#18

2.6K 214 247
                                    

Ola gaisss👋
ketemu lagi kitaa
makasi yaa uda stay baca cerita author yang agak gajelas ini☺️

HAPPY READING ALL💜
ENJOY!💜

normal POV.

kawan kawan [y/n] hendak mengejar [y/n] tapi pemuda itu mencegah mereka.

"tunggu sini,biar aku saja" ucap pemuda itu lalu ia berlari mengikuti [y/n].

Normal POV end.
.

.

.
[y/n] POV.

aku sudah sampai wastafel perempuan,aku merasa mual sangat,apakah?aku..

hamil???

tak,tak mungkin,mungkin ini hanya sakit biasa.

"huek,hueek" aku mual sekali,aku merasa nak muntah, tapi tak boleh keluar,hanya merasa mual,jujur aku sangat kesal.

lalu tiba tiba ada orang yang membuka pintu wastafel,ku kira Yaya atau Ying, ternyata..

"wah wah,nampaknya sebentar lagi aku akan jadi papa" ucap orang itu.

lalu aku terkejut, ternyata Fang si otak mesum.

aku tak menghiraukan nya,aku mual sangat,aku pun merasa pening.

"papa Fang,dan mama [y/n]" lanjut Fang

aku sontak menatapnya tajam,bisa bisannya dia cakap macamtu.

"kira kira nanti anak kita lelaki atau perempuan?" tanya Fang lagi.

sungguh,demi Tuhan aku tak nak hiraukan si mesum ini,tapi... aku menjadi terpikirkan,macam mana kalau aku benar hamil?

"kau nak beri dia nama apa?" tanya Fang dengan muka mesumnya.

"boleh diam tak!?,kenapa kau banyak cakap hah!?" ucap ku pada si mesum itu, kesal sangat aku dibuatnya.

"aku tanya je kan?,yaa,untuk persiapan,aku nak jadi papa yang baik untuk anak kita ini sayang" ucap Fang yang mulai mendekatiku.

"STOP!,DIAM KAT SITU!,KALAU KAU MELANGKAH SATU LANGKAH LAGI,AKU BOLEH BUNUH KAU DENGAN SERPIHAN KACAKU!" ancamku pada Fang.

"oke oke, santai sayang,kalau aku mati,siapa papa anak tu nanti?" ucap Fang dengan senyum smirk nya

kalau boleh jujur,aku geli melihat Fang macamtu,senyumnya menjijikan!,tak macam senyuman Sai!.

"pergi kau!,kalau kau tak nak pergi aku yang pergi!,ke tepi!" ucap ku sambil mendorong Fang dan keluar dari wastafel.

aku berlari sambil menangis,aku tidak tahu harus kemana yang penting aku terhindar dari si mesum tu!.

masa aku berlari,aku menabrak seseorang.

"aduh" ucap orang itu

"s-sori,hiks" ucap ku didepannya.

(Fang X Reader) Married With YouTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang