22.Electricitate

1.1K 87 4
                                    

" Inima nu rezista in fata a doua lucruri: a iubirii si a ultimei batai." -Ioan Daniel Teompa-

Buzele sale se simt moi si calde cat timp sun presate peste ale mele.Mana sa ajunge in spatele gatului meu,iar mana mea se odihneste pe incheiatura sa.Ochii ce imi erau larg deschisi din cauza ca m-a luat prin surprindere,acum sunt inchisi,din cauza sigurantei pe care mi-o transmite.Bataile inimii sunt neregulate din cauza rapiditatii cu care sangele este pompat,mii de fiori instalandu-se in corpul meu.E ca si cand as fi fost electrocutata,asa ma simt.Nu pot gasi un cuvant potrivit pentru ce gandesc in acest moment,gandurile mele sunt vraiste,picand in mii de directii,toate legate de Jungkook.Asa se simte cand crezi ca ti-ai gasit persoana ce a fost facuta doar pentru tine?Habar nu am,insa sentimentul asta ma tot apasa.Cand eram cu Jin,banuiesc ca traiam cu placerea aia copilareasca pentru cineva,pana sa imi dau seama ca ce simteam nu era nici pe departe o iubire adevarata.Acum ca buzele lui Jungkook sunt lipite de ale mele,am certitudinea asta.O certitudine ce mi-a fost data de abea acum.Am tinut la Jin,dar poate ca nu am tinut pe cate credeam ca o fac,poate doar m-am pacalit pe mine si sentimentele mele adevarate.Dar nu inseamna ca nu am suferit,ba dimpotriva.S-a vazut clar cat am suferit si nu o sa neg asta.Dar e ca un schimb,lasi o iubire si primesti alta mai puternica in locul ei.Se departeaza de mine,zambindu-mi strengar.Ochii mei se plimba pe trasaturile sale,iar el se da cativa pasi in spate.

"Noapte buna."spune pe un ton vesel,banuiesc ca vrea sa mascheze cat de cat asta,dar nu ii iese.Imi scutur amuzata capul,uitandu-ma cum paseste pe hol,spre camera sa.

"Noapte buna,Jungkook!"strig,dar nu foarte tare,nu am chef sa adun lumea pe hol.Aud usa sa cum se inchide,fix in momentul in care ma rezem de usa mea pe interior.- O doamne,ce bine s-a simtit!- Expir aerul afara,zambind ca o tampita pe intuneric.

~Jungkook~

Inchid usa camerei,dar raman cu mana pe clanta,uitandu-ma fix spre ea.- I-am spus doar un noapte buna.Nu am fost in stare de nimic altceva.Ce e in neregula cu mine?Azi trebuie sa fac un pas important,pasul pe care il astept de nu stiu cata vreme.M-am saturat sa ma holbez ca prostul la buzele ei,in timp ce rosteste cuvintele intr-un mod atat de ametitor.Daca nu o sarut acum o sa inebunesc.-

"Ce tot faci acolo,uitandu-te la clanta?" V se uita la mine ciudat,in timp ce-si sterge parul ud cu prosopul.

"La naiba!Vin imediat."rostesc,deschizand usa larg.Ma uit fix la silueta ei ce se intoarce spre directia mea,neintelegand de ce am deschis usa.O inchid,ramanand cateva secunde pe loc.- Sa o fac acum?Normal ca da,idiotule.Altfel nu deschideai usa,practic nu ai alta scuza.-  Imi unesc buzele intr-o linie dreapta,strangandu-mi degetele intr-un pumn,inspirand aerul.O sa am nevoie.Pasii mei se indreapta grabiti si hotarati spre ea.Pot citi confuzia ce creste pe fata ei.Si cand e confuza imi transmite o stare atat de ametitoare.Nu-mi pot explica ce mi-a facut,zici ca nu sunt eu.Ajung in fata ei si ma uit in verdele din ochii ei.Clipeste des spre mine.

"Jungkook,ce s-"incepe,dar eu actionez mai repede decat planuiam si imi duc o mana in spatele gatului ei,tragand-o spre mine,dar nu intr-un mod brutal.Buzele mele se lipesc de ale ei,iar sangele deja o ia la goana,stand sa tasneasca prin piele.Ce simt acum este exact ca senzatia simtita cand am pasit pentru prima data alaturi de baieti pe scena.Credeam ca nu o sa simt ceva care sa egaleze asta,sau sa fie mai presus.Ma simt atat de viu si fericit,venindu-mi sa zambesc chiar si in timp ce buzele ei sunt sub ale mele.Aroma de cirese este impregnata in ele,banuiesc ca este balsamul ei preferat.Imi spusese cu ceva timp in urma ca adora balsamurile de buze aromate.Mana ei micuta ajunge pe incheietura mea,transmitandu-mi unde electrice.Mi-as dori sa opresc timpul in loc chiar in acest moment,sa-l traiesc la infinit.Nici nu am timp sa realizez ca asta a fost primul meu sarut.E atat de penibil,dar totusi e atat de placut ca este cu ea.Sunt mandru de decizia mea si nu mi-o voi schimba niciodata.Ea este prima fata pe care am placut-o in felul asta,prima pe care am simtit nevoia sa o sarut,prima pe care vreau sa o protejez si sa ii ofer tot ce pot din toata fiinta mea.Si nu in ultimul timp,prima fata pe care sa o iubesc pana cand voi fi secat,iar asta imi e imposibil.Imi dezlipesc cu greu buzele de ale ei,privind-o in ochi.Se uita la mine intr-un mod care imi ofera siguranta ca nu am facut ceva gresit si nu am grabit lucrul,evaporand posibilitatea ca ar reactiona impotriva lui in vreun fel.Ii spun noapte buna cand ma indepartez de ea,fiind inca intr-o lume de visare.Ce simt acum nu se poate compara cu nimic in lume,poate sa vina oricine sa tipe la mine sau sa ma loveasca,iar mie tot nu imi va pasa.Cred ca voi rade intruna.Aud cum imi raspunde si inchid usa in urma mea,rezemandu-ma pe interior de ea.Imi duc mainile la fata,zambind atat de larg,incat cred ca imi vor cadea obrajii.

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum