33.Cum esti?

875 87 6
                                    

"Uneori minciuna e asa de aproape de adevar,incat le e greu sa traiasca in aceeasi scorbura." -Stanislaw Jerzy Lec-

"Promite-mi ca vei fi bine acolo."

"Promit."

Partea asta de convorbire avuta cu mama inainte de a pleca a trezit in mine franturi de emotii.Obisnuiesc sa imi zic de multa vreme 'nu face promisiuni pe care stii ca nu le vei tine si care nu sunt de durata',dar nu am putut sa nu o mint.Fata ei trista m-a facut sa clachez din acest punct de vedere.Multi ar fi facut aceeasi alegere in locul meu,sa isi minta mama cu scopul de a nu o ingrijora.Acum ma aflam iar in avion dupa un drum cu autocarul.Aveam certitudinea ca atunci cand voi pasi iar pe pamant,voi da de Ga Eun,iar norii din jurul meu vor disparea si la propriu si la figurat.In fata ei nu am de ce sa ma ascund,e ca un uliu.Vocea lui imi acapareaza auzul prin intermediul castilor.In ultimele zile am evitat sa le ascult melodiile baietilor,de teama ca noi deveni iar instabila.Dar acum chiar am nevoie sa ii aud vocea,mai mult decat orice.Nu stiu cand am ajuns sa fiu dependenta de ea,nu cred ca e vreo persoana sa nu fie dupa o singura melodie auzita.Exact ca un magnet,te atrage si nu te poti impotrivi.

"Doriti o perna de calatorie?"mi se adreseaza femeia de varsta medie,imbracata impecabil. -Isi face doar meseria nu iti pierde cumpatul din cauza afurisitelor alora de perne.Doar pentru ca el le adora si acum nu e langa tine,nu inseamna ca trebuie sa iti iesi din fire.-

"Sunt bine,multumesc."murmur,iar ea zambeste continuand sa merga pe langa pasageri.-Sunt bine.- oftez si incerc sa adorm ca orele sa treaca mai repede.

"Ally,aici!"Ga Eun zambeste alaturi de Jae Hyun si Min Woo.Are o plancarda mare de bun venit ce ma face sa rad.Ma chinui sa maresc pasii spre ei,dar geamantanul mult mai ingreunat decat la plecare ma incetineste.O iau in brate,lasandu-l jos,apoi ii iau si pe baieti intr-o imbratisare stransa.

"Si ti-a priit mini vacanta asta?"isi ridica o spranceana,iar eu zambesc.

"Normal."Min Woo se ofera sa imi ia bagajul,zambindu-mi si il las.Mergem spre iesirea din aeroport si incerc sa nu ma uit la cateva afise cu BTS lipite de fani.Oare cand urmeaza sa se intoarca in tara?

"Trebuie sa incepem repetitiile cat mai repete pentru urmatoarea coregrafie."spune Jae Hyun,iar eu aprob.

"Ne gandeam la ceva mai hip-hop cu prize."spune Min Woo si gandul la o posibila coregrafie de genul ma bucura.Atmosfera devine dupa tacuta si nu pot sa nu observ cum Ga Eun se uita la Jae Hyun.Si in mod normal el ar fi intors capul plictisit,numai ca acum se uita si el la ea.Si ce naiba...ala e un usor suras pe fata lui?!Ce naiba am pierdut aici?

~Ga Eun~

"Atatea cadouri pentru mine?Ce am facut sa merit o prietena asa buna?"imi duc mainile la fata,uitandu-ma la hainele si chestiile luate de Ally.

"Materialisto."mormaie,iar eu rad de expresia ei.

"Asta e genial."spun,uitandu-ma la tricou.

"Lasa asta,ia zii."se uita suspicioasa spre mine si sunt confuza.

"Ce anume?"

"Nu te preface ca nu stii.Jae Hyun."ochii mei se maresc si nu stiu ce sa ii raspund.

"Am vorbit cat ai fost plecata,pentru ca voia sa stie cand ajungi ca sa repetati...si sa spunem ca doar am continuat sa vorbim.Dar nimic de genul ala."oftez,iar ochii ei au o nuanta de sclipire.As fi vrut eu sa fie altceva,dar nu e.

"Azi trebuie sa merg sa repet,poate scot ceva de la el."imi face cu ochiul iar eu ma ridic rapid de pa pat,punandu-mi mainile pe umerii ei.

"Nu.Faci.Nimic."spun,iar ea isi da ochii peste cap."Clar?!"

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum