29.Cum interpretezi

1K 79 7
                                    

"In mod sigur pentru tot ceea ce iubesti ai de platit un pret." -Agatha Christie-

"Propun o melodie lenta cu miscari de dans contemporan."ma aud zicand cu voce tare,dupa minute de gandire la ce am putea alege.Jae Hyun isi ridica o spranceana spre mine afisand expresia 'doar nu vorbesti serios,tu te auzi?'.

"Nu suna rau,putem adauga la ea si miscari ce nu au legatura cu el,dar care sa lege coregrafia."spune ganditor Min Woo.Din cate mi-am dat seama pana acum nu ii place sa vorbeasca fara sa fie bine infipt in subiect si sa aiba habar de ce se petrece.Cu siguranta este genul acela de persoana bine calculata si pusa la punct.O astfel de persoana chiar e de ajutor pentru a ne tine pe mine si Jae Hyun in frau.

"Iar voi doi o sa stati de o parte si de alta a mea,ca sa ofere o simetrie buna."continui,deja avand in cap o coregrafie ce abea asteapta sa fie pusa in practica.

"La naiba cu asta,hai sa vedem ce putem face cu ea."face un gest cu mana in aer Jae Hyun,ridicandu-se de jos.Zambesc satisfacuta,surprinzandu-l pe Min Woo uitandu-se la mine si in secunda urmatoare ne aflam toti in picioare.Bine ca apucasem sa ne schimbam inainte de a veni aici,altfel ar fi fost imposibil sa facem asta.Dupa o serie de contraziceri si doua ore trecute,ne trezim in fata faptului implinit.Profesoara intra in sala asezandu-se pe un scaun in coltul salii,asteptand sa pornim muzica pentru a ii arata ce am reusit sa punem la cap.Poate altii in locul nostru nu s-ar fi descurcat,fiind data situatia ca nu ne cunosteam sau ceva de genul.Dar se face ca am langa mine doi tipi foarte perceptivi si rapizi in a prinde miscarile,punand totul cap la cap intr-un timp record.Ne va trebui doar practica intensa si totul va fi bine.Si dupa aceasta prima repetitie am deja certitudinea ca vom face o echipa bine sudata si niste coregrafii bune.Da fiind faptul ca inca nu mi-am aratat abilitatea secreta,ce o voi pune in scena cat de curand cand contextul imi va permite.

Ma asez in fata salii cu spatele la onglinzi,avandu-i cu fata la mine pe cei doi,de o parte si de alta.Muzica porneste,iar eu imi ridic capul din piept cu o miscare lenta,intorcandu-ma cu fata spre oglinzi,uitandu-ma in lateral.Jae Hyun isi aseaza o mana pe umarul meu in acelasi timp cu Min Woo.De acolo toate miscarile rapide si in valuri ale mainilor incep.Urmeaza momentul in care Jae Hyun ma apuca de mana,tragandu-ma spre el,intr-un mod teatral al fetei,dar sunt prinsa din spate de Min Woo,ce nu-l lasa.Rostogoliri pe jos si tot felul de miscari complexe specifice dansului contemporan sunt puse in apliocare alaturi de talentul actoricesc pe care trebuie sa il afisam.Tot ce am vrut noi sa trasmitem e nimic altceva decat triunghiul amoros specific,avand ca tema suferinta si dorinta de a fi bine.E cam ciudat daca te gandesti la ce mi s-a intamplat mie nu cu mult timp in urma,moment pe care l-am depasit.Bine cu siguranta nu m-am gandit la asta cand am propus coregrafia,ci Min Woo a venit cu ideea dat fiind faptul ca sunt singura fata iar ei sunt doi.Terminam dansul in aceeasi pozitie de la inceput,numai ca acum rolurile sunt inversate,baietii fiind cei ce stau cu spatele iar eu cu fata spre oglinzi.

"Perfect,a fost perfect!"striga profesoara,aplaudand.Noi respiram greu,uitandu-ne zambind unii la altii."Stiam eu ca v-am ales bine.Nici nu aveti idee ce puteti crea impreuna.Vreau sa repetati dansul asta pentru luna viitoare,alaturi de alt dans cu stil diferit.Concursul la care o sa participati are ca cerinta doua dansuri.Si ca sa nu ma intrebati,asta e doar prima etapa a concursului,daca va calificati mai departe vor fi alte cerinte."spune serioasa spre noi.

"Incepem de maine sa repetam?"intreaba Jae Hyun,iar ea aproba.

"Da,sunteti liberi acum.Nu uitati ce v-am spus despre accesul la sala.Saptamana asta o puteti considera cat de cat de acomodare,dar urmatoarea va fi foarte serioasa,sa stiti.Pana atunci puteti sa va puneti la punct ce aveti de facut in rest."paraseste sala,iar eu oftez fericita si obosita.Ga Eun apare dintr-o data varand capul in sala,zambind diabolic.

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum