—
Kimsenin yapamadığını nasıl oluyor da sadece senin aşkın yapabiliyor ?
Beni şu an çılgına döndürüyor.
Aşkın beni şu an çılgına döndürüyor.
Dokunuşun beni şu an çılgına döndürüyor.—
Clarke yavaşça dudaklarını ayırdı Lexa'dan ve alınlarını birbirine dayadı,müziğin ritmine uygun olarak vücudunu hareket ettirmeye devam etti.
"Lexa.."diyerek derin bir nefes aldı.
"Bana ne yaptın böyle ?"
"Ne yapmışım ?"dedi Lexa gülümseyerek.
"Nefes aldığımı hissedemiyorum.Sanki her an kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor.Sadece seninleyken böyleyim."
"Clarke ben.."Belinden tutup daha da yaklaştırdı onu kendine ve yanağını başına yasladı.
"Sadece senin yanındayken gerçekten bir şeyler hissediyorum."
Clarke da sıkıca sarıldı ona.Hayatlarının birleşeceğini düşünmemişlerdi.
— —
(Bundan sonrası +18'dir.Rahatsız olacaksınız lütfen okumayın.)
Evin kapısından içeri girer girmez Clarke Lexa'yı öpmeye başladı.Narin olan bu öpücüğün yerini tutku almıştı.Clarke bir an önce onunla birlikte olmak istiyordu.Uzun zamandır yapmak istediği bir şeydi bu belki de doğru anın şimdi olduğunu düşünmüştü.
Lexa ona uyum sağladığında onu merdivenin yanındaki duvara doğru çekti ve ona kendini daha çok bastırdı.Parmaklarını boynunda gezdirdi.Daha doğrusu vücudunun büyük bir kısmında parmaklarını gezdirdi.Lexa'ya dokunmaya bayılıyordu.Lexa da onun yaptığı her hareketten etkileniyor ve ona izin veriyordu fakat dayanamayarak onu kucağına aldı ve öpmeye devam ederek yukarı odasına doğru götürmeye başladı.
Odadan içeri girer girmez elini Clarke'ı indirip elbisesinin fermuarına götürdü ve tek hamlede vücudunu saran o kısa elbiseden onu kurtardı.
Clarke'ı öpmeye devam ederek yatağa doğru birkaç adım atmaya başladı.Clarke da bir yandan parmağını bacaklarında gezdirerek elbisesini bacak kısmından tutarak kaldırıp çıkardı ve kendini yatağa bıraktı.Lexa'yı boynundan tutarak üzerine çıkarttı.
Birkaç saniye birbirlerine baktılar.Birbirlerinin tepkilerini ölçmek istemişlerdi sanırım.İkisi de nefes nefeseydi ve şimdiden terlemeye başlamışlardı.Lexa'nın Clarke'a karşı hissettiği zevk duygusu inanılmazdı.Clarke'ın da aynı şekilde.Onlar gerçekten inanılmaz bir ikiliydi ve bunu kendileri de biliyorlardı.
Lexa Clarke'ın sütyeninden taşmış olan göğüslerine dudaklarını bastırdığında Lexa Clarke'a başını kaldırıp ona baktı.Başını geriye yaslamış eliyle çarşafı sıkıyordu.Fakat Lexa daha bir şey yapmamıştı.Tek yaptığı şey onun göğüslerini öpmekti.Clarke daha şimdiden bu şekilde davranıyordu.Aslında bu Lexa'yı mutlu etmişti.Clarke'ın üzerinde bıraktığı etkinin onu bu denli büyük tepki vermesi hoşuna gitmişti.
Yavaşça elini sırtına götürüp onu kaldırdı ve sütyenini çıkarttı.Clarke da aynı şekilde onunkini çıkarttı.Lexa elini boynunda gezdirerek dudaklarını tekrar öptü.
Clarke daha fazla sabredemeyerek Lexa'nın parmaklarını tutup hızlıca kasıklarının arasına götürdü.Lexa yaptığı hareket ile hafifçe gülümsedi ve dikkatlice onu izledi.Yaptığı her şeyde daha da fazla deliriyordu.Sürekli başını arkaya atıyor ve çarşafı sıkıyordu.Bu sefer Lexa diğer eliyle elini sıkıca tuttu ve kulağına yaklaştı.
"Beni hissedebiliyor musun ?"dedi çok sessiz ama etkileyici bir ses tonuyla.Clarke gözlerini aralayarak başını salladı ama şu an çıldıracak derecedeydi.
Lexa parmağını karnının üzerine götürdü bu sefer ve Clarke'ın kendisini hissetmesini sağladı.
"Lexa !"
Lexa biraz yavaşlayarak ona yaklaştı ve dudaklarını birleştirdi.Bir yandan da vücutlarını birbirine değdirmeye devam ediyordu.Clarke parmaklarını tam anlamıyla Lexa'nın sırtına geçirdi.Lexa kimseye yapmadığı gibi nazik davranıyordu ona.Başka bir kadın olsa daha acımasız davranabilirdi fakat onu gerçekten hissetmek istiyordu.
Bu yaptıkları şey onlar için geçici bir zevk değildi.Bu başka bir şeydi.Sevdiğine dokunmak.Onu gerçekten yakından hissetmek farklıydı.Clarke ile olan her şey Lexa'ya göre farklıydı zaten.
Bir süre sonra Clarke Lexa'yı yavaşça altına aldı.Lexa halinden memnun bir şekilde ona bakıyordu.Yaptığı her şey de daha da tatmin oluyordu.
Clarke'ın önüne düşen saçlarını yavaşça çekti ve elini yüzüne götürdü.Clarke da aynı zamanda ona baskı yapıyordu.Lexa'ya yaklaşıp boynuna dudaklarını bastırdı.Clarke Lexa'nın her yerine dokunmak.Vücudunun her zerresini ezberlemek istiyordu.Haksız da sayılmazdı.Çünkü hayatında daha önce böyle hissettiği tek bir anı bile olmamıştı.
(+18 Bitti.)
Birkaç dakika sonra ikisi de yorgun düşmüştü.Clarke yavaşça kendini yatağın öbür tarafına kendini bıraktığında Lexa önce onun üzerini sonra da kendi üzerini pike ile örttü.
Clarke ona doğru dönüp gülümsedi.
"Sensiz tek bir gecem olsun istemiyorum."
Lexa hafifçe gülümsedi.
"Buna izin vermeyeceğim."dedi ve onu kendine çekip kolları arasına aldı.
İkisi de bu güzel gecenin ardından uykuya daldılar.
—
—
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prisoner
RomanceLexa onun üzerine çıktı ve kollarını sıkıca tuttu.Clarke ise onun bu kadar güçlü olacağını düşünmemişti.Kolları acımaya başlamıştı fakat karşısındaki kadının umrunda bile değildi. "Ölmek istemiyorsan,bizimle geleceksin.Artık bizim için bir tutsaksın...