Ola gaisss 👋
ketemu lagi sama author💜😚
gimana kabarnya?
semoga baik baik aja yaa💜yaudah gausah lama lama lagi!
HAPPY READING ALL💜
ENJOY!💜.
.
.
.
Normal POV."hah?, rasa macam mana maksud kapten?" tanya komander kokoci.
"rasa...cinta" ucap kapten kaizo dengan nada sedih.
❄️❄️❄️
SKIP~
beberapa hari kemudian..Di Studio Music TAPOPS..
disana hanya ada boboiboy dan [y/n]
"macam mana ni.., band kita belum sempurna lah.." ucap boboiboy yang mengeluh pada [y/n].
"betul.., semua ni sebab fang dan sai tu, diorang asik bergaduh je, padahal.. sudah berulang kali aku marahi diorang tapi tetap saja diorang bergaduh" ucap [y/n].
"2 hari lagi kompetisi tu dimulai, macam mana kita nak tampil macam ni ha?" ucap boboiboy.
"huh.. nampaknya.. kita kena mengaku kat komander kalau band kita hancur, dan kita tak bolek ikuti kompetisi tu" ucap [y/n].
"kau ni gila ke apa [y/n]!?, kalau laksamana Tarung tau kita boleh ditendang keluar dari stasion TAPOPS kau tau tak!?" ucap gopal yang tiba tiba datang.
"BOLEH TAK JANGAN KEJUTKAN AKU MACAM TU!?" ucap [y/n] kesal.
"hehe sori" ucap gopal dengan senyum tanpa dosanya.
"gopal betul.., tapi.. kalau kita tak mengaku pun.. komander pasti akan tau, macam mana ni?" ucap boboiboy kebingungan.
[y/n] hanya termenung memikirkan cara agar sai dan fang bisa berbaikan dan latihan band ini akan bisa berjalan dengan baik
"eh?, mana fang dan sai?" tanya gopal.
"diorang berdua dipanggil kat ruang kendali oleh Komander Kokoci" ucap boboiboy.
"aku ada rancangan" ucap [y/n].
"apa dia!?" tanya boboiboy dan Gopal bersamaan.
"sini dekat!" ucap [y/n].
🍃
🍃
🍃
"macam mana?" ucap [y/n]."SETUJU!" ucap Gopal dan Boboiboy.
"setuju apa ni?" tanya Fang.
"tak ada" ucap boboiboy.
"[y/n], dah malam ni, kau tak tidur?" tanya fang.
"tak" ucap [y/n] singkat.
"kau pasti belum makan, jom makan dulu" ajak Sai.
"tak payah" ucap [y/n] dengan judes.
"[y/n].., k-kau kenapa?" tanya Fang yang ingin memegang tangan [y/n].
"ish!, aku tak kenapa kenapa lah!" ucap [y/n] yang bangkit dari duduknya.
KAMU SEDANG MEMBACA
(Fang X Reader) Married With You
Fanfictioncover by: @ShiroAi_desu •~ini adalah kisah cinta antara dua insan yang saling membenci. [y/n],gadis manis dan cantik yang banyak diperebutkan oleh para pemuda di stasion TAPOPS. dan Fang, pemuda tampan dan hebat, memiliki banyak sifat yang harus [y...