cześć, początek, samotność

240 9 2
                                    

Jestem Dare. Rzadko spotykane imię. Dare Watashi. Moje imię i nazwisko pochodzą z Japonii. Oznaczają (Watashi Dare): Kim jestem. Mam się przedstawić. Nazywam się Dare Watashi. Bardzo lubię czytać książki. To jest to co lubię robić najbardziej, siedzieć samemu i czytać. Nie zrozumcie mnie źle. Lubię ludzi, po prostu uważam, że samotnie jestem silniejszy. Samotność daje mi siłę. Inni ludzie, przyjaciele, rodzina tylko osłabiają. Dlatego nie nawiązuję przyjaźni. Bo nie chcę. I dlatego że jestem uważany za dziwaka. Chodzę do piątej klasy od pół roku. Przez telata byłem sam i jest mi z tym dobrze. To chyba tyle o mnie (na razie).

I pewnego dnia szedłem do szkoły, jak zwykle. Sam, jak zwykle. Tak dobrze. Śpiewałem sobie, jak zwykle. Była godzina 7:17. Lekcje zaczynałem o 9:10. Miałem jeszcze dwie godziny. Przez ten czas wyjąłem książkę z działu dla dorosłych (dla dzieci już przeczytałem) i zanurzyłem się w Grzędowiczu. 0 8:20 poszedłem na dodatkową plastykę, jak zwykle. Po lekcjach, w drodze do domu, zahaczyłem o bibliotekę, jak zwykle. Oddałem książkę, ale uznałem, że następną wypożyczę później. Wróciłem do domu i zrobiłem lekcje, jak zwykle. Pomodliłem się o nic nie prosząc i za nic nie dziękując, jak zwykle. Następnie położyłem się spać, aby, jak zwykle, śnić o niezwykłej przygodzie. Nie miałem jednak pojęcia, że to co mnie czeka...

Tego nie musicie czytać:

Być samemu jest bezpiecznie. To, że jesteśmy sami daje nam siłę, jakiej nikt inny nie ma. Nie boimy się o innych. Nie martwimy się nimi. Nie przejmujemy się. Nikt nas nie zdradzi, bo nikt nic o nas nie wie. Dlatego jesteśmy bezpieczni. Będąc sami możemy nie liczyć się z innymi. Tylko my i świat. Takie osoby są postrzegane, jako dziwaki, odludki, osoby chore. Ludzie nie chcą się zadawać z takimi jak my. Ale nam to nie przeszkadza. Jesteśmy wolni. Postrzegamy przyjaźń jako coś złego. Co zawsze kończy się bólem. W ten sposób po prostu siebie chronimy. Widzimy, że świat jest zacofany. Ludzie lgną do siebie, żeby się nawzajem zranić. A my jesteśmy bezpieczni. Bo jesteśmy sami i nie ufamy nikomu, tylko sobie.

Prawdy - to co musicie wiedzieć. [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz