فاقد هویت

255 52 29
                                    


۲۶ فوریه 2020 آمریکا منطقه امن ساعت ۸:۰۰صبح

همانطور که چشمانش به صفحه اسکرین بود کمی از آیس کافی مورد علاقه‌اش را نوشید و بدون برداشتن نگاهش از اطلاعاتی که در حال خواندنشان بود تک به تک موارد مهم را ذخیره میکرد و با کپی کردن آنها را به مموری فلشی مجزا و جداگانه انتقال می داد تا تمام اطلاعات مورد نیازی که تهیونگ از او درخواست کرده بود را به خوبی برایش جمع‌آوری کند و به دستش برساند.

زیر لب بر سر عادت با خودش نجوا کرد ‌.

"دیلن راگزاف متولد ۱۴ آوریل ۱۹۹۰............ (مکثی کرد و موس را کمی پایین تر کشید تا به اطلاعات تسلط بیشتری داشته باشد) پس الان باید ۳۰ سالت باشه( با نگاهی کنجکاو ادامه داد )........ملیت آمریکایی ، از سال 2018 دومین مرتبه بعد از لیام پین و شریک کاریش در باند فروش اسلحه ی که توسط خود لیام پین در سال 2015تاسیس شد همکاری میکند .
باند لیام پین بر خلاف اینکه به دلیل شهرت پدرش دونته پین به عنوان مافیا شناخته میشود اما حق تجاری و صادرات و واردات اسلحه های خاص را از طرف دولت دارد و باندش به عنوان یک مافیا از لحاظ حقوقی در روسیه محسوب نمیشود و تمام عملکردهایش قانونی و به واسطه ی تجارت تخصصی اسلحه زیر نظر دولت روسیه بوده."

با اطلاعاتی که میخواند اخم بین ابرویش بر اثر دقت و فکر های که به ذهنش میرسید عمیق تر می شد و اشتیاقش برای دانستن جزئیات بیشتر.

با خواندن آخرین خط اطلاعات و تمام شدنش متعجب بار دیگر اطلاعاتی که از آرشیو اصلی مافیا بود را چک کرد .

اما هیچ چیز دیگری از جمله شهری که در ان متولد شده بود یا حتی اسم پدر و مادر موجود نبود ان هم در این آرشیو مهم و با جزئیاتی که کوچک ترین اطلاعات در رابطه با افراد مافیا را ثبت میکرد و به دقیق بودن شهرت داشت و نفوذ به آن کار هرکسی نبود .

آن مرد واقعا که بود و چه گذشته ی داشت ؟

یونگی با کلافگی از مرموزیتی که هر لحظه بیشتر میشد تا حدودی به سیستم ثبت احوال روسیه در موارد خاص دستبرد زده بود اما تنها چیزی که آیدش شد باز هم اطلاعات مهاجرتی ساده ی آیدش شد که در طی دوسال تبعه ی روسیه شده که این هم با وجو نفوذ لیام تعجب بر انگیز نبود و غیر از اینها چیز دیگری وجود نداشت .

اینکه هیچ نشانه ای از اسم پدر مادر شهر تولد و حتی گذشته اش ..... نیست یکی از عواملی بود که این مرد را مرموز تر از هر زمانی نشان میداد .

یونگی با اینکه در گذشته برای احتیاط لازم در رابطه با افراد جک راف تحقیق کرده بود اما تا آن زمان به این صورت موشکافانه و با جزئیات به تک تک گذشته ی افراد جک راف نه نگریسته بود ، اما حال با خط به خط اطلاعاتی که می خواند ذهنش حدسها و گمان‌های جدیدی می ساخت که می توانست هرکدام به پیشبرد بهتر عملیات و پیشرفت کردن برنامه کمک بزرگ و چشم گیری کند .

BeautyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora