—
—
"Lexa bu akşam parti düzenliyoruz sahilde.Çok sıkıldı herkes.Bundan böyle her akşam yapmayı düşünüyoruz ne dersin ?"
"Bana uyar Octavia.Biraz kafamız dağılır.Bellamy'i hiç göremiyorum bu aralar o iyi mi ?"
"İyi iyi.İşlerle ilgileniyor.Sorun yok."
"Tamam.Hazırlıkları siz halledersiniz.Ben artık Clarke'ın yanına gideyim merak etmiştir."dedi ve ayağa kalktı.
"Sevgilisinden de hiç ayrılamaz."Lexa sert bakışlarını Octavia'ya gönderdiğinde sustum anlamında ağzını kapattı.Lexa da derin bir nefes alarak oradan gitmeye başladı.
Buranın düzeninden o sorumluydu ve bir sıkıntı çıkarsa da aynı şekilde.Arada sırada bu şekilde kontroller yapması gerekiyordu.Sonuçta bir sürü insan vardı ve bir kavga olması kaçınılmazdı.İllaki bir sorun çıkardı.
— —
"Clarke ?"diyerek elindeki yiyeceklerle içeri girdi Lexa.Fakat Clarke bir şey söylememişti.Elindekileri tezgaha bırakıp yukarı çıktı.
"Clarke ? Sevgilim ?"diyerek kendi yatak odasına girdi fakat Clarke'ı yine görememişti.Tam arkasını dönecekken beline sarılan kollar ile irkildi.Clarke sıkıca ona sarılmıştı.
O irkilmenin yerini kocaman bir gülümseme aldı.Clarke yanağına öpücükler kondurmaya başladığında sesli bir şekilde gülmeye başladı.
"Clarke yeter."
"Yetmez.Sabaha kadar öpebilirim."Lexa tek hamlede onu kucağına aldığında şaşırmıştı.
"Bak sen öyle mi ?"
"Öyle."
"Bu akşam parti düzenliyor Octavia.Bunun için kıyafet ayarladım.Akşama biraz eğlenelim."
"Olur."diyerek başını salladı.
Kollarını Lexa'nın boynuna doladığında Lexa da onu döndürmeye başladı.İki küçük çocuk gibilerdi resmen.
Kim derdi ki sert gözüken,dokunduğu yeri yakan kadının bu şekilde birini sevebileceğini ?
— —
Lexa üzerini giyinmişti,tamamen hazırdı artık.Son kez aynadan kendine bakıp aşağı inmeye başladı.Merdivenlerden inerken,Clarke arkasını dönüp Lexa'ya bakıp gülümsedi.
"Lexa Woods.Nefes kesici gözüküyorsunuz."dedi ve elini tutup kendine yaklaştırdı.
"Clarke Griffin.Siz benim zaten nefesimi kesiyorsunuz."
Clarke Lexa'nın dudaklarını öpmeye başladı.
"Çok seviyorum seni."dedi Clarke.Lexa'nın dudaklarının kenarına bulaşmış ruj izini silerek.
— —
İkisi el ele tutuşarak sahile doğru yürümeye başladılar.Zaten iki üç dakikalık mesafedeydi.Octavia her şeyi ayarlamış resmen bir disko oluşturmuştu buraya.Malzemeleri nereden bulduğunu sorgulamadı Lexa.O bir şey yapmak isterse yolunu bulurdu.
Clarke'a döndüğünde şaşkınlıkla karışık gülerek bakıyordu.Octavia hızlıca yanlarına geldi.
"Sizin yeriniz özel."dedi Lexa'nın kulağına yaklaşarak ve herkesten ayrı daha farklı gözüken yeri gösterdi.
Beraber gösterdiği yere oturdular.Clarke müziğin sesi yüksek olduğu için Lexa'nın kulağına yaklaştı.
"Çok güzel olmuş."
"Hiçbir şey senin kadar güzel olamaz."
"Beni şımartıyorsun."
"Hoşuma gidiyor."diyerek güldü ve önlerindeki bardağa içki doldurdu Lexa.
Octavia yanlarına geldi.
"Nasıl beğendiniz mi ?"
"Güzel olmuş Octavia."dedi Lexa elindeki bardaktan bir iki yudum alkol içerek.
"Tamam ben gidiyorum şimdi sonra görüşürüz."diyerek oradan ayrıldı.Clarke birden ayağa kalktı ve Lexa'yı elinden tutup kaldırmaya çalıştı.
"Hadi dans edelim."
"Ben dans etmem Clarke."
"Sevgilinle de mi ?"
"Clarke !"
"Peki tamam ben ederim o zaman."dedi ve kalabalığın içine karıştı.Sanırım hafif de alkolün etkisiyle normalden daha hareketliydi.
Lexa onu izleyerek gülümsüyordu fakat bir erkeğin ona yaklaştığını hatta elini beline koyup daha da yaklaşıp dans etmeye başladığını gördüğünde sinirle ve hızlıca ayağa kalktı.Clarke'ın yanına doğru gitmeye başladı.
Adamın kolunu tutarak"Bırak onu."dedi sertçe.
"Ne ya ? Dans ediyoruz işte."dedi adam.
Sanırım Lexa'yı tanımayan burada yaşayan bir yerliydi bu adam.Lexa sinirleniyordu fakat olay çıkarıp bu geceyi mahvetmek istememişti.
"Clarke gel."dedi ve onu elinden tutup kendine çekmeye başladı.Adam da daha fazla üstelememişti Lexa'nın sinirli bakışlarının baskısıyla oradan uzaklaştı.
"Hani dans etmezdin sen ?"
"Susar mısın ?"diyerek gülümsedi Lexa ve ellerini Clarke'ın beline yerleştirip ona uyum sağlamaya başladı.
"O zaman sustur beni."dediğinde Lexa dudaklarına yaklaşıp öpmeye başladı.Dudaklarını öpmeyi,onu hissetmeyi her zaman sevmişti.Clarke'ın bu hallerine daha da hayrandı.Kendinden emin ve kararlı..
—
—
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prisoner
RomanceLexa onun üzerine çıktı ve kollarını sıkıca tuttu.Clarke ise onun bu kadar güçlü olacağını düşünmemişti.Kolları acımaya başlamıştı fakat karşısındaki kadının umrunda bile değildi. "Ölmek istemiyorsan,bizimle geleceksin.Artık bizim için bir tutsaksın...