HAPPY READING ALL 💜✨
ENJOY!💜✨🥺l
alu mereka melesat menuju planet Mousikos untuk mengikuti kompetisi itu.
.
.
.
.
Semua yang ada di sana terdiam, suasana sangat sunyi, hingga.."yaya, kenapa aku tak boleh pakai topi aku?" Tanya boboiboy.
Belum sempat dijawab oleh yaya, fang juga ikut bertanya.
"ha.ah, kenapa aku tak boleh pakai visor aku?" Tanya Fang.
"kau bawa topi perisai aku kan?" Tanya sai.
"kapten kaizo pun tak kau benarkan pakai topeng nya ke?" Tanya boboiboy.
"kenapa aku tak pakai dress yang sampai bawah lutut?" Tanya [y/n].
Semuanya saling bertanya pada yaya, hal itu membuat yaya bingung.
"BISINGNYA KORANG NI, ADOI!" ucap ying sambil menepuk jidatnya.
"BERHENTI!!" ucap yaya sambil berteriak, bahkan teriakan yaya itu sampai membuat kapten papa ikut menghentikan kapal angkasannya secara mendadak.
"eh eh eh, kenapa cikgu papa hentikan kapal angkasa ni secara mendadak, hampir jatuh kitorang" ucap gopal.
"hmm..sepatutnya, KEBENARAN YANG BERTANYA!!, KENAPA KORANG NI BISING SANGAT HAH!?, SAMPAI TAK FOKUS KEBENARAN JALANKAN KAPAL ANGKASA NI OII" ucap kapten papa sambil berteriak.
"diorang tu cikgu, tak habis habis bagi yaya soalan" ucap yaya mengeluh.
"ada nampak muka saya ni?" ucap papa zola
Lalu yaya mengangguk
"ada nampak ke saya kesah?" ucap cikgu papa.
Yaya dan yang lainnya hanya menatap malas cikgu papa.
"ish cigku ni, orang cakap betul betul la" ucap ying protes.
"habis tu, KENAPA KORANG BERDUA TERIAK TERIAK HAH!?, BUAT KEBENARAN TERKEJUT JE!" ucap papa zola.
"diorang tu cigku!" ucap ying.
"hmm, korang ni.., baik lah!, kebenaran akan beri masa 15 menit untuk Tanya jawab, dan selama Tanya jawab belum berakhir kebenaran tak akan gerakkan kapal angkasa ni" ucap kapten papa.
"b-baik cigku papa!"ucap semuanya.
"cepat habiskan soalan korang tu!, semakin cepat korang bertanya, semakin cepat pula kita sampai" ucap kapten kaizo.
"b-baik kapten" ucap semuannya.
"dimulai dari siapa?" Tanya yaya.
"aku!"ucap boboiboy
"kenapa kau tak bolehkan aku pakai topi aku?" Tanya boboiboy.
"huh.. dasar lelaki tak tau fasion" ucap ying mengejek boboiboy.
"mestilah aku tak tau, yang aku tau fusion bukan fasion" ucap boboiboy membalikkan perkataan ying.
"heleh.. taufan kau tu belum fusion lagi kenapa?" ucap ying yang mengejek boboiboy
"yang penting tak 'tragedi fasion' " ucap bobiboy sambil melirik fang.
Fang yang menyadari itu pun langsung kesal.
"APA KAU CAKAP!?" ucap fang kesal.
Kapten kaizo melirik mereka dengan tajam seolah memberi isyarat kalau mereka harus segera selesai dengan Tanya jawabnya.
KAMU SEDANG MEMBACA
(Fang X Reader) Married With You
Fanfictioncover by: @ShiroAi_desu •~ini adalah kisah cinta antara dua insan yang saling membenci. [y/n],gadis manis dan cantik yang banyak diperebutkan oleh para pemuda di stasion TAPOPS. dan Fang, pemuda tampan dan hebat, memiliki banyak sifat yang harus [y...