<1978 április 11.>
Kevesebb, mint 4 hónapja annak , hogy Nancy Piton ott hagyta a Roxfortot, hogy megszülje gyermekét Sirius Blacktől. Valamint kicsit több, mint egy hete szülte meg ikreit Molly Weasley. Egy dolog különbözött azonban, a szeretet. Míg Fred és George Weasley szeretetben és nagy családban, de végső soron szegényekként nőttek fel, ezzel szemben Ellenor egy gazdag és érzelemmentes családban nőtt fel...
Sirius tudta, hogy az ő szerelmük Nancyvel, csak egy rossz emlék marad számára, de származott egyetlen egy jó dolog is a történtekből. A lánya.
Tudta, hogy nem engedi neki Nancy, hogy lássa. Ami így is lett, mivel börtönbe került. A tizenhatodik szülinapi ajándékát is, csak Perseluson keresztül tudta elküldeni a lányának. Amikor megtudta, hogy a lánya a Roxfortba fog járni egyszerűen szárnyalt a boldogságtól. Így amikor lehetősége adódott az első próba alatt meglesni saját lányát, meg is tette. Gyönyörűnek találta, és megállapította azt, amit mindenki, hogy Bellatrix haját örökölte. Mindezt az ő hajszínében. Alacsony és csinos volt, akár az anyukája. Harry mesélt neki róla, hogy mi mindenen ment már keresztül, arról nem is beszélve, hogy mi történt közte és a Weasleyk között. Semmit sem hagyott ki. Boldog volt, hogy nélküle boldugul Ellenor. Várta a személyes találkozást vele. Sőt, készült rá. A karácsonyról nem is beszélve.
Perselus mindig küldött neki képeket a lányáról, így tudta milyen ruhát küldjön neki. Kapott is egy csomó képet a bál utáni héten Perselustól, azzal a szöveggel, hogy : "mind ketten végtelenül büszkék lehetünk rá Black". Volt egy kép, amin a lánya volt rajta Harryvel, amikor a fiú egy határozott mozdulattal indítja meg az ajtó felé, majd neveti őt ki.
És tényleg büszke volt. Főleg arra, hogy az ő gyönyörű lánya ilyen jól kijön a keresztfiával. Pár hónap múlva sürgős levelet kapott Dumbledortól. A lányának megjelent a lélekállata. Majd hetekkel később egy újabbat, arról, hogy kómában van, emiatt fogta magát és újra beszökött a Roxfortba. Azaz a gyengélkedőre. Ott ült a lánya mellett órákat, míg meg nem jelent Mcgallagony professzor.
- Jó estét profeszor! - köszönt.
- Sirius, a Grimualdtéri házában kéne lennie. - jegyezte meg köszönés nélkül.
- Kellene igen, de a lányom éppen kómában fekszik. Szóval igen, ott kellene lennem, de nem megy. - nézett a professzorra.
- Én is ugyanúgy aggódom Poppy miatt, mint maga Sirius. - közben mellé lépett Minerva. - De az életét kockáztatja azzal, hogy itt van. - tette a férfi vállára a kezét, aki beleegyezően sóhajtott.
- Tudom Minerva. Megteszi, hogy vele lesz míg én nem tudok? - kérdezte fájóan Sirius, mire a professzor bólintott. Sirius lassan elengedte Ellenor kezét és egy gyengéd puszit nyomott a fejére, majd oda fordult Minervához.
- Sirius higgye el, sokan szeretik a lányát. Nem lesz semmi baja attól, ami történt. -próbálta megnyugtatni az aggódó apát a professzor.
- Ezt biztos nem ússza meg. - jegyszte meg, majd távozni készült, mire Minerva utána szólt.
- Tudja, nem hagynám, hogy a legígéretesebb tanítványomat kirúgják. Úgy, hogy arról, ami történt gyakorlatilag nem tehet. Nem tudja még kezelni az erejét. - mondta meggyötörve Minerva.
- Én úgy tudom, professzor, hogy a kedvenc tanítványa a lányom. - jegyezte meg Sirius mosolyogva. Mire a professzor csak mosolyt küldött neki.
- Viszlát Sirius. - intett neki.
- Örültem a viszontlátásnak Pofesszor. - lépett ki az ajtón Sirius, majd egyből felvette az animágus alakját, és eszevesztett rohanásba kezdett Roxmorts felé.
Minerva pedig oda telepedett a lány lábához animágus alakban, ahogyan azt megígérte Sirusnak. Az órák utáni idejét innentől itt töltötte egészen addig, amíg a lány fel nem ébredt. A diákok legfontosabb témája, pedig a lány lett. Bár eddig is ő volt, csak most valahogy senki nem mert rosszat mondani rá, mert a durmstarangosok mentek neki annak az embernek, aki az ő egyetlen hercegnőjükre most rosszat mert mondani, vagy Malfoy és a Mardekárosok, illetve a tanárikar. Tehát az egész iskolán érződött, hogy valami nincs rendben. Ez pedig, mind a lány miatt volt. Dumbledore, ha másról lett volna szó, eltanácsolta volna, de ezzel a lánnyal nem tehette meg. Máshova már nem vették volna fel. Így hallgatott Mcgallagonyra és megegyezett a tanárikarral, hogy megtanítják használni az erejét. Nem fogják hagyni, hogy rossz útra térjen.
ESTÁS LEYENDO
A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》
FanficHideg szél fúj a messze tájon Új év indul, gyermek álom. Vonat sivit, ajtó koccan Süveg rád vár, vedd fel gyorsan. Egy Piton, mégis Griffendéles Bátor lovag, el ne felejts. Vörös társa, vigyázz vele Forrófejű szegény kegye. A pálca forog ujja közt...