Ola gaiss💜
sori ya kalau author lama update nya🥺
author lagi agak sibuk nih,trus lagi ga mood juga🙃
tapi akhirnya author update juga kan?🤣
yaudah deh gausah lama lama lagiHAPPY READING ALL💜
ENJOY!!💜.
.
Normal POV.
.
.
"SELAMAT PAGI KAWAN KAWAN!!" ucap [y/n] yang sudah menghampiri teman temannya
.
.
"eh!?" seluruh teman temannya itu terkejut melihat [y/n]ya karena [y/n] aneh,dia lebih riang dari sebelumnya,dia kenapa?
"dey,ini dah malam lah!" ucap gopal.
"[y/n] kau kenapa?kau oke ke?" tanya Yaya
"eh?haha,aku oke 100% oke" ucap [y/n]
'berjaya,efek minuman tu dah mempengaruhi [y/n]' batin Fang.
"eh?kita dimana ni?" tanya [y/n]
"haah!?" semua orang lagi lagi terkejut.
"kita hampir sampai ke stasion TAPOPS" ucap Boboiboy.
"kau yakin kau oke?" sambung Boboiboy lagi
"kenapa lah korang ni haha,aku oke lah,eh ha.ah lah,kita kan nak ke stasion TAPOPS haha,lupa pula" ucap [y/n] yang seperti orang gila
"kau tak nak istirahat lagi?"tanya Boboiboy
"buat apa?aku dah tak sabar ni,nak jumpa orang orang kat stasion TAPOPS haha" ucap [y/n].
"budak ni salah makan ke apa ni?" ucal Boboiboy.
"fang kau bagi tahu abang kau kalau kita dah nak sampai, Boboiboy kau bagi tahu komander kokoci ya" ucap ochobot.
"oke" ucap Boboiboy dan Fang.
"siapa abang fang?" tanya [y/n] dengan polosnya
"dey kau tak tahu!?" ucap Gopal.
[y/n] menggeleng seperti anak kecil
"abang aku mesti lah Kapten Kaizo, itu pun tak tau ke?" ucap Fang.
"HAH!? KAPTEN KAIZO!? PFFFTT HAHAHAHAHA,WEI FANG KAU MIMPI YE?" ucap [y/n] tak percaya.
"eh? mimpi apa?betul lah aku adik kapten kaizo" ucap Fang.
"hahaha,jangan mimpi kau fang,jelas jelas kau dan kapten kaizo berbeza haha" ucap [y/n] sambil tertawa mengejek fang.
"beza?apa beza nya?,kau tak tengok ke? tak ada mata ke?,jelas jelas rambut aku dan kapten kaizo sama,lalu warna mata aku dan kapten kaizo sama,apa yang berbeza hah!?" tanya Fang pada [y/n].
[y/n] yang awalnya berdiri 1 meter dengan Fang,kini [y/n] mendekati Fang,sangat dekat.
"kau tau tak?,warna rambut ku dan Boboiboy sama kan?" tanya [y/n] pada Fang.
kini nada suara [y/n] menjadi serius.,ia juga bersikap serius,tidak melantur seperti tadi.
suasana menjadi serius dan ketegangan terjadi,semua yang ada disana melihat [y/n] dan Fang dengan tegang dan serius.
lalu Fang melihat rambut [y/n] dan Boboiboy
"beza,milik kau agak keemasan lah" ucap Fang.
"sama coklat kan?" tanya [y/n] lagi.
KAMU SEDANG MEMBACA
(Fang X Reader) Married With You
Fanfictioncover by: @ShiroAi_desu •~ini adalah kisah cinta antara dua insan yang saling membenci. [y/n],gadis manis dan cantik yang banyak diperebutkan oleh para pemuda di stasion TAPOPS. dan Fang, pemuda tampan dan hebat, memiliki banyak sifat yang harus [y...