18. Epizód

1K 56 22
                                    

--------------------Malfoy kúria--------------------

- Drágám a fiúnk írt- hallatszott a konyhából Narcissa Malfoy boldog hangja. Hisz a végre az ő édes kicsi fia írt egy levelet. Nem arról volt szó, hogy ritkán írna levelet. Hisz heti egyet írt nekik. De Mrs. Malfoyból mindig ezt váltotta ki.
- Rendben Drágám ha elolvastad kérlek add ide. - kiabált ki Mr. Malfoy a könyvtárból, majd vissza tért a kezében tartott könyvhöz. Míg felesége a levé kinyitásával volt elfoglalva. Pár percnyi sikertelen próbálkozás után eszébe jutott, hogy ott van a könyvtár a levél bonto kés. Komotos léptekkel indult el a könyvtár irányába. Cipőjének kopogása lassú ritmusban zengi be a kúria falait, majd vizhangoztak. Mikor a könyvtárba belépet, férje letete a könyvet és érdeklődve néz feleségére. Aki élvete az asztalról a kést majd egy mozdulattal nyitotta ki a levelet. A nő a kést vissza helyezte az asztalra és átfutotta a levelet. Mikor másodjára is átfutotta aggodalmasan nézett a férjére. Lucius felhúzta egyik szemöldökét, majd a levélért nyújtotta kezét. Felesége lassan helyezte bele a levelet. A férfi fokozatosan vezette szemét végig a fia levelén.

"Kedves Apám és Anyám!

Mint az előző levelemben írtam új diák érkezett az iskolánkba. Ez a diák Poppy volt. Nagy sajnálatomra Griffendéles lett, de sokkal több időt tölt a társaságunkban, mint az ostoba Griffendélesekkel. Remekül meg van a Mardekárosokkal. Attól függetlenül, hogy kétővel vagy eggyel idősebb. Persze nagyon jobban van az évfolyam társaival is. De mostmár rá kell térnem a levél sarkalatos pontjára. Poppyt az anyja kitagadta mivel Griffendéles lett. Arra kérlek titeket, hogy beszéljétek át, hogy mi legyen. Mi Poppyval arra a döntésre jutottunk, hogy döntsétek el ti. Mihamarabb válaszoljatok

Szerető fiatok Draco"

A férfi magam mellé tette a levelet és a feleségére nézet.
-Nem engedem, hogy továbbra is a jegyese legyen!- jelentette ki magabiztosan a nő.
- De Drágám ő tökéletes lenne neki. Aranyvérű. Te is tudod hogy Nancy nem ugyan attól az apától született mint Perselus. Jól nevelt. Felsőbbrendű és még gyönyörű is. Gondolj bele milyen szép unokáink lennének. - győzködte feleségét Lucius.
- Igen tökéletes?! - háborodott fel a nő.-A lány két évvel idősebb a fiúnknál. Arról nem is beszélve, hogy másod unokatestvérek. Te pedig a vérfertőzéssel nem is törödve hozzá adnád a fiúnkhoz. - emelte fel a hangját Narcissa.
- Te is tudod, hogy ahhoz, hogy megőrizhessük a család tisztaságát ezzel nem szabad törödnünk! - háborodott fel Lucius is, közben pedig felált és az asztalra támaszkodott szemben feleségével.
-Nekem a fiam boldogsága sokkal fontosabb mint az, hogy a családunk "tiszta"- mutatott idéző jelet- Legyen. Nem is beszélve arról, hogy Poppy az unokahúgom. Szegény gyerekek még a szerelmet sem tapasztalhaták meg. Pedig erről szól az élet.....Nem lehet mindenki olyan szerencsés  mint mi Lucius. - lágyultak el a nő vonásai miközben a férjét nézte. Lucius hangosan fel sóhajtott és oda sétált a feleségéhez hogy át  tudja őt ölelni. A nő pedig egyből viszonozta a tettet. - Lucius.....mondjuk el Draconak, hogy ki az apja a lánynak, hogy nem kell elvennie és azt, hogy vigyázzon rá mint ha a húga lenne. - kezdett el könyezni a nő. Férje pedig egyből el kézre simogatni a nő haját.
- Biztos vagy benne, hogy meg kell tudni, hogy Sirius Black az apja Poppynak? - kérdezte hangjában kételkedéssel. A nő elhúzodott férjétől annyira, hogy a szemébe tudjon nézni.
- Nem láttad azt a szemében, hogy mennyire össze tört? A kicsi szíve darabokban van. Az, hogy kivűlről azt látod, hogy boldog nem azt jelenti, hogy az. Vagy azt hogy, ő nem olyan mint Nancy. Ő teljes mértékben Sirius.- magyarázta Narcissa a férjének a tényeket.
- Bele néztél a fejébe? - kérdezte mosolyogva Lucius.
- Csak egy iciri picirit. - mosolygott vissza a nő.  A férfi közre fogta felesége arcát majd egy csókot lehelt homlokára, és ujjra magához ölelte.
-Rendben Drágám megírom neki, de abban egyet értünk remélem, hogy Draconak titokban kell tartania azt a tényt, hogy unokatestvérek.? - kérdezte vagyis inkább kijelentette azt, hogy ez így lesz. Narcissa nem felelt csak bólintott. Pár percig még ölelkeztek, majd ezt az idillikus pillanatott Narcissa szakította meg azzal, hogy távozott. Lucius ráérősen vissza sétált az asztalához majd elkezted írni a levelet.

"Kedves Fiam!

Édesanyád sikeresen meggyőzőtt arról, hogy vessem el a kényszer házasság gondolatát. Ugyan is Poppy házasság nélkül is viszonylag közeli rokonod. Igen fiam jol olvastad Poppy a rokonod, vagyis a másod unokatestvéred. Ő egy Black. Tehát az  apja egy Black. Azaz Sirius Black. Ezért is lett Griffendéles, de ezért is jobban annyira a mardekárosokkal. Édesanyád még azt szeretné kérni, hogy vigyázz rá így mintha a húgod lenne. Ő kivűl boldog, mi közben belűl pedig szomorú és összetört. Szeretnénk ha a támasza lennél. Mindemellett még egy lényeges kérdésünk lennen: NE MOND EL NEKI, HOGY TE TUDOD AZT, HOGY KI AZ APAJA.

Szerető Édesapád és Édesanyád
Narcissa és Lucius Malfoy

Ui:. Ha elolvastad égesd el. "

Lucius még utoljára átfutotta a levelet, ezek után pedig az elindult a konyhába a fia baglyáért. A bagllyal  a karján indult vissza könyvtárba. Majd az asztalra rakta a baglyot, és szépen össze hajtotta a levelet ezek után pedig viaszt csepegtette rá ezzel lezárva azt. Ezek után a bagoly lábára erősítette a levelet, majd az ablakot kitárva útjára engedte az állatot.

- - - - - - - - -Draco szemszöge- - - - - - - - - -

Reggel  a szokásos rutinom elvégzése után indultunk a srácokkal a nagyteremben. Szerencsére szombat volt és ma jön a posta. Kicsit ideges voltam, kicsit nagyon. Tudtam, hogy a szüleim titkolnak valamit csak azt nem, hogy mit. A gondolataimba temetkezve mentem a nagyterem felé. Hagytam, hogy vigyen a lábam. Éppen azon agyaltam, hogy anya úgyis meggyőzi apát arról miszerint jobb lesz neki egy kora beli fiú. Nekem megy egy korombeli lány. Kissé le voltam maradva a csapattól, viszont valaki meg kocogtata a válam. Rá érősen rá emeltem a tekintettem, hogy még tudjam ki érdeklődik hogylétem felől. Nem nagyon lepődtemeg azon, hogy Marcus volt az. Hisz együtt írtuk a levelet, meg persze őt is nagyon érdekli Poppy. Jó persze nem úgy, hanem mint barát.  Fontos neki a lány. Mint nekem, de sosem tudtam megcsókolni vagy ami ennél sokkal egyszerűbb nem nővérem ként szeretni.
- Héé tudod, hogy minden rendben lesz... A szüleid úgy is a legjobb döntést hozzák. - mondta nyugtatolag Marcust.
- Ja persze- forgattam meg a szemem. Amin ő csak fel röhögött.
- Szerintem az egyik legjobb döntés volt részükről, hogy Poppyt bemutaták neked...... Te meg nekünk. - jegyezte meg.
- Jó ebben igazad van. - mondtam beleegyezően majd helyet foglaltunk az asztalnál. Egyből hozzá láttunk a reggelihez. A baglyok pedig kB 10 perc múlva be is szálltak az ablakon. Hozzám egyből jött Nox. Levetem a lábáról a levelet és oda attam neki egy bacont. Ő a kezemhez dörgölőzött és ki repült a teremből. A kezem megtörölése után első dolgom volt kinyitni a levelet. Már az írásról meg mondom, hogy apám írta. Mikor  felfogtam, hogy mit írt  apám  azzal egyidőben kivágidott a nagyterem ajtaja. Az egyik Weasley iker volt a tettes a válán pedig Poppyt cipeltek úgy mint egy zsákot. Mögötte meg az a Jorden gyerek és az Griffendéles hajtó jött be nevetve.

GYEREKEK TUDOM, HOGY EZ MOST RÖVID ÉS TARTALMATLAN LETT DE SZERINTEM KELLET EZ A RÉSZ ÉS HÁT JAAA.....DE SOKÁIG HÚZTAM A DOLGOT MERT NEM TUDTAM MAGAM BELE KÉPZELNI A SZEREPLŐK BŐRÉBE😅😅

ILLETVE NAGYON SZÉPEN KÖSZÖN A 100 VOTOT. NAGYON SOKAT JELENT EZ NEKEM. ÍRJÁTOK MEG A VÉLEMÉNYETEK A STORYROL MÁRMINT, HOGY  EDDIG HOGY EDDIG MILYEN MIN VÁLTOZTASSA MEG ILYEN, ÉPÍTŐ KRITIKÁT IS EL FOGADOK❤️😅

By:. Bogi❤️

A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》Onde histórias criam vida. Descubra agora