Mi lett volna ha Poppy elmondta volna Frednek, hogy mi történt a bálon?
Most kiderül.(Nem része a történetnek!!)
Fred Weasley szemszöge
Már rég vissza kellett volna jönnie. Legalább 20 perc telt el mióta kiment.
- Elmegyek megkeresem Poppyt. - mondtam Georgenak, aki csak bólintott. Elindultam keresni. Nem találtam a mosdóknál. Félóra keresés után elindultam fel a szobájához, háhta ott van. Ideges voltam, nem tudtam mi történhetett, hogy nem jött vissza. Így mikor felértem a klubhelyiségbe egyből Poppy szobája felé vettem az irányt. Az ajtója előtt elfogyott az a híres griffendéles bátorságom, így kopogás nélkül nyitottam be hozzá.
- Kopogni luxus?! - mordult fel és ült fel az ágyban egyszerre. Amint meglátott elfehéredett. Kissé talán meg is ijedt. - Miért nem vagy a bálon? - kérdezte hátat fordítva nekem.
- Mondjuk, mert te nem vagy ott? - néztem a lány hátát.
- Fred, el kell menned! Most! - mondta sírós hangon.
-Ohh nem édesem, nem foglak itt hagyni. - dobtam a nyakkendőmet a szekrényére, majd kiléptem a cipőmből, és elindultam az ágya felé.
- Nem lehetsz a közelemben!- mondta hisztérikusan, és könnyezve. Végre rám emelte azokat a gyönyörű barna szemeit.
- Miért?! Miért nem lehetek veled?! - kérdeztem tőle szigorúan.
- Mert csak egy vagyok a sok közül. És ez - mutatott rám majd magára - nem ér annyit, hogy Jhonson zsarolgasson, mert nincs túl rajtad. - fakadt ki teljesen. Én pedig csak az ágyra löktem Poppyt, mivel a kirohanása közben felállt, majd lassan Poppy fölé másztam, és a feje fölé préseltam a két kezét.
- Szóval Poppy... - csókoltam meg a kulcscsontját, majd haraptam meg rajta az érzékeny és egyben vékony bőrt - mivel zsarolt meg Angelina? - néztem a szemébe, bár hamar elkalandozott onnan a tekintetem az ajkaira amit épp beharapott, ezzel még jobban be indítva engem.
- Távol kell tartanom tőled magam. - mondta egészen halkan, mire egy gonosz mosolyt küldtem felé, és a pálcámért nyúltam. Elsuttogtam egy kötöző bűbájt, így Poppy kezei az ágytámlához kötöződve "lógtak".
-Szóval édesem csinálhatjuk a könnyű úton is. - néztem a szemébe, amiben mérhetetlen mennyiségű vágy látszott. - De csinálhatjuk a nehéz úton is. - vezettem a combjaira a kezem és erőteljesen bele markoltam. A tettemet Poppy egy hangos nyögéssel jutalmazta.
-Szóval édesem meg kérdezem mégegyszer mivel zsarolt meg az a kurva?!- Poppy a kurva szó hallatán elmosolyodott.
- Ebben legalább egyetértünk. - kuncogott édesen, a kérdést figyelmen kivűl hagyva.
- Poppy azt akarod, hogy megbüntesselek?! - néztem rá halálos komolysággal. Mire a szeme csak még jobban elsötétült a vágytól.
- És ha igen? - harapta be az alsó ajkát, mire az arcomon megjelent egy perverz mosoly.
-Poppy édesem... - vezettem a melleire a kezem és kezdtem el kényeztetni azokat, mire Poppy jól esően nyögdécselni kezdett. Nagyon nagy erő kellett ahhoz, hogy ne vágjam belé a farkam most azonnal, de vissza fogtam magam. - mondd el szépen. - húztam fel a felsőjét a melléről, majd csókókat leheltem a bal, majd a jobb mellére is. Az ajkához hajoltam. - Mindent megadhatok neked amire vágysz, csak mondd el mi vett rá erre, az egészre szívem. - néztem a reakcióját, tudtam, hogy nem kell neki sok és mindent elmond. Egyet halkan sóhajtott majd mélyen a szemembe nézett.
- Ígérd meg Fred, hogy semmi nem fog köztünk változni! Ígérd meg! - parancsolt rám.
- Ígérem szépségem! - csókoltam meg gyengéden. Majd a mellei közé hajtottam a fejem.
- Azt mondta, hogy szétkürtöli az egész iskolában, hogy Sirius Black az apám. - darálta el idegesen. Lassan megemeltem a fejemet - Fred...megígérted. - kezdett el könnyezni. - Meg... - mielőtt befejezte volna az ajkára tapasztottam az ajkaimat. Lassan eloldoztam a kezeit, amiket egyből a hajamba vezetett. Lassan és szenvedélyesen váltunk újra eggyé életem szerelmével. Igen ő életem szerelme! És sose bánom meg azt az utat ami ide vezetett. Azt a rögös és vitákban gazdag utat. Megérte teljes mértékben. Érte minden szenvedés amit átéltem megérte.BOLDOG KARÁCSONYT UTÓLAGOSAN IS MINDENKINEK ❤️💖
A HÉTEN MÉG LESZ EGY RÉSZ BIZTOSAN, AMI RENDES RÉSZ LESZ ❤️
REMÉLEM TETSZETT EZ A KIS RÉSZ AZÉRT, TUDOM NEM HOSSZÚ DE ANNÁL TARTALMASABB😅
YOU ARE READING
A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》
FanfictionHideg szél fúj a messze tájon Új év indul, gyermek álom. Vonat sivit, ajtó koccan Süveg rád vár, vedd fel gyorsan. Egy Piton, mégis Griffendéles Bátor lovag, el ne felejts. Vörös társa, vigyázz vele Forrófejű szegény kegye. A pálca forog ujja közt...