-Számíthatsz rám Eli. - mosolygott rám biztatóan. Majd egy mély levegőt vett és teljes komolysággal nézett rám.
- Meleg vagyok... - mondta ki halkan Katei, amin én halkan felkuncogtam.
- És ki tudja eddig? - néztem rá kedvesen.
- Te... Csak te. - mondta zavartan. - Már túl régóta tartottam magamban ezt a titkot. Muszáj volt elmondanom valakinek. És mivel te megbíztál bennem annyira, hogy elmondd nekem azt, hogy ki az apád, így én is elmondtam neked az én legféltettebb titkomat. - miközben, ezt mondta folyamatosan az ágyon játszó görényt nézte.
-Katei....? - karoltam át a vállát.
-Igen? - nézett rám elvörösödve.
-Köszönöm. - mosolyogtam rá. Ő pedig vissza mosolygott. Az idő gyorsan telt, ugyanis Katei nagyon jó társaság volt. Teljesen el is felejtkeztem a ma történtekről, míg Ginny be nem rontott a szobába.
-Áhh hát itt vagy...tok.- ahogy meglátta Kateit, a mosoly, ami az arcán elterült egyből lehervadt onann.
-Igen itt. - mondta nyugodtan Katei.
- Beszélhetek veled négyszemközt? - nézett rám Ginny. Én csak zavartan bólintottam.
- Akkor én megyek is. Holnap találkozunk. - ölelt meg a lány, majd távozott. Ginny egyből bele ugrott az ágyamba.
-Neville olyan aranyos volt velem egész éjjel. Sokat táncoltunk, nevettünk és beszélgettünk. - mondta egy nagy mosollyal az arcán.
- Örülök neki. - mosolyodtam el kedvesen.
- És te? Mármint nem mentél vissza Fredhez. - mondta szomorúan.
- Angelina...hogy is mondjam?- sóhajtottam fel halkan- Ráébresztett valamire, ami miatt jobb ha egy ideig távol maradok mindenkitől. - mondtam halkan.
- Ugye tudod, hogyha beszélgetni akarsz valakivel, én mindig itt vagyok neked?! - nézett rám egy kedves mosoly társaságában. Én magabiztosan bólintottam, mire ő csak átkászálódott az ágyába. Tudtam, már akkor, hogy nem mondom meg neki. Inkább elkerültem mindenkit. A napok lassan teltek az elején. A napok hetekké, a hetek hónapokká váltak. Az eddig megszokott életem felborult. Katei maradt nekem csak közülük, aki próbált minél több időt velem tölteni. A hetek múlásával már én éreztem rosszul magam, hogy nincs a barátaival. Mármint imádtam Kateit tényleg mindennél jobban, de tudtam, hogy hiányzik neki a régi társaságunk.
- Katei, menj vissza a többiekhez kérlek. - néztem rá könyörögve.
-Miért? - hallottam meg Fred hangját. - Miért jó az neked, ha mindenkit eltaszítasz magadtól? - jött hozzám egyre közelebb, míg én egyre hátráltam.
- Mert jobb ez így. - mondtam halkan, miközben a könyveimet a mellkasomhoz szorítottam.
-Jobb? Kinek Szívi? - támaszkodott a falnak Fred, úgy, hogy esélyem se legyen kibújni a beszélgetés alól.
-Nekem. - mondtam, majd elfordítottam a fejemet oldalra, ahol Angelina állt a falnak támaszkodva, arcán egy gonosz mosollyal. Gyakorlatilag éreztem a leheletett a nyakamon, lassan az ajkait is. - Fred hagyj!- próbáltam eltolni magamtól, majd Fred dühödten vált el a nyakamtól.
- Ugyan miért tenném? - nézett rám kacér tekintettel.
- Weasley, azt mondta engedd el! - Fred gúnyosan nevetett fel. Majd ellökte magát a faltól.
- Mivan Salvatore, már ráfanyalodsz a használt cikkekre is?- mondta gúnytól csöpögő hangon, amit Angelina gúnyos kuncogása követett. Bennem akkor, az a mondat után, az összes elfolytott érzelem feltört, méghozzá harag formájában. Éreztem, hogy az elmémen eluralkodik egy érzés.
Gyerünk tedd meg, tépd szét a fiút....Mcgallagon professzor szemszöge
- Mivan Salvatore, már ráfanyalodsz a használt cikkekre is? - hallottam meg az egyik Weasley fiú gúnytól csöpögő hangját, így sietősebbre vettem a lépteimet. Mikor bekanyarodtam a folyosón megláttam Poppy elborult tekintetétt. A szeme átváltott vérvörösre, az arcán pedig megjelent egy elmebeteg mosoly. Gondolkodás nélkül szegeztem rá szegény lányra a pálcámat.
- Stupor!- mondtam ki halkan. A lány ájultan omlott össze. Én pedig oda siettem a lányhoz, a döbbent tömeghez. - Salvatore, Bell, Potter és George Weasley itt marad! A többiek nagyon gyorsan tűnjenek el. - emeltem fel a hangomat. Mire a diákok gyorsan eliszkoltak.-Salvatore, menjen és szóljon Piton professzornak a lehető leggyorsabban. Bell, jelezze Madam Pomfrinak, hogy készítsen elő egy ágyat. Potter, maga jelezze Dumbledornak, hogy amint tud jöjjön a gyengélkedőre.- adtam ki az utasításokat a tanulóknak, akik gyorsan elsiettek.
- Professzor? - hallottam George aggódó hangját.
- Megtenné Mr Weasley, hogy felveszi Poppyt? - néztem nyugodtabban oldalra. A fiú csak óvatosan a lány alányúlt és felemelte.- Mi történt?
- Hát tudja, Poppy kerüli Fredt a bál óta, és csak Kateivel társalog. De most valamiért kérte, hogy inkább legyen velünk. - mondta idegesen.
- Igen hallottam a dolgot. Viszont azt tudja, hogy Poppy úgy érzi, hogy Katienek a barátaival kellene lennie? Nem vele. - mondtam még a fiúnak amit tudtam, és közben kinyitottam a gyengélkedő ajtaját. Madam Pomfri pedig egyből elkezdte ellátni a lányt. Én pedig csak intettem a fiúnak hogy folytassa.
-... Freddel és a többiekkel mentünk lefelé utánuk. Ő pedig nem bírta ki szó nélkül. Gyakorlatilag Poppy rá sem mert nézni, ami azért furcsa, mivel a kapcsolatuk alapja volt a szemkontaktus. Szóval Fred kiakadt arra, hogy nem enged neki. Így igazából megcsókolta a nyakát. Amit Poppy nagyon rosszul reagált le. Aztán jött Salvatore. Aki leszedte Fredet Poppyról. - mondta lehajtott fejjel.
- Köszönöm Mr Weasley. Viszont van valami amit tudnia kell. Poppy azért nincs magukkal, mert megzsarolták. - néztem szomorúan a fiúra.
- Mi?! Ki?! - lepődött meg a fiú.
- Figyeljen, nem szabadna elmondanom, de ez - mutattam a lányra. - nem fordulhat elő mégegyszer. - mire George bólintott. - DE! Senkinek sem mondhatja el. Ígérje meg, hogy senkinek sem mondja el. - néztem a fiúra szigorúan.
- Ígérem professzor. - mondta kissé idegesen.
- Anglelina Johnson volt. Tudja Poppynak a családfája bonyolult. Az anyja Piton, de Nancy csak Perselus féltestvére. Az apja pedig Sirius Black. - mondtam a fiú szemébe nézve. A kék szempár kétszeresére nőtt.
- Angelina? Meg zsarolta Poppyt? Angelina? Biztos ez? - húzta fel a szemöldökét.
- Igen Mr Weasley. - szólalt meg Dumbledor professzor. - Egy negyedévesnek fizetett, hogy lopakodjon be és nézze meg a lány aktáját. Az irodámban lévő portrék jelezték nekem ezt az incidenst. Ezekre három héttel Minerva elmondta, hogy mi történt Ms Blackkel. Így egyszerűen összeállt a kép. - mosolyodott el bohókásan Albusz.
- Ms Black hamarosan felébred. - mondta nyugodtan a Madam Pomfri. - Valamint az lenne a legjobb megoldás Ms Black számára ha csak Albus lenne jelen mikor felébred. - mondta érzelemmentes hangon. Én bólintottam, majd intettem Georgenak, jelezve, hogy jöjjön. Az ajtón kilépve George felé fordultam.
- Gondolom nem kell mondanom, hogy amit most hallott, az szigorúan bizalmas, és senki nem tudhatja meg. - néztem szigorúan a szemébe.
- Neki elmondhatom, hogy tudom? - kérdezte könyörgő szemekkel.
- Neki el. DE! Csak neki. - veregettem meg a vállát és távoztam.Popps szemszöge
Fájdalomra ébredtem. Minek hatására a szemeim egyből kipattantak. A gyengélkedőn voltam. Felsóhajtottam, és oldalra néztem, ahol Dumbledor professzor ült egy betegágyon. Egy kedves mosolyt küldött felém.
Bízol a vénemberben?
Szólalt meg a fejemben A hang megint.
- Igen - mondtam halkan. Mire a professzor felhúzta a szemöldökét.
Nem kellene. Csak magadban bízhatsz. Morogta a hang.
- Dumbledor professzor? – szólaltam meg hirtelen, pár perc hallgatás után.
- Igen Poppy? - irányította rám a figyelmét.
- Hallottam egy hangot...- mondtam kicsit tartva a reakciójától.
- Milyen hangot? - húzta fel érdeklődve a szemöldökét.
- Nem tudom... Talán egy kicsit annak a sárkánynak a hangjára hasonlít, akivel találkoztam. - mondtam bizonytalanul.
Nem Genesis vagyok. A nevem Nüx. A benned lakozó sárkány bennem testesül meg. Azért Genesis hangján szólaltam meg először, hogy ne legyél ideges.
Szólalt meg egy kicsit fenségesebb hangon.
- Poppy kérlek megtennéd, hogy elmondod mit mondott? - kérdezte komoly hanggal.
- A hang, a bennem lakozó sárkány megtestesülése. - mondtam amit tudtam.
- Van neve a sárkánynak? - kérdezte engem nézve.
- Nüx. - mondtam egyszerűen.
- Köszönöm Poppy. Vissza mehet a Griffendéltoronyba. Próbáljon meg megnyugodni és pihenni. - mosolygott rám kedvesen. Majd felállt és távozott a szobából. Én is elkezdtem összeszedni magamat. Miután a javasasszony is elengedett az első utam a Csillagvizsgáló toronyba vezetett. Megtámaszkodtam a korláton, és felsóhajtottam.
Figyelj tudom, hogy ez furcsa neked. Mivel nekem is az. Te teremtettél. A te érzelmeid, sérelmeid az alapja a létemnek. Főleg a haragod. Kuncogott fel a sárkány. És amit az a Fiú mondott.
- Hogy használt cikk vagyok? - húztam fel a szemöldököm.
Az, igen. Én nem akartam kimondani.
- Nem baj, ez az igazság. Igen nem vagyok szűz, sőt biszexuális is vagyok. És? - kérdeztem idegesen - Ez semmit nem jelent. Én ettől ugyanaz vagyok. - válaszoltam a saját kérdésemre.
Szerintem bár ez csak az én véleményem. Az a fiú oda van érted.
- Már elbaszta. Én biztos nem megyek hozzá vissza. Ha ezt gondolja rólam nyugodtan maradjon a ribancával.- morogtam.
- Poppy? - hallottam meg George hangját.
Ez meg ki?!
- Mondjad George. - mondtam kissé idegesen.
- Tudom... - mondta mellém állva.
-Mit? - kérdeztem rá se nézve.
- Hogy Johnson megzsarolt. - mondta a reakciómat figyelve. - Mcgallagon és Dumbledor mindent elmondtak. És a lelkemre kötötték, hogy ne mondjam el senkinek. - karolta át a vállam.
Aww de kis aranyos. Kuncogott fel halkan Nüx.
- George... Ne mond el tényleg senkinek. - furtam a mellkasába a fejem.
- Ígérem. - ölelt meg George.
- Lenne még valami, ami nem rég derült ki és lehet tudnod kéne. - mondtam kínosan, eltolva magamtól, és elkezdtem mesélni neki Nüxről. Mármint amit eddig tudtam. George meg sem lepődött.
- Komolya meg sem lepődsz? - húztam fel a szemöldököm.
-Veled kapcsolatban már semmin nem lepődőm meg Poppy. - mosolygott rám kedvesen. Én pedig halkan felkuncogtam. Hiányzott George társasága mindennél jobban. Képes volt minden pillanatban megnyugtatni.
És a másik fiú?
- Fred? - kérdeztem vissza.
Igen, gondolom.
- Ő, hogy is mondjam? Még nem tisztáztam magamban azt, hogy mit is jelent pontosan számomra. - mondtam halkan.
- Mit kérdezet? - kuncogott fel George. Mire én csak nevetve megráztam a fejem, és elindultam a klubhelyiség felé. George kuncogva kocogott utánam." Mi történik veled Szívi?"
|Fred Wealsey|
KAMU SEDANG MEMBACA
A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》
Fiksi PenggemarHideg szél fúj a messze tájon Új év indul, gyermek álom. Vonat sivit, ajtó koccan Süveg rád vár, vedd fel gyorsan. Egy Piton, mégis Griffendéles Bátor lovag, el ne felejts. Vörös társa, vigyázz vele Forrófejű szegény kegye. A pálca forog ujja közt...