"De ce zarurile sunt intotdeauna aruncate la intamplare?" -Ioan Daniel Teompa-
"Si am chestia asta televizata peste cateva zile unde o sa ne filmeze.E linistitor ca putem face in continuare ce ne place chiar daca nu am castigat."a trecut o ora de cand tot vorbesc cu Jungkook,in camera sa de hotel,in timp ce capul meu sta asezat pe pieptul sau.Se joaca in parul meu si ma face sa zambesc tamp cat ii povestesc ce s-a intamplat perioada in care am fost desparititi.
"Meritai sa castigi."imi sopteste si eu imi scutur capul.
"Dar asta e trecut deja.Ce planuri mai ai?"vreau sa il ascult iar vorbind,chiar daca majoritatea timpului numai el a facut-o.
"Maine avem ultimul concert si ne intoarcem in Seul.Jimin s-a plans toata saptamana de program."zambeste calm si eu ii inhalez parfumul tare si imbatator.
"Trebuie sa plec inainte ca ceilalti sa observe ca am venit."ii soptesc si el aproba,inainte sa ne inveleasca pe amandoi.Inca nu mi-a zis de ce sta singur in camera de hotel,dar nu am starea sa il intreb,nimic nu mai conteaza daca e langa mine.
Inainte sa se lumineze de dimineata,Jungkook ma trezeste si eu vreau sa plec in camera mea de la etajul inferior,dar chiar atunci baietii misuna pe hol si ma observa.Jungkook isi scutura capul infrant si isi aseaza mana pe spatele meu.Ei par surprinsi,chiar foarte surprinsi,dar nu il impiedica nimic pe J-hope sa vina sa ma imbratiseze,urmat de Jimin.Imi spun cat de mult mi-au dus lipsa si motivul pentru care nu m-a contactat niciunul-nu era bine pentru Jungkook,iar ei stiau ca nu ii pot ascunde nimic.Nu ma mai cert cu Ga Eun pentru ca imi da toate explicatiile de care am nevoie inainte sa o intreb si ma simt chiar patetica sa fac asta din moment ce ea e motivul pentru care m-am impacat cu Jungkook si tot ea m-a facut sa realizez ca distanta nu rezolva nimic.Am mers inapoi in Seul in aceeasi dimineata,cu autocarul si mi-am facut temele pentru saptamana ce abea urma sa inceapa.Exact cum imi spusese,Jungkook s-a intors in oras dupa ultimul concert si s-a odihnit o zi in camera din apartamentul lor,in timp ce eu am mers la liceu,luand note si repetand coregrafia cu baietii.Din nou,Min Woo s-a abtinut sa mai comenteze ceva cand mi-a vazut lantisorul la locul sau de drept si a continuat sa taca pe parcursul repetitiei.De abea cand am terminat,mi-a spus sa repet mai mult o anumita parte,considerand ca nu imi dau silinta cu trebuie,iar eu m-am simtit ofensata.Puteam sa jur ca face asta intentionat si ca nu are legatura directa cu dansul,ci face asta doar ca sa isi exprime frustrarea pe care nu mi-o justific.Cateodata am impresia ca are un simt al prieteniei prea protectiv,foarte bun si apreciat in majoritatea timpului,dar cateodata ma scoate din sarite si pare scapat de sub control.A doua zi,dupa terminarea orelor nu mai repetam si ma simt libera sa ma duc la aparamentul baietilor,pentru a-l vedea pe Jungkook.Ma sunase spunand ca are liber cateva ore inainte de a merge la agentie si i-am propus sa vin la ei,iar el a raspuns entuziast numaidecat.Drumul catre adresa lor este aglomerat azi si cand cobor din taxi,cerul este intunecat de nori,semn ca o sa ploua a doua oara saptamana aceasta.Mi se raspunde imediat la interfon si nu mai stau in asteptarea liftului,urc pe scari in pas alert si bat la usa apartamentului cu zambetul pe buze.
"Ai intarziat."ma tachineaza V cand deschide usa si eu il imbratisez.
"Macar nu am ajuns mai tarziu,deci e ceva."imi ridic umerii si el aproba,facandu-mi cu ochiul cand Jungkook vine la usa,dandu-si cateva fire roscate din ochi.
"Hei."rostesc cand se apleaca spre buzele mele fara retinere si ma saruta lent.
"Hei si tie."murmura.Ochii lui intunecati au o nuanta usor caramelizata azi si tenul sau nu este incarcat de machiajul obisnuit.Imi mangaie gatul cu varful degetelor,trimitandu-mi unde electrice in tot corpul si eu ma abtin sa arat vreo tresarire.Il imbratisez instinctiv si el zambeste in parul meu proaspat spalat,prins cu doua clame intr-o parte pentru a nu-mi veni in ochi.
CITEȘTI
MBAD
Fanfiction.....Must Be A Dream.... La inceput,visurile par imposibile,apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile. Ai fost si vei ramane un vis.Dar cand se va termina acest vis?Cred ca niciodata.E exact ca un labirint,nu pot iesi,nu poti iesi,detinem...