48.Mereu e ceva

883 84 8
                                    

"Pazeste-te a doua zi dupa un succes." -Titu Maiorescu-

Dupa plecarea baietilor,asistenta a rugat-o pe Ga Eun sa paraseasca salonul,dar ea a insistat sa ramana pana adorm.Nu ma pot lauda cu un somn profund in spital chiar deloc,dar m-am simtit bine ca a ramas cu mine pana am adormit.Dimineata tatal ei a venit sa semneze fisa de externare si sa ma ia acasa,dar nu la mine,ci la ei.Ga Eun voia neaparat sa fiu in siguranta cat timp e ea la ore.Ma simteam prost ca stau pe capul parintilor ei,chiar daca au zis ca se bucura sa stau la ei acasa.Tatal ei imi propusese sa ma mut la ei definitiv,dar nu am putut accepta.S-a impacat cu greu cu decizia mea si cand Ga Eun a venit de la liceu m-am ales cu o serie de mustraturi.Ne-am petrecut ziua intr-un mod lejer la filme si discutii,simtindu-ma cam prea dadacita.Seara tatal ei m-a dus acasa si m-am bucurat sa stau in patul meu in sfarsit chiar daca au trecut doar doua zile de cand nu am dormit in el.Ga Eun voia sa ramana,dar am asigurat-o ca sunt bine si ca a doua zi am urmatoarea etapa a competitiei.Baietii au repetat fara mine si sunt ingrijorata,bine ca nu trebuie sa fac eu dansul solo.Numai ca dupa plecarea ei,Jungkook s-a tinut de cuvant si a venit sa ma vada.

"O sa te descurci maine,nu te impiedica pe tine asta."imi sopteste in ureche cat se intinde pe pat.Se simte asa bine sa il am langa mine dupa o perioada cat a fost plecat.

"E bine sa dormi aici in seara asta?"ma uit in ochii sai,cat timp ma analizeaza cu privirea aia calda.Traseaza cerculete fine pe spatele meu si ma trage mai mult la pieptul sau.

"Da,nu am nimic planuit de dimineata."zambeste,presandu-si buzele peste ale mele.Zambesc automat cand imi raspunde in modul asta si imi inchid ochii.El imi canta inainte sa adorm si misterul ma invaluie,adormind la pieptul sau cu mana intr-a sa.

Dimineata ma gaseste in cea mai perfecta stare.Ii simt degetele pe obrazul meu si respiratia calda ce imi bate direct peste buze,cat imi sopteste sa ma trezesc,frecandu-si nasul de maxilarul meu.Zambesc fara sa imi deschid ochii,cersind inca un moment de somn pe care nu ma lasa sa il am.Ma ridica bland si imi deschid ochii,dand de ochii sai negri incadrati de gene dese si un zambet bland si jucaus.

"Azi ai competitia,nu iti poti permite sa dormi toata ziua."ma atentioneaza,iar eu oftez.Ma trezesc luata pe sus din patul meu,sfarsind cu o perna in mana in agitatia mea ,pe care i-o arunc in cap.El maraie jucaus si  ma lasa inapoi pe pat,arunc cu o alta perna in mine.Daca cineva ne-ar vedea acum ar ofta crezand ca e un film siropos cu o scena cliseica.Dar e scena mea cliseica si nu as schimba acest lucru pentru nimic in momentul de fata.Continui sa rad,cat timp el ajunge cu fata pe abdomenul meu,tintuindu-ma cu mainile de pat.

"Sunt treaza,gata."ma dau batuta si il sarut pe buze scurt,ridicandu-ma.Ma duc la baie unde ma pregatesc si imi iau pe mine niste jeansi si o bluza cu maneca lunga.Azi sunt invoita de la liceu.Peste doua ore trebuie sa fiu in aceeasi cladire unde s-a tinut si prima etapa a competitiei de dans.Fac o cafea pentru mine si Jungkook,cat timp el ma priveste dragastos de pe scaunul mesei.Nu are rabdare sa termin ca se strecoara in spatele meu si isi infasoara bratele in jurul taliei mele,sprijinindu-si barbia de umarul meu.Plaseaza un sarut pe gatul meu si ma infior,cat timp torn cafeaua in cani.I-o intind pe a lui si soarbe satisfacut din ea,apoi o lasa jos.Imi ridic o spraceana spre el,dar ma ridica rapid pe blatul bucatariei,iar el se pozitioneaza intre picioarele mele cu privirea aia jucausa.Ma saruta dulce,simtind aroma cafelei pe limba sa si imi duc o mana in parul sau,stragand usor.Lasam dragalasenia,bandu-mi cafeaua cat timp discutam tot felul de chestii,in aceeasi pozitie care nu mi se mai pare ciudata.Pot spune ca e una destul de normala acum pentru noi.Managerul il ia in scurt timp si inainte sa plece pe usa casei imi face cu ochiul,urandu-mi bafta la concurs.

"Esti gata?"Min Woo ma intreaba si eu ies din cabina in care m-am schimbat in tinuta de dans.De data asta port niste jeansi albi taiati si un hanorac auriu.Aprob si el zambeste,trecandu-si privirea de sus in jos pe corpul meu.Ma simt stanjenita si el se uita rapid in directia lui Yoon Hye,venindu-mi sa vomit automat cand o vad.Dansam pe o melodie la fel de energica ca in etapa anterioara cu tot felul de prize si ovatii ce se aud in jur.Yoon Hye fierbe acolo,pot sa jur.Si asa e,cand terminam si iesim de pe scena dupa seria de miscari ce te lasa cu gura deschisa a baietilor,o vad rozandu-si unghiile de ciudata la propriu.Zambesc,facandu-i cu ochiul si vad ca vrea sa imi puna piedica,dar Jae Hyun pune o bariera cu corpul sau,iar ea inghite in sec.

"Devine tot mai distractiv cu ea pe aici."murmura,iar eu aprob zambind.Unul din baietii din echipa sa e accidentat la glezna si clacheaza pe scena,dar isi revine rapid.Min Woo mustaceste cu Jae Hyun pe seama lui si eu imi dai ochii peste cap.Daca ar fi fost ceva de genul la noi,ar fi fost un dezastru.Ga Eun vine usor in spatele meu,speriindu-ma si eu o privesc socata nestiind ca poate veni aici.Se pare ca Jae Hyun a chemat-o ca sa se dea mare in fata ei cu dansul sau.Sunt fericiti impreuna pana acum din cate imi pot da seama si ma face sa fiu mai fericita ca am pus pariul ala.

"Urmeaza dansurile solo."spune babatul ce prezinta si eu rasuflu greu,fiindu-mi teama de ce va urma.Nu am nicio idee cum se va descurca Jae Hyun,sper sa nu dea gres.Ne descurcam prea bine pana acum si nu poate rata.Ga Eun il ia incurajator in brate si el paseste pe scena,cat timp inima mea se transforma intr-un purece.Melodia incepe cat timp sala e cufundata in intuneric,precum hainele lui.Miscari curbate,dar totusi masculine si ademenitoare ii scot in evidenta sarmul si Ga Eun tipa aici de numai poate.Chicotesc la reactia ei si sunt sigura ca Jae Hyun are totul sub control.Cand termina si vine la noi Ga Eun sare efectiv pe el,sarutandu-l,iar eu si Min Woo se uitam in alta parte,sfarsind prin a rade.

"Nici nu mai incape indoiala ca sunteti cei mai buni."spune profesoara dupa a doua victorie a noastra,cand pasim pe asfaltul de afara.Poate are dreptate,dar chiar si cu accidentarea din echipa lui Yoon Hye,ei tot au picat pe locul doi iar.Mai avem doar doua etape si putem oricand pierde,iar asta nu ma incalzeste deloc.Cu echipa lor in concurs voi avea in continuare o teama inauntrul meu,oricat de sigura as fi pe mine si pe cele doua victorii de pana acum.Avem o zi libera de la repetitiile urmatoare,azi fiind sfarsitul de saptamana si nu realizez cand au trecut asa repede zilele.Dintr-o data fata lui Min Woo prinde o culoare palida si priveste fix telefonul din mana sa.

"Trebuie sa plec."spune ragusit si eu il apuc de brat,fiind ingrijorata pentru el.

"Ce s-a intamplat?"el isi scutura capul si incepe sa alerge,iesind din raza mea vizuala.Imi musc buza,intrebandu-ma ce ar putea fi cu el.De fiecare data pleaca grabit undeva,inca din primele noastre zile de repetitii.Mie frica sa nu fi intrat in probleme.

"Ce e cu el?"intreaba profesoara si ma uit spre Jae Hyun ce nu are habar exact ca mine.Ne petrecem o parte din timp la cafeneaua detinuta de tatal lui Ga Eun,ce ne face un meniu special pentru reusita,chiar daca Min Woo este absent.Incerc sa nu ma gandesc la problemele lui si sa ma bucur de timpul liber.Vorbesc cu Jungkook la telefon cat timp Ga Eun sta cu Jae Hyun inauntrul cafenelei,uitandu-ma la cerul usor innorat.Ma felicita,tipand fericit in telefon si zambesc,iar dupa ma anunta ca nu stie sigur daca vine diseara la mine si ca imi va da raspunsul printr-un sms.Vorbesc si cu ceilalti,dar trebuie sa inchida pentru ca sunt la o emisiune si urmeaza sa intre in direct.Intru ianpoi in cafenea,dand pe postul unde se difuzeaza emisiunea,iar Ga Eun priveste curioasa cu Jae Hyun alaturi de mine.El o tine in brate si ii mai sopteste cateva ceva,facand-o sa rada si sunt nevoita sa dau mai tare sonorul.Cand se intuneca,Jae Hyun ne duce pe mine si pe ea in fata casei mele,Ga Eun urmand sa doarma la mine.Isi iau ramas bun si intram in casa.

"Si Jungkook vine?"curiozitatea ei iese la suprafata si imi ridic umerii nestiutoare.

"Nu stiu inca."ii raspund sincer si ea se stramba.Mergem sus unde fac patul,iar ea se holbeaza la pozele noi facute cu baietii,fie vorba intre noi,stiu ca se uita mai mult la alea cu mine si Jungkook.

"O!"exlama si ma intorc cu fata spre ea."Nu stiam ca o ai pe asta."imi flutura zambind o poza cu baietii si cu noi doua.E singura poza ce ne infatiseaza pe toti in ea.Zambesc nostalgica in amintirea acelei zile si aprob.Ea o pune la loc si un tunet strabate cerul,speriindu-ne.Niciun sms de la Jungkook inca,poate inca e prins in treaba.

"Ti-ai lasat lucrurile jos?"o intreb,iar ea isi duce mana la frunte ca o aiurita."Ma duc eu dupa ele,stai aici."murmur frustrata si ea imi zambeste comic in semn de scuze.O aud murmurand in urma si imi dau ochii peste cap,coborand scarile rapid.Apuc rucsacul ei de pe jos de langa masuta,dar il scap cand soneria usii ma anunta ca a venit cineva.Probabil e Jungkook ce nu m-a mai anuntat ca vine direct aici.Ma duc,aprinzand mai intai lumina si descui usa,dar raman blocata cand nu il vad pe Jungkook,ci pe Min Woo.E imbracat intr-un costum negru,cu o cravata desfacuta,ud pana la piele si de abea ii pot vedea fata cu parul ala ud,cazut peste ea si pozitia sa aplecata.Prima data am impresia ca e beat,dar nu e niciun miros de bautura si suspinele lui ma fac sa scot un sunet de surprindere.

Am scurtat din actiunea aceasta ca sa ajung la chestiile importante.Sunt curioasa ce credeti ca s-a intamplat cu Min Woo.Oare ce credeti ca se va intampla in continuare?:> Bye:*-Ally

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum