Ola Gaisss 👋
ketemu lagi sama author😗
gimana?,masih betah kan baca cerita author ini?
makasih yaa udah betah dan stay baca cerita author yang lumayan panjang ini😗💜yaudah gausah lama lama lagi
HAPPY READING ALL💜
ENJOY!!!💜.[y/n] POV.
..
.
"APA!??,FANG TADI..DIA PERGI KAT SANA LAH!" ucapku teringat Fang yang kusuruh pergi kat ruangan penyimpanan power sphera."APA!?" teriak semuanya terkejut.
"aku..aku kena selamatkan Fang.." ucapku yang bergegas berdiri dan hendak pergi.
"nanti dulu [y/n],jangan tergesa-gesa,kita kena pikirkan rancangan dahulu,kalau tak nasib kita nanti akan sama macam mereka" ucap Shielda sambil menarik tangan ku.
"betul apa kata Shielda [y/n],kita pikirkan rancangan dahulu,baru lah kita selamatkan Fang dan yang lainnya" ucap Yaya menimpali
"hmm..oke lah,kita pikirkan rancangan dulu" ucapku pasrah.
"apa rancangannya?" sambungku
"em...Nut!,kau tadi sambungkan kabel kat catbot tak?" tanya Boboiboy pada Nut
"ha.ah,tadi.. Nut sempat charger catbot,dan sambungkan kabel kat dia,dan...,Nut terlupa nak cabut kabel tu lah!" ucap Nut.
"macam mana ni!?,Nut lupa nak cabut lah!" ucap Nut panik.
"bertenang nut,aku ada rancangan yang bernas ni" ucap Boboiboy menenangkan Nut.
"rancangan apa Boboiboy?" tanya Nut pada Boboiboy.
"meh dekat sini semua..rancangan nya ialah.."
..
[y/n] POV endnormal POV.
.
disisi lain..
..
"Boboiboy...Gopal..kat mana korang?" teriak Fang sambil menuju ruangan power sphera.
"alah aku masuk je lah,siapa tahu ada orang kat dalam" monolog Fang.
"em..permisi..ada orang kat dalam ke tak ni?,hello.." ucap Fang sambil memasuki ruang penyimpanan power sphera.
"Boboiboy..gopal..,Nut..,kat mana korang,ish! apasal ruangan ni gelap sangat" ucap Fang sambil menyalakan lampu.
..
.
dan...
"hah!?,s-siapa kau!" ucap catbot yang membuat Fang terkejut.
"eh?..c-catbot?" ucap Fang terkejut.
"kenapa kau ada kat sini?" ucap Fang mendekati catbot.
KAMU SEDANG MEMBACA
(Fang X Reader) Married With You
Fanfictioncover by: @ShiroAi_desu •~ini adalah kisah cinta antara dua insan yang saling membenci. [y/n],gadis manis dan cantik yang banyak diperebutkan oleh para pemuda di stasion TAPOPS. dan Fang, pemuda tampan dan hebat, memiliki banyak sifat yang harus [y...