فراخوان

715 139 182
                                    


کره ای جنوبی منطقه مرزی مقعر فرماندهی نیروهای ویژه سری ارتش

۶ژانویه 2020
ساعت ۰۰:۰۰دقیقه

اگر بخواهیم دقیق حساب کنیم بیست ساعت از دستگیری و کشته شدن خیانتکاری که به خودش جرعت داده بود و به عنوان جاسوس وارد پایگاه شده بود تا به خیال خودش باعث نابودی فرمانده جذاب پایگاه شود میگذشت.

خوب........ بیاید از بلای که بر سر کیم وون خیانتکار امده بود حرفی نزنیم.

چون مطمعنا صحنه های خوبی با فلش بک زدن به ان زمان یعنی ، زمانی که کیم وون به دردناک ترین‌شکل ممکن و به اشد مجازات کشته شده بود آیدمان نمیشود.

فقط این را یادآور بشویم که :

مگر غیر از این بود که فرمانده جئون از خیانت و خیانت کارها متنفر بوده ، هست و خواهد بود ؟؟

خوب همین جمله چند کلمه ای بین سربازان فرمانده جئون به شکل یک قرداد نانوشته در امده بود و در مغز های که بجز سختی چیز دیگری را ندیده و تجربه نکرده بودن دریل شده بود که :

سزای خیانتکار کشته شدن عادی و بدون درد نیست  بلکه کشته شدن با نهایت درد و شکنجه است.
در غیر این صورت مرگ انها هیچ تفاوتی با مرگ افراد عادی ندارد.

پس همین میتواند محکم ترین دلیلی باشد که الان ، امکان پیدا شدن کوچکترین اثری از ان سرباز در مقعر فرماندهی جئون وجود ندارد.

حتی دریغ از یک قطره خون.

حدود دو ساعت قبل، هوسوک به فرمانده خبر داد که حوالی ساعت شش صبح به پایگاه میرسند و اطلاعات کامل درباره تعداد مجروحین و زخمیای هارا به گوش فرمانده اش رساند ،حتی نوع جراحتشان را هم از قلم ننداخت درست همانطور که فرمانده خواسته بود.

فرمانده با استفاده از اطلاعاتی که از طریق هوسوک به خودش منتقل شد ،تمام امکانات لازم را برای ان ها قبل از رسیدنشان آماده کرد، تا در صورت لزوم حتی ثانیه ی برای انجام کارها و رسیدگی به حال بد نیرو هایش هدر نرود.

اینکه او خودش را مسئول جان تیم و نیرو هایش میدانست تقصیر خودش نبود.

این ، یک ویژگی ذاتی بود که در وجود جونگکوک تعبیه شده بود .

به ویژه اینکه ، او برخلاف تمام عملیات های قبلی، خودش شخصا در عملیات میدانی شرکت نکرد و این کار را به برادر خبره اش که بیشتر از چشمانش به او اعتماد داشت واگذار کرده بود.

با تمام این اعتماد و اطمینانی که به هوسوک داشت اما باز هم نمیتوانست از حس بدش به این دلیل که نتوانسته به شخصه در عملیات شرکت کند چشم پوشی کند.

جونگکوک مجبور شده بود به خاطر پیش بردن بدون نقصه نقشه و برنامه اش ، در اردوگاه بماند و حتی ثانیه ای آنجا را رها نکند ‌.

BeautyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora