Am zis sa revin cu acest capitol azi,pentru ca am reusit sa il scriu.E mai lung din cate se poate observa,ca sa nu va suparati ca voi pune vineri next-ul.E plin de actiune asa cum v-am avertizat si sigur imi iau injuraturi.Am pus o poza cu noul personaj,iar la link extern aveti tinuta lui Jae Hyun si a lui Min Woo din al doilea dans.Melodia de la primul dans- Gary-Zotto Mola,al doilea dans ToppDogg-Dogg's Out.O sa fie actiune si in urmatorul capitol asa ca nu va faceti griji:))Acum va las sa cititi capitolul.Bye:*-Ally
"Invidia dezleaga limbile, dupa cum admiratia le amuteste." -Honore De Balzac-
"Sunt atat de...perfecte."reusesc sa murmur cand vad tinutele de pe umerase.
"Nu-i asa?O sa va faca sa aratati ca modelele de pe copertile revistelor.Nimeni nu va stii ce i-a nimicit."incepe sa chicoteasca si eu aprob.Baietii par multumiti de tinute.Imi intinde tinuta de la primul dans si ma duc intr-o cabina sa ma schimb.Port o rochie pana in pamant alba,genul acelora pe care le vezi pe femeile ce merg noaptea pe malul marii.Parul imi cade in valuri pe umeri si machiajul aplicat este unul cat se poate de natural.Data fiind tema noastra a dansului si miscarile,rochia a fost cea mai buna alegere.Nu o sa se vada nimic pentru ca este pana in pamant.Cand ies din cabina ii astept pe baieti.Sunt imbracati aproximativ la fel: maieuri albe si pantaloni bufanti lungi,genul acelora folositi la dansul contemporan,asta si pentru ca avem miscari imprumutate de acolo.In mod normal nu as fi ales pantalonii aia,pentru ca nu prea imi plac,dar lor le vin superb.In jurul incheieturilor au niste fase albe ce se preling usor in jos pana aproape de genunchii lor.Parul le este facut sa fie foarte drept si nu ii machiaza nimeni.Trebuie sa exprimam clar ideea de tristete cauzata de dragoste.Profesoara este foarte incantata de ce vede si fluiera aprobator.Vad cum lumea se uita cu oarecare teama spre o fata ce pare a fi cu nasul pe sus si nedumerirea isi face loc in mintea mea.
"Ea cine e?Toti se uita ciudat la ea."ii fac semn lui Jae Hyun,iar el pufneste,vizibil enervat de prezenta ei.
"Cica a castigat concursul in ultimii doi ani.A sabotat multe echipe anul trecut."ochii mi se maresc si o studiez mai bine.Parul castaniu ii ajunge putin mai jos de umeri si fata mica si slaba exprima neplacerea ca trebuie sa fie aici.Vad cum isi pune uniforma galbena pe umeras si de aici trag concluzia ca este eleva la liceul lui Jungkook.
"Cat de buna o fi echipa daca a trebuit sa saboteze alte echipe?"zambesc ironic.
"Sunt foarte buni,dar voiau sa aiba certitudinea ca sunt cei mai buni probabil."ofteaza Min Woo.Niciunul dintre ei nu pare sa o placa."Liceul lor contribuie mult pentru activitatile lor.Au ajuns sa neglijeze celelalte materii si cercuri de arta din liceul lor,numai ca ei sa fie cei mai buni."asta chiar ca ma face sa raman blocata.Sunt disperati dupa perfectiune sau ce?
"Cum ziceai ca se numesc?"intreb dupa ce doi tipi bruneti apar langa ea.Se pare ca echipele noastre au in comun acest lucru.
"K-project."chicoteste Jae Hyun,uitandu-se marsav la ea.Pare sa ne observe si isi arcuieste o spranceana spre noi dezgustata.
"Alt nume mai inspirat nu au gasit?"rade si Min Woo.Trebuie sa ii dau dreptate,pun si eu o litera si cuvantul 'project' si am terminat cu numele.
"Numele lor de familie incepe cu litera 'k'.Cred ca de asta l-au ales asa.",mda ce pot sa spun inteligent.
"Ally,du-te si saluta echipele pentru a da o buna impresie,am auzit ca ajuta pe aici asta."imi spune profesoara si eu ma uit ciudat la ea.
"Sa joc teatru adica?"o intreb,iar ea imi face semn din mana sa ma duc.Nu stiu ce ma face,dar ma duc fix spre tipa aia.Banuiesc ca miscarea sugerata de profesoara nu va fi un lucru rau,o pot induce pe tipa in eroare si dupa sa ii dau peste nas cand o sa castig in fata ei.Se uita intrebator la mine si eu zambesc.O parte din zambetul meu pare a fi sincer,dar cealalta mica parte este maleficul ascuns in spatele gestului.
CITEȘTI
MBAD
Fanfiction.....Must Be A Dream.... La inceput,visurile par imposibile,apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile. Ai fost si vei ramane un vis.Dar cand se va termina acest vis?Cred ca niciodata.E exact ca un labirint,nu pot iesi,nu poti iesi,detinem...