Te egy állat vagy kislány, elment az eszed
Kezdett volna kioktatni
- Még mindig megtudsz lepni cicuskám. – adott egy csókot a hajamba, felnéztem a fiúra.
- Miért nem csókolsz meg Fred? – haraptam be az alsó ajkamat újra. Ő egyből közelebb hajolt hozzám.
- Akarod? - húzott teljesen magához, én pedig csak átkaroltam a nyakát és bólintottam . Fred egy kicsit megemelt így lassan közeledtünk egymáshoz. Már éreztem a meleg leheletét az arcomon, már csak egy centi választott el tőle, hogy újra megcsókolhassam ŐT.
- MAGUK MEG MIT MŰVELNEK A TÓBAN?! AZONNAL JÖJJENEK ONNAN KIFELÉ! – üvöltött McGallagony velünk, Fred pedig gondolkodas nélkül csókolt meg, nem törődve azzal, hogy biztosan büntető munkát fogunk kapni.
- KIFELÉ!! - üvöltötte az igazgatóhelyettes torka szakadtából. Mi pedig Freddel lassan szét váltunk.
Hát ez a csók azért nem volt rossz
Jegyezte meg Nüx
Abban a percben, ahogy egymásra néztünk elnevettük magunkat. - HALADJANAK MÁR!!- üvöltött továbbra is Minerva. A következő pillanatban pedig valaki beugrott a vízbe, majd még valaki.
Hallod, nem ártana követned a vöröskét, mert így is van egy csomó büntetőmunkád
Kezdett el anyáskodni felettem
Fred eközben elindult kifelé. A hang irányába fordultam. Mosolyogva néztem a víz felszínére bukkanó Dragant és Gornat.
- Azt ne hidd már, hogy kimaradunk egy jó buliból virágszálam. - mosolygott rám Dragan.
Milyen kockáik vannak már?!
Te ezt eddig is tudtad..?!
..És nem őket választottad?
Te hülye vagy?!
Kért számon Nüx
Nüx szavai hallatán csak elmosolyodtam.
- Nem hittem. - fröcsköltem le őket. Mire Goran gonosz mosolyra húzta a száját, és elindult felém. Én a lehető leggyorsabb tempóban indultam el a part felé.
Ezt kurvára be szoptad
Nevetett ki
- Ez nem volt a legokosabb döntésed Hercegnő. - szólalt meg Viktor a hajóról. Abban a percben kapta el Goran a derekam és vágott bele a vízbe. Prüszkölve néztem Goranra, aki a nyomoromon röhögött.
Utálom a vizet, most rögtön oszd ki!
Parancsolt rám, és kezdett el hisztizni teljesen jogosan Nüx
- Te agyhalott idióta, a fél tó felment az orromba. - ütöttem meg a mellkasát.
Jó kislány
Nevetett fel
- MS BLACK, ÚGY GONDOLJA MAGÁRA NEM VONATKOZIK A SZAVAM?!- kérdezte felháborodva Mcgallagony.
Na ezt tényleg beszoptuk
Jegyezte meg
- Tudom - mondtam halkan - Megyek már. - kiabáltam vissza, míg elindultam a partra. Fred egyből rám terítette a talárját amint mellé értem.
- Ms Black, nem elég magának az a büntetőmunka, amit eddig kapott? - kérdezte a fejét rázva.
Teljesen igaza van, nem elég nekünk?
- Én azt nem nevezném annak...- mondtam halkan.
- Hétfőn és csütörtökön a szokásos időpontban találkozunk az irodámban. Valamint ma ne késsen Mr Weasley órájáról.- fordított hátat nekünk, majd távozott.
Legalabb nem kapunk plusz munkát.
Lelkendezett
- Kicsit túldramatizálod, nem gondold?- kérdeztem nyugodtan.
NEM GONDOLOM
kiabált rám
- Sosem fogom megszokni, hogy te itt beszélgetsz valakivel, akit csak te tudsz, hogy ki. - motyogta Fred.
- Miért kell menned Charliehoz? - kérdezte George, és a kezembe nyomta a ruhámat.
- "Bűntetőmunkára" megyek hozzá nyolcra. - mondtam halál nyugodtan és Fred talárjával elkezdtem magamat szárazra törölni, majd felöltözni.
- Ami, a legkevésbé sem lesz büntetőmunka. - jegyezte meg Fred.
Mire céloz?
Kíváncsiskodott
- Miért is? - húzta fel a szemöldökét Lee.
Miről van szó? Ne hadjatok ki a beszélgetésből.
Kezdett el belülről rángatni, bár nem tudom hogyan.
- Hát a mi drága Ellenorunknak a Tiltott Rengetegetegbe kell mennie. - kezdett el Fred is öltözni.
- Abból jó nem sül ki, ha a Törpe beteszi a lábát oda. - nevetett fel Lee, mire én;
- Egy incidens volt! Amúgy meg nem estem el sokszor.- durciztam be.
OHHH, mostmár értem
Jegyezte meg Nüx, aki gyorsan megkukkolta azt az emlékemet
- Én nem így emlékszem. - nevetett fel Fred.
Szerintem is több volt
Kuncogott
- Persze, most értsetek egyet!- mordultam fel és elindultam a kastély felé.
- Ugyan kis cicám, ne vedd magadra. - szólt utánam Fred.
- Te se vedd magadra, ha véletlenül ma lefekszem Charlieval. - mosolyogtam rá gonosszul. Mire Fred arcáról egyből eltűnt a mosoly.
Most komolyan?! Miért vagy ilyen vele? Nem ezt érdemelné...
Jegyezte meg Nüx
Nüx megjegyzését figyelmen kívül hagytam, és elindultam a kastély felé.
-Tudtommal engem szeretsz szivi.- kiabált utánam Fred, ami megállásra késztetett.
Ekkora kurva nem lehetsz!
Mordult rám Nüx és egy erős ütést éreztem hirtelen
- Arról meg ne is álmodj, hogy kettesben hagyunk Charlieval. - szúrta oda George.
Nem igazán értem miért játszol velük. Biztos beteges élvezetet nyújt
Foragatta meg a szemét
- Szóval bocsi Törpe, de a Tiltott Rengeteg előtt fogunk várni rátok... - én pedig nem vártam ki a végét és elrohantam. Nüxöt próbáltam elnyomni magamban, semmi kedvem nem volt hallgatni azt, hogy engem szidalmaz. Amint tehettem levágódtam egy fa tövében, majd felhúztam a lábam. Ilyenkor jól jönne egy olyan barát aki megvigasztal. Hiszen nem várhatom el Ximitől, hogy mindig velem legyen, vagy a fiúktól, a durmstrangosokról nem is beszélve. Nüx pedig... Nüx. Ő egy lény bennem, önálló tudattal és "testtel" és ő volt az egyetlen akitől nem vártam, hogy ezt mondja nekem. Lépteket hallottam, így egy kicsit be húzódtam a fa és az árnyék takarásába. A léptek egyre hangosabbak voltak, így inkább próbáltam nem arra figyelni. De az a valaki mellém vágódott le, és halkan szipogott.
- Nem gondoltam volna, hogy ehhez a fához jár mindenki sírni. - jegyeztem meg halkan.
- Nem tudtam, hogy már foglalt, bocsánat....ha akarod elmehetek. - mondta hasonlóan halkan és kissé rekettes hangon.
- Kérlek ne.... - kaptam egyből az idegen után, aki rettentően félve pillantott rám, és egyből elengedtem a kezét
- Te vagy Piton unokahúga... - nézett végig rajtam, majd bólintottam és elengedtem az idegent. - nem tűnsz elmebetegnek.- nézett újra végig rajtam.
- Asszem ezt bóknak szántad. - mosolyogtam rá kínosan.
- ELLENOR!- üvöltött az udvar másik oldaláról Fred, aki már rohant is felém.
- Asszem ez neked szól. - mosolygott rám visszahúzódóan.
- Még nem mondtad meg a neved. - jegyeztem meg kuncogva.
- Neville, beszélhetnék Ellenorral négyszemközt.
- Persze, Sziasztok. - köszönt el, majd a cuccait összeszedve távozott.
- Mit akarsz? - néztem ahogy, mint kiderül Neville, távozik.
- Mondjuk nézz rám először! Aztán majd beszélgetünk. - mordult rám. Mire én egy gyilkos tekintettel ajándékoztam meg. - Mi a baj? - kérdezte egyszerűen és nyugodtabban.
- Miért kéne lennie bajnak? - húztam fel a szemöldököm.
- Ez édes. - nevetett fel, majd magához húzott és megölelt. - Azt hiszed, hogy nem tudom mikor van valami bajod? Azok után, hogy ennyi szaron mentünk keresztül. - adott egy puszit a hajamra, mire én csak belefúrtam a fejemet a mellkasába.
- Nüx lekurvázott... - motyogtam bele a mellkasába.
- Nüx? Téged? - kérdezte hüledezve. - Biztos vagy benne? - húzta fel a szemöldökét.
- Igen, miattad. - löktem el magamtól a fiút és ott hagytam. Morogva száguldottam át a kastélyon a Mardekár klubhelyiség felé, azaz inkább oda. Már meg sem lepődnek az iskolában ha dühösen rohangálok a folyosókon.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》
FanficHideg szél fúj a messze tájon Új év indul, gyermek álom. Vonat sivit, ajtó koccan Süveg rád vár, vedd fel gyorsan. Egy Piton, mégis Griffendéles Bátor lovag, el ne felejts. Vörös társa, vigyázz vele Forrófejű szegény kegye. A pálca forog ujja közt...