- - Már rég nem azok az erőviszonyok, Jonsonh, amik a bál napján voltak.- néztem rá gonoszul. - Minden tanár tudja. Mindegyik, egytől egyig. Csak azért vagy még itt, mert én azt akarom. Hogy nap, mint nap lássalak szenvedni. - mondtam halál nyugodtan. Mire Jonsonh elfehéredett. - És igen, jobban jártál volna ha Mardekáros leszek.
-ELLENOR.... - hallottam meg a nevemet.
- Nem vagyunk beszélő VISZONYBAN Weasley. - mordultam a fiúra, aki mellém ért.
- Mi a fasz volt ez?!? - kapta el a kezemet. - Mi folyik itt? - préselt a falnak.
Nyugi Aello
Én csak egy ravasz mosolyra húztam a számát, és Fred füléhez hajoltam.
- Azt hittem te nem fanyalodsz rá használt cikkekre. - mondtam olyan hangosan, hogy Marcus meghallja, aki a szavaim hatására egy mozdulattal kente fel Fredet a szemben lévő falra.
- Megátkoztam az exedet, mert rátámadt a kedvenc Blackkemre. Neked miért kegyelmeznék?! - szegezte a palcáját Fred nyakának. Én lassan Marcus vállára vezettem a kezemet, és elhúztam Fred elől.
- Megakarod beszélni, TÉNYLEG? - húztam fel a szemöldökömet, míg megnyomtam a tényleg szócskát. Mire ő olyan közel hajolt hozzám, hogy majdnem összeért a szánk.
- Biztos beszélgetni akarsz? - suttogta az ajkaimra, mire óvatosan beharaptam az alsó ajkamat, majd magragadtam a nyakkendőjét, és behúztam a szobámba.
- Szia, Katei. - köszöntem reflexszerűen.
- Na hármast akarsz? - ölelte át a derekam, és kezdte el nekem dörzsölni magát. A kezét lassan csúsztatta lefelé a csípőmön.
- Helló? - szólalt meg Katei.
- Nem akarok hármast. Veled biztos nem Weasley. - mordultam rá. Mire az ölelése szorosodott.
- Hmm...Érdekes. - harapta meg a fülemet. Mire a testem megremegett. - Múltkor nem ez jött le kislány. - csókoltgatta a nyakamat.
Csak nem kívántad meg? Kuncogott fel Nüx.
- N.. Ne... Nem- nyöszörögtem. Fred egyből elengedett, és maga felé fordított.
- Mondd el.... - hajolt közelebb- Mondd el, miért kerül a lány, aki ennyi mindent vált ki belőlem. - lépett egyet felém. Egy halk sóhajt hallottam meg magam mögül. Ami Kateihez tartozott.
- Mondd el neki. - mondta Katei a könnyeivel küszködve. - Ő való melléd Poppy, nem én.
- Katei, kérlek ne haragudj. - suttogtam míg egy ölelésre húztam a lányt, aki el is sírta magát.
- Nem haragszom. Végig tudtam, hogy őt szereted. Hiszen nem egy átlagos ember való melléd, és a Weasleyk, tudjuk mind, nem átlagosak.- lassan eltolt magától. Én egy puszit nyomtam az arcára.
Tudom, kihasználtam.
Dehogy használtad ki Aello
Katei ezek után távozott a szobámból, Marcus pedig tippem szerint lelépett, szóval ráértem.
Mondd el neki Aello
- Miért hívsz Aellonak? - kérdeztem kissé idegesen.
- Szívi bekattant valami? - húzta fel a szemöldökét.
Mivel ez a sárkány neved kislány.
Kicsit gonosz, de azt jelenti HÁRPIA
-HOGY MI? - akadtam ki teljesen.
-ELLENOR - emelte fel a hangját velem szemben. Mire én egy hatalmas pofont kevertem le neki.
- Akármennyi pofont is fogsz nekem adni- feszítette le kezemet. - Akárhányszor fogsz rám így nézni- hajolt közelebb hozzám.
- Weasley!- mondtam ki a nevét úgy, ahogyan régen.
Régen? Mi volt régen?
- Szóval azt akarod, hogy gyűlöljelek? IGEN PITON? - emelte fel megint a hangját.
- IGEN!! - Kiabáltam rá. Mire ő az ajkaimra tapasztotta az ajkát.
Amúgy vágható köztetek a szexuális feszültség, csak mondom.
Tovább nem foglalkozva Nüxxel húztam Fredet még közelebb magamhoz. Míg ő a fenekem alá nyúlt és megemelt. Ezzel egy percre megszakítva a csókot.
- Ne lökj el magadtól... - suttogta Fred az ajkamra.
- Muszáj. Nem sodorhatlak veszélybe Freddie. - néztem rá bűnbánóan.
- Miért? - döntött az ágyamba.
-Freddie, baby. Kilóméter hosszú lenne ez a lista. - míg ő a nyakamra tapadt. A keze a belső combomat simogatta. - Kérlek, ezt ne. - kérleltem őt.
- Szívi miért tiltakozol ellenem? Ne gondolkodj csak élvezd ki a pillanatot. - tapasztotta az ajkát az ajkamra, bennem ezzel eloszlatva az ellenállás gondolatát. Nem akartam. Nem tudtam ellen állni neki. A nap további részét együtt töltöttük a szobámban. Azaz, az én, és Ginny szobájában. És mint mindig Fred Wealsey fenomenálisian teljesített. Nüx pedig végig kommentált mindent. A méretét, a hátát, a kis formás fenekét, az összes izmát. Szóval egytől egyig mindent.
- Ellenor, ez...fantasztikus vagy. - csókolt meg Fred.
- Hát lehetett volna jobb is... - morogtam.
Szerintem akkor is szexi
Fred értetlenül nézett rám.
- Esetleg Nüx akarsz irányítani?!? - kérdeztem miközben felültem. - Mert nagyon szívesen átadom az iránytítást, ha ennyire szeretnéd!- keltem ki az ágyból.
Én csak azt mondom, hogy szexi. Meg, hogy jól jártál vele.
Kuncogott pimaszul.
- Tudom, hogy szexi. De én nyugodt szexet akarok, nem olyat amit végig kommentálsz. - álltam a tükör elé.
Vald be nyugodtan, hogy élvezed a kommentáromat
- Nem, rohadtul nem élevztem, - szorítottam ökölbe a kezemet.
- Mii? - hallottam meg Fred értetlen hangját. - Te nem élvezted? - nézett rám szomorúan.
- Ezt megcsináltad Nüx. - durciztam be rá.
Tudom, hogy szeretsz
Dalolta.
- Freddi, édesem. - léptem hozzá közelebb. - Emlékszel arra amikor, elkábítottak?- mire ő csak bólintott. - Akkor az indulatok teremtettek bennem valakit. Azaz valamit. - Fred értetlenül nézett rám. - Tudod animágus vagyok. De még nem volt megfelelő vihar ahhoz, hogy áttudjak változni.
-Oké ezt eddig értem. - mondta nyugodtan.
- És amikor... Szóval amikor azt mondtad rám, hogy használt cikk, akkor elpattant valami bennem. - hajtottam le a fejemet. Fred óvatosan az állam alá nyúlt, majd meg emelete azt, hogy a szemembe nézhessen.
-Sosem, gondoltam komolyan....- simogatta az alsó ajkamat. - Zavart, hogy jóban lettél Salvatorevel. Hogy ő több figyelmet kapott tőled, mint én. - hajtotta a homlokát a homlokomra. - És a ribancos dolgot sem gondoltam komolyan... - nyomot puszit az orromra.
Én mondtam, hogy jól jártál vele
- Így jött létre Nüx, az érzelmeimből, a sérelmeimből. Az ő állítása szerint főképp a haragom, hozta őt létre. Nüx a lelkem része. Az alakja pedig egy sárkány. Mivel az animágus alakom is az lesz. - mosolyodtam el.
- Szóval, kb miattam megbolondultál?- húzta fel a szemöldökét.
- Nem! - néztem rá csúnyán. Majd mentem a szekrényemhez, ahol elkezdtem keresni valamit, amit feltudok venni.
- Ugyan baby girl. - kuncogott.
Minek nevezett?!?
Akadt ki Nüx is.
- Minek neveztél? - sétáltam felé, majd közvetlenül előtte álltam meg, ő pedig a derekára fonta a kezét.
- Ugyan baby girl, ez csak egy becenév. - nevetett fel komiszul.
- Nem, ez nem az. Ez azt jelenti, hogy uralkodni akarsz rajtam. - mordultam rá.
- Ohhh, azt ne mondd, hogy nem tetszik, hogy dominálok a kapcsolatunkban. - rántott bele az ölébe.
- Nem! - vágtam rá egyből.
- Akkor talán menj vissza Charliehoz!- lökött ki az öléből.
- Elhiheted, hogy Charlie kurva jó az ágyban. - néztem rá gonoszul.
- Ha annyira jó, miért engem választottál a bálban? - húzta fel magát mégjobban, közben pedig elkezdte magára tépni a ruháit.
- HÜLYE VOLTAM, HOGY TÉGED VÁLASZTOTTALAK. - kiabáltam rá. - CHARLIE MIATT SOSEM ZSAROLTAK VOLNA MEG!! - ordítottam rá a szemébe nézve.
- Ha így állunk, akkor bármi is volt ez köztünk, annak vége van. - nézett rám Fred úgy, mintha ez meghatott volna engem.
NE KIABÁLJ VELE TÖBBET AELLO
Visszhangzottak a fejemben Nüx szavai
- Akkor végeztünk Frederik. - mondtam neki nyugodt hanggal.
- Rendben, de ne felejtsd el, jössz nekem még eggyel. És tudod... - indult meg felém - ...azt kérek amit akarok.- markolt bele a fenekembe. - És én pedig a lehető legmegalázóbb dolgot fogom tőled kérni. - csapott rá a fenekemre, majd száguldott ki a szobából. Én összepakoltam több mint egy hétre való cuccot magamnak és felöltöztem. Kiszáguldottam a szobámból fellköve az éppen bejönni szándékozó Ginnyt. A klubhelyiséget is gyorsan elhagytam. Egyedül a Roxfort kihalt folyosóin lassítottam, ahol utat engedtem a kikívánkozó könnyeimnek. Zokogva kopogtam be a mardekár klubhelyiségének ajtaján. Az ajtó lassan nyílt ki. Szerencsémre egy ismerős arc állt az ajtóban.
- Jól vagy Black? - kérdezte Zambini. Mire én megráztam a fejemet. - Bejössz? - mire én bólintottam, és bele furtam a fejemet a negyedéves fiú hasába.Persze megint én vagyok a rossz. Holott ha elmondja nekem, hogy mi történt, akkor nem itt tartanánk. De nem, neki makacsnak kell lennie. Mert az olyan kifizetődő.
|Fred Wealsey|
NA HELLÓ DRÁGÁIM. ARRA GONDOLTAM, HOGY ESTLEG CSINÁLOK EGY INSTA OLDALT. A KÖNYVNEK, VAGY MAGAMNAK MINT ÍRÓNAK. ÉS AZ A KÉRSESEM, HOGY NEKTEK TETESZENE AZ ÖTLET? MÁRMINT ODA TENNÉK KI AESTHETICKET, MEG ILYEN SZÖSZENETEKET A RÉSZEKBŐL MEG HASONLÓKAT. SZÓVAL MAJD ÍRJÁTOK MEG COMMENTBEN, HOGY LEGYEN VAGY SE.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》
FanficHideg szél fúj a messze tájon Új év indul, gyermek álom. Vonat sivit, ajtó koccan Süveg rád vár, vedd fel gyorsan. Egy Piton, mégis Griffendéles Bátor lovag, el ne felejts. Vörös társa, vigyázz vele Forrófejű szegény kegye. A pálca forog ujja közt...