"Ura este nebunia inimii." -Lord Byron-
~Jae Hyun~
"Unde a ramas Ally?"isi arcuieste spranceana spre mine Min Woo.Nici nu am sesizat cand Ally s-a indepartat de noi.
"Nu stiu,trebuie sa fie pe aici."imi trec mana prin par,apoi imi aranjez la loc gluga.Min Woo imi face semn ca se duce sa o caute,iar eu aprob printr-o inclinare a capului.Ma asez pe un scaun pus la intamplare intr-un colt si cateva cute imi apar pe frunte.Silueta ei se vede nu cu mult departe de locul in care ma aflu si pot sa vad clar ca e agitata.Imi intind gatul mai bine spre directia ei,pentru ca vedea si cealalta silueta din dreptul ei,cea care o face sa sa-si agite mainile tot mai mult.Dupa ce le agita,le incrusiseaza la piept si priveste pamantul.Ochii mi se ingusteaza cand reusesc sa observ persoana de langa ea.E vedeta despre care se zicea ca este prezenta aici si care mi se pare foarte cunoscuta.De ce nu imi vine numele lui in cap?!Stiu sigur ca l-am mai vazut undeva.El se incruta si pare sa ridice tonul,cat timp ea isi lasa iar mainile pe langa corp si isi inclesteaza pumnii.Se vede clar ca nu ii convine si ca este o discutie aprinsa.El se departeaza lent de ea,cu o expresie dura,dar in acelasi timp jignita.Isi trece mana prin par,facandu-i semn sa o lase balta si pleaca.Silueta ei ramane teapana si continua sa se uite spre el.Deodata isi trece mainile prin par,tragand usor de el si se uita in sus,cred eu pentru a se calma.Prea multe semn de intrebare imi vin acum in minte.Ce a vorbit cu el?De ce a rectionat asa?De unde se stie cu el?Ce fel de influenta are asupra ei?
"Nu am gasit-o."arata enervat si agitat Min Woo.
"E acolo."murmur,inca studiind-o.Ceva e foarte dubios aici si nu imi convine.
"Ah ce bine.De ce nu ai zis nimic si m-ai lasat sa o caut ca nebunul,idiotule?"se uita urat la mine.Rotitele din capul meu inca proceseaza pentru a gasi ceva care sa imi indice cine ar putea fi aceasta vedeta pentru ea.
"Cacat."murmur cand in sfarsit fac asocierea.
"Ce?"isi roteste ochii in orbite.
"Ally!"strig spre ea si ma ridic de pe scaun cu pasi grabiti.Ea pare sa se fereasca din a ma privi cand ajung in dreptul ei.Ii trebuie cateva secunde pentru a se uita la mine,incercand sa zambeasca neafectata.Sigur discutia aia nu a fost una normala pentru ea.Oricat de bine s-ar preface,nu-si poate ascunde micile firisoare rosii din ochi.
"Scuze,am ramas aici pentru a verifica mesajele de pe telefon."minte.Ma incrunt spre ea si nu pare sa observe asta.Incearca sa zambeasca in continuare neafectata,dandu-si cateva suvite de par in spatele urechii.Telefonul ii suna brusc,cand silueta lui Min Woo vine spre noi.Si atunci sunt lovit de inca o asociere,cea pe care o cautam privind identitatea lui.Tonul ei de apel spune totul,stiu unde l-am mai vazut.Bangtan Boys.El e unul din baietii aia.
"Ally,esti-"incepe el,dar eu ii fac semn sa taca.Vorbeste cu Ga Eun si ii raspunde sec cu 'nu' si 'nimic'.Cand inchide isi indreapta iar atentia spre noi,eu continui sa o privesc atent.
"Ce ziceai,Min Woo?"zambeste si el isi inclesteaza bratul langa mine.El stie ca ea minte privind starea spirituala in care se afla.Isi pune mainile pe umerii ei,iar ea se uita intrebator spre el.
"Nu minti.Ce s-a intamplat?"ea evita sa il priveasca,privindu-si incaltamintea.Pot sa jur ca isi retine lacrimile si nu sunt singurul care crede asta.El se apleaca bland spre ea,luand-o in brate ca un frate ce vrea sa isi protejeze sora mai mica.
"Sunt bi-"murmura,nesigura pe ea,dar o intrerupe.
"Vorbim dupa ce plecam de aici."ii spune si se dezlipeste de ea.Ea aproba printr-o inclinare a capului si renunta sa mai incerce sa zambeasca.
CITEȘTI
MBAD
Fanfiction.....Must Be A Dream.... La inceput,visurile par imposibile,apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile. Ai fost si vei ramane un vis.Dar cand se va termina acest vis?Cred ca niciodata.E exact ca un labirint,nu pot iesi,nu poti iesi,detinem...