52.Insula

859 77 2
                                    

"Calatoriile si discutiile cu multe persoane ii fac pe oameni sa devina discreti." -Miguel De Cervantes-

"Nu cred ca am nevoie de doua costume,Ga Eun...am deja unul acasa."pun la loc unul din costumele de baie,intins catre mine.Ea ma sfredeleste cu privirea si il ia de unde l-am pus,iar eu sfarsesc cu el in brate pentru a doua oara.

"Normal ca ai nevoie de doua costume pe langa ala de acasa.Trebuie sa te schimbi in ele,daca eram in locul tau pe o insula exotica si aveam corpul ala,crede-ma,imi luam mai mult de cinci.Si pe langa asta,mergi cu iubitul si prietenii sai."chicoteste,iar eu o imping cu cotul indignata.

"De ce as avea nevoie?"murmur sub barba,iar ea isi da ochii peste cap.

"Modelul asta nu are bretele si este albastru cu franjuri,te prinde foarte bine albastrul."incepe iar"Si asta e alb dintr-o piesa decupat pe solduri de o sa imi multumesti cand il vei purta.Si costumul ala de acasa negru pe care il ai va completa totul.De ce naiba ai un corp asa curbat?"se plange si eu zambesc,dezaproband.  -Probabil ca originile mele neasiatice sunt de vina.-

"Fie,hai!Trebuie sa mai iau si alte haine,nu numai costume de baie."

Ea murmura ceva inteligibil cat timp platesc si ne continuam cumparaturile.Azi la liceu a trebuit sa ma comport ca si cand nu s-ar intampla nimic care sa dea de inteles ca o sa plec de bunavoie intr-o 'excursie exotica' cum ii spune Ga Eun.Eventual m-am vaitat putin de cap,ca sa para ca am prins o raceala pentru a lipsi cateva zile fara probleme.Jae Hyun a aflat doar printr-o pura coincidenta ce se va intampla cu mine zilele urmatoare,totul datorita lui Ga Eun care credea ca nu ne aude nimeni,fix cand Jae hyun s-a apropiat prin spatele ei.Min Woo nu a venit azi la liceu,ma informase ca trebuia sa se vada cu profesorul sau de chitara mai multe ore,deoarece va fi plecat perioada urmatoare.Nu cred ca o sa ii spun ca plec,poate faza cu raceala va merge in cazul sau,sper ca Ga Eun sa fie convingatoare si sa nu ma dea de gol ca deobicei.Urma sa plec la ora 03:00 dimineata spre aeroport,dupa ce baietii ma vor lua de acasa cu masina.Nici macar nu imi facusem bagajele,doar mi-am anuntat proprietara ca voi fi plecata si in rest mare lucru nu facusem.Ga Eun ma va ajuta in privinta asta fara sa fie nevoie sa o intreb,e destul de clar dupa starea electrizanta ce o emana in jurul ei.

~Jungkook~

"Ce faci cu atatea perechi de ochelari?"ma stramb imediat la vederea ochelarilor de soare a lui Jimin.El zambeste prostesc,punandu-i intr-o cutiuta incapatoare pe care o indeasa in bagajul sau.

"De ce nu?Mergem pe insula,Ally o sa ii adore,si V."eu il imping cu umarul si trec mai departe.

"Nu cred ca o sa ii placa modelele prea colorate din cate o stiu."strig,amuzandu-ma pe seama sa.Il si aud bosumflandu-se in spate,iar Jin il intreaba ce are.

"Tu ai terminat cu impachetatul de te plimbi pe aici?"pune bagajul pe jos,langa usa si isi fixeaza mai bine sapca.

"O sa mai arunc cate ceva inainte sa plecam probabil."Suga ma priveste cu expresia sa de 'doar nu vorbesti serios',iar eu imi ridic umerii nepasator.

"Treci mai repede si termina-l.De fiecare data uiti un lucru important."remarca si eu ii fac semn cu mana sa ma lase."Jungkook!"insista si eu ma intorc cu fata spre el.

"Ce e?!Eventual o sa uit lenjeria si gata,o sa o rezolv eu."oftez,iar el se incrunta.

"Sa stai departe de bagajul meu si treci sa il termini pe al tau."ma atentioneaza,muscand dintr-un mar.

"Insinuezi ceva?"ii fac cu ochiul si arunca spre mine cu un adidas.

~Ally~

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum