21. Epizód

1K 52 6
                                    

Körülbelül 11 kor sikerült elaludnom.  A vasárnapotat pedig azzal töltöttem, hogy Aliciával terveztem a csíny a mardekárosokat ellen.

- - - - - - - - -Ginny szemszöge- - - - - - - - -

Reggel szokás szerint  7 órakor keltem.
Kikászodtam az ágyból, majd előkerestem a ruhám. Miután ez meg volt. Be mentem a fürdőbe, felőltőztem, megfésülködtem és fogat mostam.  Körülbelül lehetett ez összesen vagy ¾ óra. Amikor kiléptem a fürdőből Pops még mindig aludt. Szóval vissza mentem egy pohárral és megtöltöttem jéghideg vízzel. Majd a lehető leghalkabban oda osontam az ágyához,  majd elhúztam a baldahint. És egy jól irányzott mozdulattal a lányra öntöttem a vízet. Ő pedig síkítva ült fel.
- GINNY NEKED MI A BAJOD KORÁN REGGEL? - kiabált velem.
-Gondoltam felkeltelek, hogy ne késd le a tíz perc múlva kezdődő reggelit.-  nevettem a lány szenvedésén és  távoztam a szobából. Valamit nagyon jól csinálhatam mert egyszerre értünk le az ikrekkel. Én pedig jó testvér lévén oda mentem hozzájuk. Leplezetlen mosollyal az arcomon. Persze nekik ez szemét is szúrt, mint mindig.
- Drága egyetlen húgunk..- szólított meg Fred.
-Hogy vagy - majd vette át George.
-Ilyen vidám  reggel? - és fejezték be egyszerre. Én pedig belekeztem a reggel történtek részletekbemenő elmesélésébe.  Az ikrek és Lee döltek a nevetéstől, mire sikerült befejezniük addigra egy vizes hajú Poppy trapolt le a lépcsőn. A lépcső  alján megált, majd egy gyilkos pillantást vetett ránk.
- Törpe vizes a hajad. - nevetett fel Lee, majd csatlakoztak hozzá a fiúk is. Én pedig ezt a pillanatot választottam arra, hogy lelépjek.

- - - - - - - - - Poppy szemszöge - - - - - - - -

Arra ébredtem, hogy valami rohattul hideg folyik le rajtam. A hirtelen sokk miatt olyan hangosan síkitottam fel, hogy az ablak is bele remegett. Majd gyorsan felültem.
- GINNY NEKED MI A BAJOD KORÁN REGGEL? - kezdtem el vele ordítani, majd téptem le magamról a takarót, és kezdtem el készülödni. Ő pedigig csak nevetett.
- Gondoltam felkeltelek, hogy ne késd le a tíz perc múlva kezdődő reggelit.-nevetett ki, majd távozott a szobából.  Felvettem a fehér szokásos ingem, egy világos kék térnél szaggatott farmert. Illetve a fekete magassarkú bakancsom. Ezek után gyorsan beledobáltam a táskámba  a mai cuccom. Majd berohantam a fürdőbe. Gyorsan fogat mostam. Illetve próbáltam valami értelmeset kezdeni a hajammal. De ez nem igen sikerült, mivel vizes. Így hagytam a francba és csak  megtöröltem. Utána pedig egyből  rohantam is le. A lépcső aljánál nevetgéltek a Weasley ikrek meg Lee, valószínűleg a reggel eseményeit mesélte el nekik Ginny. Mély levegőt vettem és lerohantam a lépcsőn. Az aljánál még rá néztem az vidám társaságra. Majd indultam kifelé.
- Törpe vizes a hajad. - nevetett fel Lee, majd csatlakoztak hozzá az ikrek is. Ginny pedig menekülőre fogta. Én pedig szépen lassan megfordultam. Itt hallgatott el véglegesen a nevetés. Szépen feltünés mentesen a pálcámért nyúltam.
- Úgy gondolod, Drágám? - kérdeztem kicsit ingerülten,
- Úgy. - válaszolt a három fiú szinkronban, közben pedig elértem a pálcám és rá  markoltam . Úgyan ilyen lassúsággal húztam elő, mint amivel elővettem. A három fiú ellégé megdermet. De úgy az egész klubhelyíség is. Síri csend volt.
- De  még ti milyen vízesek lesztek. - mosolyogtam rájuk. - Aguamenti. - kiáltottam elmagam. A fiúkra szegezett pálcával. Majd sietősre vettem a lépést, és elhagytam a "tetthelyet". Egy nagyon kicsi előnyőm volt a fiúkkal szemben.
- Ellenor, nincs értelme menekülni. Nem fogunk bántani- kiabált utánam Fred.
- Ahha, de azért én mégis megprobálom- válaszoltam vissza.
Sikeresen leértem a toronyból, itt pedig még gyorsabb tempóra kapcsoltam és loholtan a nyagterem felé.
- Miért menekülsz törpe? - kérdezte nevetve Lee. - Nem fogunk semmi fájdalmasat csinálni veled.
- Csak bedobunk a tóba. - fejezte be George.
-Köszi, de most nem élnék ezzel a lehetőséggel. - néztem hátra. De nagy kár volt mivel belefutottam valakibe, és még rá is estem.
- Bocsi, bocsi bocsi- keltem fel róla a lehető leggyorsabban.
- Nem baj szereti ha már reggel leveszik a lábáról. - nevetett fel  Cedric. Várjunk csak Cedric?
- Cedric? - néztem a sőtét hajú fiúra.
- El, én nagyon sajnálom azt... - kezte el a bocsánat kérdést.
- Figyelj esküszöm, hogy nagyon szívesen meghalgatnám. De nem igazán van erre időm.-mutattam magam mőgé-  Szóval ha túlélem a reggelt..
- Nem fogod! - vágott közbe Fred.
- Van valami gond Weasley? - kérdezte a szőke hajú fiú. Cedric mellém lépett.
- Mit csináltál? - kérdezte halkan.
- Szerintem csak elég rájuk nézni. - kuncogtam.  Cedric csak megrázta a fejét. Fred pedig rám vezette a tekintetét, ami haragtól és bosszúvágytól izzott. Próbáltam elkapni Lee tekintetét, de abban is csak haragot láttam. George szeme pedig erősen azt tükrözte, hogy bele akar vágni a fekete tóba.
- Csak a lány kell, és már megyünk is. - mondta kimérten Fred, aki végig engem mérgetett.
- Sajnos ezt nem áll módunkban teljesíteni, ha a hölgy nem óhajt veletek menni. - válaszolt hasonló stílusban a fekete hajú fiú akinek neki mentem. - Öhm.. - kezdte
- Poppy - segítettem ki.
-Szóvel Poppy velük szeretnél menni? -kérdezte, én csak megráztam a fejem.
- Hát srácok ez egy nem. - mondta Cedric. Fred pedig megindult felém. A három hugrabugos pedig feszült figyelemmel kísérte minden lépését.
- Na ide figyelj. - suttogta vészjóslóan Fred az arcomba. - Nem lesz mindig ott valaki, hogy megvédje a formás kis  feneked Ellenor. Ha háborút akarsz, hát legyen háború. De veszíteni fogsz. - majd megfordult és a két fiú társaságában bemenet a nagyterembe. Ugyan is ottfutottam bele a három fiúba.
-Oké ez fura volt. - jegyezte meg a szőkeség. - Timothy Cruz- nyújtott nekem kezett.
-Poppy Ellenor Piton- ráztam meg a kezét mosolyogva.
- Eathan LaRock szolgálatára.-  nyújtott nekem kezet. Én is kezét nyújtottam neki. Ő  pedig az ajkához emelte a kezem és egy gyengéd csókot lehelt rá, miközben rám kacsintott. Én pedig egy paradicsomot megszégyenítve vörösödtem el.
- Nem őt nem. - jelentette ki Ced határozottan és húzott el Ethan elől.
- Oké, amúgy nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele de én megyek enni. Majd találkozunk Gyógynövénytanon. - intettem. Majd oda kocogtam  Aliciához, aki törelmetlenül várt az asztal végén. Részletesen elmesélte neki a reggel történteket.
- Huu- csak ennyit bírt reagálni.
- Hát igen huuu......De szerintem ideje indulni órára. - javasoltam. Ő pedig össze szedte magátát és már rohantunk is órára. Majd végig szenvedütük az átváltoztatást tant. Óra végén megbeszéltük a professzor asszonnyal, hogy négyre megyek hozzá. Ezek után pedig rohantam gyógynövény  tanra mivel Alicia otthagyot, és meglepő lenne ha nem lennék megint késésben.
- Elnézést a késésért Bimba professzor, Mcgalagony professzorral kellett egyeztetnem pár dologgal kapcsolatban. - ültem le egy szabad padba. Ahogy körbe néztem a teremben, feltünt, hogy vegyes párok vannak. Illetve az is hogy nekem nem lesz párom.
- Ms Piton gyógynövénytanban is olyan jó, mint bájitaltanban? - kérdezte mosolyogva a professzor. Megráztam a fejemet. - Ohh az nagy kár kisasszony. - mondta szomorúan,majd bele kezdett az elmélet leadásába. Így az én figyelmem is gyorsan elterelödött. Méghozzá az előttem ülő párosra. Most én játszottam azt amit Fred szokott. Csak úgy néztem ki a fejemből, egyenesen a mellkasa közepébe. Elképzeltem, hogy milyen lenne ha most csak szimplán attól, hogy nézem elkezdene vérezni. Valószínűleg feltünt neki mivel befejezte a rajzolás vagy nem tudom mit csinált, és felnézet. Egyenesen a szemembe. Az ajkaira pedig megint felkuszott az az arrogáns mosoly. A papírt amivel eddig foglalatoskodott össze hajtotta majd elém reptette a lebegtettő bűbájjal. Széthajtottam, a papíron pedig nagy nyomtatott betűvel a következő állt.
"NE BÁMULJ ELLENOR. ANÉLKÜL IS TUDOM, HOGY JÓL NÉZEK KI."  Felnéztem a fiúra akinek még mindig ott virított az a levakarhatattlan mosoly az arcán.
"TUDOD PÁR ÓRÁJA  MÉG HÁBORÚT HIRDETTÉL ELLENEM. MOST MEG       "LEVELET"KIÜLDESZ NEKEM. EZ NEM TÚL ELTERJED SZOKÁS SZERINTEM." Válaszoltam neki. Azt hitte  erre már nem fog válaszolni, de nem így lett mivel pár perc múlva ujjra le szállt elém az a papír madár.
"SZOKÁST LEHET TEREMTENI. AHOGY HÁBORÚT ÉS ZÜRZAVART IS. BÁR GONDOLOM EZT TUDTAD"
Fonta össze maga előtt a karjait Fred.
"NEM IS TUDTAM, HOGY TUDSZ OLYAT." Válaszoltam tömören. Majd vártam a reakcióját. Fred egy ravasz mosolyra húzta a száját. Majd körmölni kezdett.
"TUDOD ELLENOR SOK MINDENT NEM TUDSZ MÉG RÓLAM."  A válaszolásban a csöngö előzőt meg. Pedig lett volna még egy frappáns válaszom Frednek.

Érdekes, nem gondoltam volna, hogy Diggory szoba mer még állni Ellenorral. Azok után ami köztük történt.

|Fred Weasley|

A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》Onde histórias criam vida. Descubra agora