69.Ca un traznet

616 61 0
                                    

"Trebuie sa incerci necontenit sa urci foarte sus,daca vrei sa poti sa vezi foarte departe." -Constantin Brancusi-

~Ga Eun~

Buzele lui calatoresc moi si umede intr-un mod senzual de la lobul urechii mele,in jos spre linia gatului meu relaxat.Respiratia calda in combinatie cu frematarea buzelor pe pielea mea,sporesc fiorii si toti fluturii ce s-au strans in stomacul meu.

"Chiar aici." Vocea ii suna ragusit in cel mai provocator mod posibil,iar automat imi dau capul pe spate cu ochii inchisi,gemand cand imi musca apoi isi trece limba pe gatul meu.Apuc in treacat marginile biroului pentru a ma sprijini,chiar daca el nu m-ar lasa sa ma dezechilibrez cat timp isi plimba mainile pe spatele meu,dand sa ajunga la tivul tricoului.Mainile-mi ajung in parul sau ciufulit la perfectie si imi incolacesc picioarele in jurul taliei sale dupa ce ma ridica pe birou cu fundul.Mama si tata sunt plecati din oras pentru doua zile,asa ca e prima oara cand Jae Hyun vine aici in absenta lor.Singurele dati in care a mai venit au fost cand unul din ai mei era acasa.L-au indragit din prima clipa,iar eu am simtit ca ma indragostesc mai tare.

"Te iubesc."sopteste de abea atingandu-si buzele de ale mele.

"Poftim...?"ochii mi se deschid brusc dupa ce ii percep cuvintele si nodul din gat se zbate amenintator.Ochii sai se plimba nesiguri pe fata mea,crezand ca il voi respinge.E prima oara cand isi arata afectiunea fata de mine prin cuvinte dupa cele patru luni de cand suntem impreuna.Si nu e ca si cand nu ar fi simtit nimic,Jae Hyun prefera sa isi pastreze mandria si orgoliul,facand sa para cateodata atat de rece,fara sa intentioneze cu adevarat acest lucru.Dar iata ca azi a venit aici fara sa il chem,plecand mai devreme de la sedinta foto,asaltandu-ma cu saruturi sincere impregnate de dorinta si iubire.

"E prima oara cand o spui."unul din degetele mele se plimba pe clavicula sa ce ii iese din tricou.

"E prima oara cand mi-am facut curaj sa o spun.Cred ca nu am vrut sa imi infatisez acest sentiment ce ma arde pe zi ce trece."isi uneste fruntea cu a mea si respira lent.

"E prima oara cand i-o spui unei fete."expir socata,stiind prea bine ca Jae Hyun a fost cu atatea fete inaintea mea.

"Da."rosteste adanc si eu imi lipesc buzele de ale sale,muscandu-l de cea de jos pentru a-mi strecura limba in gura sa.Geme usor si imi inconjoara cu bratele talia.Rup sarutul,pastrand inca apasarea lui si ii mangai unul din obraji,facandu-l sa se cutremure cu tot corpul.

"Te iubesc mai mult."rostesc,atragand asupra mea ranjetul ala arogant din partea sa.

"La naiba,Ga Eun,nu pot sa te sarut cand ochii aia se uita la mine in halul asta."se uita scarbit in spatele meu si instinctiv ma uit in directia aia.  -Suga-

"E doar un poster."chicotesc,facadu-l sa isi roteasca in orbite ochii.

"L-am intalnit in persoana la spital cand a fost Ally acolo si l-am vazut si la o sedinta foto.Asta chiar a depasit faza de simplu poster,e infricosator."pare sa ofteze,dar nu e serios.Ar trebui sa ma amuz si mai mult pe seama sa,dar dintr-un anumit motiv reactiile mele nu vor sa se conformeze.Ma dau jos de pe birou sub privirea sa si evit sa ma uit la posterele de pe pereti.

"O sa le dau jos curand,oricum daca voi fi aleasa ca stagiar nu o sa mai stau asa mult in camera asta."imi aranjez tricoul usor mototolit si el se aseaza pe pat alaturi de mine,punandu-si mana pe genunchiul meu acoperit de materialul jeansilor.

"Cum a fost prima auditie?Nu am avut timp sa detaliem."vocea se revarsa cristalina in urechile mele si un zambet mi se contureaza pe buzele umflate de dupa saruturile sale.

"Pentru prima oara,chiar m-am simtit cineva,Jae Hyun.Am simtit ca tot ce am facut pana acum nu a fost in zadar si versurile mele pot avea un impact urias in ochii lor.Am simtit ca ii pot tine piept unui tip la acest capitol."el zambeste in modul sau specific care iti taie respiratia si imi saruta lin buzele.

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum