-Jó éjt Ellenor. - suttogta.
- Jó éjt Fred, és köszönök mindent. - válaszoltam neki félálomban.**********Ginny szemszöge**********
Nem tudom mikor ért vissza Pops. Mivel én miután beszélgettem még egyet Matt-tel. Ugyan is szegénykém jó éjszakát akart kívánni a nővérének, de hát ugye nem volt itt. Így rám hárult az a nemes feladat, miszerint elmesélem neki, hogy mi miatt nem tud most ő jelen lenni. Ezen beszélgetés megejtése után én is sikeresen le tudtam feküdni. Majd kB félóra szenvedés után el is aladtam.
***************Reggel***************
Reggel kissé komásan keltem. Körülbelül olyan 8:30 lehetett mire eszembe jutott elhúzni a baldahint és kikászálodni az ágyból. Hát nem az a látvány fogadott mint, amire számítottam. Fred alszik Poppy mellett. Úgy öleli magához szegény lányt, mint valami plüss mackót. Basszus ezek nem gyülölik egymást?!?
- Mi a merlin ez? - szalad ki a számon. Szerencsére egyik sem ébred fel. Ki fújtam a bemtartott levegőt, és gyorsan felöltöztem és rendbe szedtem magam. Majd távoztam a helyiségből. A lehető leggyorsabban rohantam Aliciaék szobájához. Be kopogtam.
- Mizu Ginny? - nyitott ajtót Katei.
- Ide hívod nekem gyorsan Aliciát? - sietettem a lányt. Ő bólintott és eltünt az ajtóból. Fél perc múlva már a számomra szükséges személy ált ott.
-Mit szeretnél Ginny? - kérdezte.
- Huu hát ezt inkább meg mutatom... gyere- Majd a kezét megragadva indultam a szobánk felé. Majdnem oda értünk amikor eszembe jutott George és Lee, illetve az hogy ezt nekik is látniuk kell.
Szóval a fiúk hálója felé vettem az irányt.
- Miért megyünk a fiúkhoz? - kérdezte értetlenkedve.
- Kellenek. Azaz inkább látniuk kell. - zártam le ennyivel. Megáltam a fiúk szobája előtt gyorsan kopogtam. Viszont az ajtót nem kinyitották, hanem inkább feltépték. Azaz George tépte fel idegesen.
-Mit akarsz Ginny? - förmedt rám.
- Csak azt ne mond, hogy az miatt vagy ilyen mert nincs itt Fred. - kuncogtam.
- DE AZ MIATT ILYEN. - kiábált nevetve Lee a szobának az egyik szegletéből. Elmosolyodtam.
- Akkor nagy szerencséd van mert én tudom, hogy hol van. - Majd gyorsan elindultam a a szomám felé. A fiúk pedig rohantak utánunk.
- Ginny én komolyan nem értem miért rángadsz minket át hozzátok. - értetlenkedett Alicia a lépcső tetején. Az ajtónál megáltam bevártam a fiúkat.
- Na szóval szépen meg kérlek titeket, hogy ne adjátok hangot a meglepődéseteknek. - mind bólintottak, én pedig szépen benyitottam a szobánkba. Ahol Poppy és Fred még mindig édesen aludtak, egymásba gabajodva.
- Na mit kell nézni? - kérdezte George.
- Azt ott- mutatam az alvó párra.
Mindenki rájuk nézet. Alicia arcán egy letörőlhetetlen vigyor lett úrrá. Lee csak halkan kuncogva rázza a fejét, míg George arcán egyedül a döbbenet látszik. Megragadta a kezem és be rángatott a fürdönkbe.
- Gyertek már! - parancsolt a kinn ácsorogó párosra. A lehető leggyorsabban be siettek a fürdönkbe, majd magunkra zártuk az ajtót. Én a WC-n ültem, Alicia feltolta magát a mosdó kagyló pultjára. Lee csak szimplán le ült a földre. George pedig....hát ő fel alá járkált a helyiségben.
-Végülis én mondtam Ellnek, hogy oda vannak egymásért. - törte meg a csendet Alicia.
- Nem hiszem, hogy ez lenne az ok. - gondolkozott el Lee.
- Akkor mi? - kérdezte Ali.
- Tegnap amikor mondtam neki, hogy a vak is látja mi van köztük akkor le ordította a fejem és meg haragudott rám. Lehet még mindig haragszik rám. - fejtette ki Lee a gondolatát. Ujjra csend telepedett a szobára. Én nem tudtam ilyen példát mondani.
- Én csak azt láttam eddig, hogy mennyire nem kedvelik egymást. - mondtam el saját tapasztalataim.
- Hát ez az, én is csak ezt látom.... Mármint Fredi Angelinával van együtt. Miért akarna össze jönni pont vele. Az ikertestvére vagyok csak tudnám ha ilyen érzéseket táplálna a Poppy iránt. - darált el feszülten George.
-Mi az, hogy miért akarna össze jönni pont vele? - háborodtam fel. - Poppy igen is szép. Ne mond azt nekem, hogy nem tünt fel neked még, hogy milyen szép lány! - néztem rá gyilkos tekintettel. Ahhoz képest hogy még egy hete sem ismerem be kell valljam nagyon meg kedveletem a hölgyet.
- George nem erre célzott......... ugye Georgei? - kérdezte Lee. A bátyám pedig hevesen bólogatott. - Csak eddig a mi Fredink, hogy is mondjam..... Nem pont a teltebb alkatú hölgyek felé kacsingatott. - Próbálta Lee menteni a menthetetlent.
- Lehet van értelmes magyarázata annak, hogy miért ölelgeti úgy Poppy mint egy plüs macit- gondolkozott el Alicia.
-Tudjátok mit? - kérdeztem - Mennyünk enni mert engem most csak az tud érdekelni, hogy a hajasam mindjárt elkezdi saját magát emésztési. - álltam fel a wcről. Majd az ajtó felé vettem az utat. A többiek csak némán követek. A wcből kiérve hangos dörömbőlés ütötte meg a fülem. Az ajtóhoz léptem, majd kinyitottam. Angelina állt az ajtóban, eléggé ingerült volt.
-Mi a Merlint csináltok itt? - háborodott fel. - Már lent kénne lennünk a nagy terembe! - emelte fel a hangját. Az ágy felől egy hangos nyöszörgés hallatszott. Valószínűleg Pops volt a tulajdonosa.**********Poppy szemszöge**********
KI AZ AZ ELMEBETEG AKI ÍGY DÖRÖMBŐL AZON A FRANCOS AJTÓN. Na végre.....valaki ajtót nyitott.
-Mi a Merlint csináltok itt? - háborodott fel a hang. - Már lent kénne lennünk a nagy terembe! - emelte fel mégjobban a hangját.
Nyöszörögve fordultam át a másik oldalamra. Csak valamibe bele ütközött a fejem, az a valami pedig még közelebb húzott magához. Egyből ki pattant a szemem.
- ÁHHHHHHHHH- sikoltottam fel, ezzel felkeltve Fredet, majd heves rúgdalozásba kezdve őt és magamat is le segítettem az ágyról. Szerencsémre vagy szerencsétlenségemre a paplanba a gabalyodott a lábam ezért, a testem szabad felületei sikeresen takarta. Azaz, hogy ti is értsétek a lábam, mivel az este valahogy le szenvedtem a nacit magamról.
-Fred... - halottam meg egy szomorú kijelentést.
- Igen? - kérdezett vissza. Míg én szépen feltápászkodtam ülő pozícióba. Mi a jó Merlin? Mit keres itt a fél Griffendél?A csendet egy hangos fel zokogás majd az ajtó csapodása törte meg.- Basszus- ült fel egyből Fred. Majd amilyen gyorsan tudott a barátnője után rohant. Ujjra csend telepedett a szobára. Én csak némán elnyúltam az éjjeliszekrényemre helyezett hajgumim ért, majd meg próbáltam egy rendezetebbnek nevezhető frizurát rityenteni magamnak. Ami nálam abból áll, hogy összefogom majd felcsavartam a hajam és átszurom rajta a pálcám.
- MERLINRE, meddig várjunk még, hogy kinyög miért voltatok egy ágyban??- emelte fel a hangját idegesen George.
- Mondjuk szeretnék felöltözni anélkül, hogy végig néznétek! - néztem viszonylag komásan Georgera.
- Ahh Merlinre már....Lee- csapkodta meg a fiú vállát, és egyszerre hátat fordítottak nekem. Od léptem a ládámhoz, és elkezdem kotorászni benne.
- Szóval ahogy megbeszéltük, elindultunk a tiltott rengeteg felé. Minden jól ment amíg nem vesztünk össze a regetegben. Odáig fajult a vita, hogy felkapott mint egy krumplis zsákot és ki cipelt az erdőből. Hagrid pedig persze az egészet végig hallgatta, és ezek után meginvitált minket teára. Belőlem kitört a síró görcs mivel otthon egyedül van az mostoha öcsém. Akinek ezek után borzalmas sora lesz. Fred meg vigasztalt. Én pedig Hagridnál égettem el a cuccaim és persze Diggory sálját. Ezek után pedig indultunk vissza. A kastélyba beérve Fred felett a hátára, mert nem bírtam már kB járni sem. Aztán elaludtam a gyerek hátán. Felhozott a szobánkba, és ágyba tett. Én pedig felajánlottam neki a harmadik, ismétlem HAMRADIK ágyat a szobában, de a vége az lett hogy itt aludt el mellettem. - daráltam el a storyt míg felöltöztem. Egy fekete garbot, egy sötétkék szaggatott farmerrel illetve az ugyan olyan farmerkabátom, aminek a bélése egy szürke kapucnis pulcsi volt.
-Megyünk enni? - kérdeztem úgy mintha mi sem történt volna.Levendula illata van. Amióta felkeltem,és elrohantam kibékiteni Angeit.(megjegyezném sikerült)Nem bírom az orromból kiüzni az illatát.
|Fred Wealsey|
GYEREKEK VÉGRE SIKERÜLT MEGÍRNOM EZT A RÉSZ. REMÉLEM TETSZIK NEKTEK, ÍRJATOK VÉLEMÉNYT PUSSZIII❤
By:.
Bogi❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》
FanficHideg szél fúj a messze tájon Új év indul, gyermek álom. Vonat sivit, ajtó koccan Süveg rád vár, vedd fel gyorsan. Egy Piton, mégis Griffendéles Bátor lovag, el ne felejts. Vörös társa, vigyázz vele Forrófejű szegény kegye. A pálca forog ujja közt...