47.Fara alte secrete

891 77 7
                                    

"Orgoliul e buzduganul fricii." -Ioan Gyuri Pascu-

~Jungkook~

Inima mi se face ghem cand o vad acolo,intinsa pe patul ala alb oribil de spital cu toata aparatura aia in jurul ei ce o monitorizeaza.Parul ii sta ravasit pe perna mare si ochii ii sunt inchisi,fara niciun machiaj aplicat.Imi musc stresat buza de jos,mergand cu pasi marunti si maini transpirate spre ea,fiindu-mi frica sa fac zgomot.Ma asez in cel mai lent mod posibil pe margine langa ea si deschide ochii brusc,obosita.
Buza imi tremura cand o vad si usurarea ma inunda ca e bine,doar pare obosita si incercanata.

"Jungkook?Ce faci aici?"spune ingrijorata,iar eu imi simt ochii incetosati.Ea se ridica in sezut si o iau in brate cu grija,lasandu-mi capul in scobitura gatului ei.

"Ce bine ca esti in regula.M-am speriat atat de tare."ii mangai spatele si ii simt mainile micute infasurandu-se in jurul umerilor mei.

"Jungkook,tu plangi?"ma intreaba,iar eu imi scutur capul jenat.

"Nu."murmur,iar ea scoate un chicot,mangaindu-mi parul.

"Sunt bine."aprob,oftand.Nu stiu ce ma faceam daca ar fi patit ceva.As fi innebunit si nu as mai fi fost in stare de nimic.

"M-au imbracat in chestia asta hidoasa."se stramba cand ma uit la fata ei si incep sa zambesc ca tampitul cand ii vad camasa aia albasatra.Chiar nu imi pasa cu ce naiba au imbracat-o,bine ca este ea inafara pericolului.Dar faptul ca ei ii pasa e un semn bun ca se simte bine.Ii dau parul dupa ureche,iar ea zambeste mangaindu-mi obrajii.Plasez un sarut scurt pe buzele ei si ma uit in ochii sai mai verzi decat deobicei.

"Nu te intreb cum s-a intamplat acum,avem timp cand iesi de aici."ii spun,iar ea aproba scurt.

"Cand ai ajuns in oras?Sper ca nu ti-ai anulat ceva..."murmura ingrijorata,iar eu imi scutur capul.

"Nu aveam nimic pana diseara."zambesc,iar ea e vizibil usurata."Au venit si restul,vor sa te vada."ma incrunt cand ii vad branula mica de la incheietura.

"Nu trebuia sa ii aduci..."ofteaza si eu ma uit urat."Bine,bine,tac."isi da ochii peste cap si eu zambesc,luand-o iar in brate.Hotarasc chiar daca imi displace,sa ii las si pe restul sa o vada ca sa putem pleca linistiti acasa.Trebuie sa ne pregatim de emisiunea de diseara si sa despachetam.

"O sa ii chem pe rand sa te vada."o mangai pe obraz,iar ea aproba."Maine vin la tine cand te externeaza."o asigur si ea ma urmareste cu privirea pana la usa,cand o mai privesc sa ma asigur ca e bine pentru a nu stiu cata oara si anunt ca pot sa intre la ea sa o vada.

"O doamne,unde imi e poneiul?"ma uit ciudat la J-hope ce se ridica grabit cu Jimin in urma sa si cu un servetel in mana.Inchid usa in urma lor,iar eu scutur din cap amuzat.Cu siguranta nu sunt singurul ce a plans.J-hope e mai rau ca mine.Ma uit spre locurile ocupate si gasesc unul langa un tip brunet,colegul ei de dans cred.Ma studiaza prea tare si e enervant.Sunt obisnuit ca lumea sa se uite la mine,dar el se uita intr-un mod urat si ma scoate din minti.

"E bine."simt nevoia sa impartasesc cu cei din jur,iar el pufneste."S-a intamplat ceva?"simt nevoia sa il intreb,ridicandu-mi o spranceana cat timp ma sprijin cu coatele de genunchi.

"Defapt,da.Ce cauti tu aici?"ma intreaba acid,iar eu ma incrunt spre fata lui tensionata.Isi bate joc?Cred ca am tot dreptul sa ma asigur ca prietena mea e bine si nu suport sa fiu un insensibil sa nu imi pese.

"Nu vad care e problema ta,am tot dreptul sa fiu aici.Ally ma vrea aici."ii raspund si el zambeste sarcastic.

"Dupa ce o faci sa sufere ai tupeul sa vii aici?Ai putea sa o dai de gol daca te vede cineva,mai ales cu toti astia dupa tine."face semn si ii vad pe Rap Monster si Suga incordati.

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum