/n].

"eh,ee,lain kali lah Fang,aku nak balik dulu ni,mak aku dah masak kari dah ni tataa~" ucap Gopal yang sudah lari menuju rumahnya.

"ish! penakut lah kau!" ucap fang meneriaki gopal.

"lah,dia sendiri pun takut,nak ejek gopal pula" ucap ochobot.

Fang masih dikejar oleh [y/n]

"Boboiboy,tolong aku!!" fang akhirnya berhenti berlari ia terlalu letih untuk belari.

ia sekarang berada di belakang Boboiboy untuk meminta perlindungan dari Boboiboy.

"eh em,kuasa elimental! Boboiboy tanah!tanah pelindung!" ucap Boboiboy melindungi Fang.

"eh eh,bawa bertenang [y/n] kau kena kawal emosi kau,kalau tak hancur taman ni" ucap Boboiboy.

"tarik napassss"ucap gopal membantu [y/n] tenang.

[y/n] pun mengikuti aba aba gopal.

"tahan 5 jam [y/n],kau pasti tenang nanti,hehe"lanjut gopal.

[y/n] menatap gopal dengan tatapan tajam lagi.

"eh bukan kah kau dah balik ka?" tanya Ying.

"ha.ah,tadi dah ada kat rumah, tapi rumah dikunci lah, entah kemana appa dan amma aku pergi". ucap gopal.

"ha ha tak tau gopal dah tinggal sorang sorang,habis lah kau gopal,appa dan amma kau dah pergi tinggalkan kau tu!,dia tak nak jaga kau lagi" ucap [y/n] menakuti gopal,nampaknya amarah [y/n] mereda.

"eh mana ada?" ucap gopal menyangkal.

tapi aslinya gopal pun kepikiran dengan apa yang dikatakan [y/n]

(gopal overthinking gais🤣)

"hahaha,kau dah tak ada amma dan appa lagi,tak boleh makan karii" ucap Boboiboy menimpali

"eh,em,tok abaa,betul ke apa yang Boboiboy dan [y/n] ucapkan? huhu╥﹏╥" ucap gopal merengek pada tok aba.

"eh mana tok aba tau" ucap tok aba yang membuat gopal semakin takut.

"AAAAAA AMMA APPA HUHU╥﹏╥"

"hahahaha" semuanya mentertawakan gopal.
.

.

(Fang X Reader) Married With YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang