- Nyugi Xim, téged nem foglak bántani. Csak azt a kettőt ott. - mutatott gonosz mosollyal az ikerpárra, akik fal fehér arccal figyelték a történéseket.
°Ximena szemszöge°
Nüx szavai hallatán egy ütemet kihagyott a szívem. A reakciómat meg sem várva fordult vissza a két fiú felé.
- Túl sokat áldozott már rátok Poppy. - sétált oda Fred elé - Főleg rád.
- Mert mi nem áldoztunk fel érte szerinted semmit?! - mordult fel a vörös.
- Fred, ezt nem kéne! - mordultam rá a fiúra.
- De igen is kell! - emelte fel a hangját - Mindig játssza az áldozatot, holott ebben a storyban pont nem ő... - ekkor Nüx Fredet a nyakánál fogva emelte fel és préselte a falhoz.
- Már több mint, fél éve ide jár és egyikőtök sem vette a fáradtságot, hogy megismerje. - fordult felénk Nüx, miközben a szorítása egyre erősödött Fred nyakán. - És tudjátok mi a legjobb az egészben?! Azért jött ide, hogy többet tudjon meg az apjáról. - emelte el a fiút a faltól. - De ti ezt is megtagadtátok tőle! - vágta át a fiút a szoba másik sarkába, majd megindult felénk. Nüx szeme lángolt a dühtől, a kézen pedig elkezdtek kirajzolódni a pikkelyek.
- Stupor! - hangzott fel a szoba másik sarkából Fred fájdalommal teli hangja. Nüxnek esélye sem volt reagálni, így Nüx azaz Poppy, a szemben lévő falnak vágódott és elvesztette az eszméletét. George az ájulás határán volt így oda rohantam hozzá, és próbáltam megtartani kisebb nagyobb sikerrel.
- Valaki hívjon egy tanárt! - szólalt meg hisztérikusan Hermione.
- Nyugi van Granger. - tápászkodott fel Fred. Én Georgenak fejjel jeleztem, hogy segítsen neki. Ugyanis Fred, hát nem volt valami jó állapotban. A nyakán Nüx apró kezének lila lenyomata volt. Tippem szerint 2-3 bordája eltört, arról nem is beszélve, hogy mennyi zúzódást szerezhetett ezek mellé.
- Nyugi?! Képes vagy azt mondani nekem, hogy nyugi?! Poppy a "barátunk" majdnem megfujtott és még falhoz is vágott, nem emlékszel? - mutatott idézőjelet Granger szem forgatva.
- Igaza van Mionak. – állt pártjára Ronald. Én ebbe nem akartam bele szólni, mivel elméletben ők ismerték jobban a lányt. Csak hát, gyakorlatban az összes emlékét végig néztem. Tudom szégyellem, amit tettem. De így mindkettőnknek egyszerűbb lesz.
- Ez nem Poppy volt. - jegyezte meg George.
- Ez igaz, ő nem lenne képes erre. Mármint fizikailag nem elég erős. - értett egyet George-val Lee.
- Láttátok a szemét? Aranysárga volt. Poppyé rohadtul sötét barna. - mordult fel Harry.
- Hol van Wyatt? - szólalt meg Alicia a semmiből.
- Az előbb még itt volt. - nézett körül Katei is.
- Elküldtem tanárért. - mondta Hermione halál nyugodtan.
- Hogy mit csináltál? - szólalt meg Fred erélyesen. - Nem vagy normális Granger, ki is rúghatják!
- Mindenkinek jobb volt míg nem járt ide. - morogta és kifelé indult a szobából.
- Kinek Hermione? Mert nekem biztos nem! - jelentette ki Harry.
- Mi közöd van neked Piton unokahúgához? - nézett rá Ronald kíváncsian.
- Ő a keresztestvérem. És nem engedem, hogy kirúgassátok. - állt be a kómás lány elé Harry. Mire Hermione és Ronald dühösen távoztak. A távozásuk hatására csend telepedett a társaságra, amit én törtem meg.
- Amit láttátok az nem volt más, mint egy Lélekállat. Poppynak személy szerint sárkány az alakja. - mondtam halkan.
- A sárkány neve Nüx, és ott lakozik Poppyban. - mondta George.
- És én meg semmibe vettem a létezését. - nevetett fel fájdalmasan Fred.
- Mennyünk le a gyengélkedőre. - mondtam halkan. George az ölébe vette az eszméletlen lányt, Fred pedig átkarolt engem. Lassan haladtunk Fred miatt. Már az is 5 perc volt, mire leértünk a klubhelyiségbe.
- Jól van? - szólalt meg egy hang hirtelen.
- Jól lesz, Wyatt. - küldtek a fiúk a kis srác felé egy biztató mosolyt.
- Nem szóltam a tanároknak mivel nem akarom, hogy Poppyt kirúgják. -mondta szomorú hangon a kisfiú.
- Nyugi kis szívem, nem fogjuk ezt hagyni senkinek. - mosolyogtam rá én is. Wyatt felrohant mellettünk a szobájába, mi meg szótlanul folytattuk az utunkat a gyengélkedőre. Talán az ebédlő környékén lehettünk amikor a folyosó végéről fény jelent meg.
- Bármi lesz is fiúk, - mondtam halkan. - kibírjuk a büntetést.
- Csak jussunk el a gyengélkedőre. - mondták egyszerre.
- Maguk meg mit keresnek a folyosókon éjnek évadján?! - hangzott fel Piton dühös hangja, mire mi megálltunk némán, ő pedig közelebb jött. Pálca fény mellett végigmért minket.
- Magukkal meg mi történt? - kérdezte aggódva.
- Piton professzor... - szólaltam meg - ...jelenleg Poppynak és Frednek is orvosi ellátásra van szüksége.
- Igen, igaz. – mondta, majd elindult a gyengélkedőre. A következő 5 perceben némán követtük a fekete hajú professzort. A gyengélkedőbe belépve George lefektette Poppyt egy ágyra, míg én Fredet segítettem fel a mellette lévőre.
- Biztos itt akarsz mellette feküdni? - kérdeztem halkan.
- Mellette kell lennem. - jelentette ki határozottan.
- Szereted? - húztam fel a szemöldökömet. Fred elgondolkozott. Majd rám nézett.
- Hiányzik, ha nincs mellettem, ... - sóhajtott fel - ...ha mellettem van, akkor meg kihívást jelent nekem. - fordult el. A javasasszony addigra idegesen nézte az eszméletlen lányt.
- Sajnálom Perselus, de le kell kötnünk, nem tudhatjuk, hogy reggel milyen állapotban lesz. - mondta szomorúan a javasasszony, majd egy pálcaintéssel az ágyhoz kötözte a lány kezeit és a lábait.
- Mr Weasleyt pedig el kell különítenünk tőle. - nézett Fredre.
- Muszáj? - kérdezte reménykedve a vörös.
- Attól tartok igen. - Majd intett még egyet és Poppy ágya körül megjelent egy paraván. - A kisasszonyt nem látogathatják, mivel nem tudjuk milyen lesz az állapota. Valamint szólnunk kell Perselus erről az igazgatónak. - mondta határozottan a javasasszony, aki eközben Fredet vizsgálta.
- Akkor kérem Ms LaRock szóljon az igazgató úrnak, a jelszó citrompor. - nézett rám a házvezetőm, mire én csak bólintottam. Gyorsan szedtem a lábaimat az igazgatói iroda felé. Amint oda értem kimondtam a jelszót, mire az aranyszobor utat engedett nekem. A lépcső tetején bekopogtam a nagy barna ajtón.
- Szabad! - hallatszott ki. Én bizonytalanul nyitottam be. Dumbledor professzor a könyvébe volt temetkezve. - Jó estét Ms LaRock, miben segíthetek? - kérdezte kedvesen.
- Jó estét! Piton professzor küldött Önért, ugyanis Ms Black a gyengélkedőn van és tudnia kell az esetről. - mondtam el gépiesen a tudnivalókat a tanár számára.El kellett volna hinnem neki...
|Fred Weasley |
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》
FanficHideg szél fúj a messze tájon Új év indul, gyermek álom. Vonat sivit, ajtó koccan Süveg rád vár, vedd fel gyorsan. Egy Piton, mégis Griffendéles Bátor lovag, el ne felejts. Vörös társa, vigyázz vele Forrófejű szegény kegye. A pálca forog ujja közt...