—
Arkadaşın olmak istemiyorum.
Dudaklarını öpmek istiyorum.Nefesimi kaybedene kadar,
seni öpmek istiyorum.—
Lexa onun üzerine doğru birkaç adım attığında Clarke gözlerini refleks ile kırpıştırdı.
"Gustus ölecek.Az önce benim hakkımda saçma sapan şeyler söyleyen adam ölecek.Bunu değiştiremezsin Clarke."
"Yapma.Her şey böyle olmak zorunda değil."dedi Clarke.
"Hata yapan herkes ölür."
"Lexa o zaman beni de öldür."
"Saçmalama Clarke !"dedi çok net bir ses tonuyla.
"Yani demek istediğim yoluna çıktım.Beni de öldürseydin o zaman."
"O konu farklı."
"Nasıl farklı ? Bence değil."
"Sen farklısın."dedi ve kolunu Clarke'dan çekip oradan gitmeye başladı.Söylediği iki kelime Clarke'ın uzun zamandan sonra ilk kez iyi hissetmesine sebep olmuştu.
Octavia gülerek omzunu Clarke'a çarptığında Clarke daldığı yerden gözlerini ona çevirdi.
"Lexa hayatı boyunca kimse için böyle bir şey söylememişti.Ben onu çocukluğumdan beri tanırım."Dedi ve gidecekken Clarke ona seslendi.
"Dur.Ne demek istiyorsun ?"
"Demek İstediğim şu ki Lexa'ya bir şeyler oluyor.Çok güzel bir şeyler.."Clarke anlamadı ama Octavia gülmeye devam ederek oradan uzaklaşmaya başladı.
— —
Lexa karşısındaki adama sertçe yumruğunu geçirdi.Adamın yüzü gözükmeyecek haldeydi resmen.
"Gustus'u öldürdünüz mü ?"dedi yanındakilere.
"Titus izin vermedi."
"Ne demek Titus izin vermedi ? Ne demek ? Sizi öldürmemi istemezsiniz değil mi ? Onu öldürün dedim.Bana ihanet etti.Titus'a da hiçbir şey söylemek zorunda değilsiniz."
"Peki efendim."dedi ikisi de ve gitti.Karşısındaki ona atıp tutan ve Bellamy ile kavga eden adam artık nefes alamayacak haldeydi.
Lexa da ona vurmayı bırakıp lavaboya doğru gidip elindeki kanı iyice yıkadı.
"Lexa neden sinirlisin ?"dedi Octavia.
"Bir şey konuşuyorduk Clarke ve böldün.Bölünmeyi sevmem."
"Üzgünüm ben Bellamy-"
"Tamam.Neyse olan oldu."
"Olan sana oluyor."dedi ve göz kırptı.
Lexa ellerini havluya kurulayarak
"Ne demek o ?"dedi."Son zamanlarda çok düşüncelisin,fazla hassas-"
"Hassas mı ?"dedi ve güldü Lexa."O kelimenin anlamını bilmiyorum.Bilmediğim bir şeyi nasıl olabilirim ki ?"
"Beni dinle.Kalbinde biri var bunu inkar etme artık Lexa."
"Octavia ! Yapma."
"Ben bir şey yapmıyorum ki.Olan biteni söylüyorum.Kör değilim."
"Aklımda,fikrimde,kalbimde,her yerde o var."
"Ne ?"dedi Octavia kaşlarını çatarak.
"Siktir.Sesli mi söyledim ben onu ?"dedi Lexa hafif telaşlı ve pişmanlıkla.
Octavia sesli bir şekilde gülmeye başladı.
"Artık inkar edemezsin Lexa Woods."
"Seni de öldürmemi ister misin Octavia Blake ?"dedi sinirle.
"Kaçıyorum."
"Bir zahmet."Hızlı bir şekilde oradan uzaklaştı Octavia.Lexa'nın iyi olma düşüncesi onu da iyi hissettirmişti.Uzun zamandan sonra bu kadar çok güldüğünü düşündü ve gitmeye başladı.
— —
Clarke Raven ile birlikte eve gitmiş oturuyordu.Ama kafasında yankılanan tek şey Lexa'nın söyledikleriydi.Kolunda hissettiği dürtü ile irkildi.
"Clarke ? Kafan nerede ?"
"H-hiç öyle."
"Ne oldu anlat hadi."
"Bir şey olmadı Raven.Hadi bir şeyler aç izleyelim."
"Ya ne izlemesi ? Bana anlatacak mısın ?"
"Bir şeyler-"Lexa'nın"..oluyor."lafını tamamlamasıyla arkasına döndü.Kapıya yaslanmıştı.Dik bir pozisyona geçip Raven'a baktı.
"Bizi yalnız bırakır mısın ?"Dedi.Raven başını sallayarak odadan çıktı.Clarke da ayağa kalkıp Lexa'nın yanına doğru gidip aralarındaki uzaklığı oldukça kısalttı.
"Ne gibi bir şeyler oluyor Lexa ? Anlayamıyorum ben."
"Göstermemi ister misin ?"
"Nasıl ?"
Lexa Clarke'a bir adım daha attı ve elini yüzüne yerleştirerek kendine daha da çok çekti ve dudaklarını birleştirdi.Clarke bunu hiç beklemese de onun karşı konulamaz arzusuna kendini teslim etti ve dudaklarını ona uyum sağlayarak hareket ettirdi.
Elini Lexa'nın beline götürdü ve vücutlarını birbirine daha çok bastırdı.Bir an bile bu şeyin sonucunun ne olacağını düşünmemişti.Sadece ona kendini bırakmak istiyordu.Her şeyiyle kendini ona bırakmak..
Lexa pek istemeyerek de olsa dudaklarını yavaş bir şekilde ayırdı.Clarke'ın gözleri anın etkisiyle kapanmıştı.O da yavaşça gözlerini araladı.
Lexa nefesini düzenlemeye çalışarak"Sadece senin yanında gerçekten bir şeyler hissediyorum Clarke."dedi.
—
—
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prisoner
RomanceLexa onun üzerine çıktı ve kollarını sıkıca tuttu.Clarke ise onun bu kadar güçlü olacağını düşünmemişti.Kolları acımaya başlamıştı fakat karşısındaki kadının umrunda bile değildi. "Ölmek istemiyorsan,bizimle geleceksin.Artık bizim için bir tutsaksın...