"Daca avem emotii puternice,riscam sa ne pacalim." -Carl Sagan-
Imi simt gatul incomod si mana amortita,dar totusi nu imi deschid ochii.Ma foiesc usor,incercand sa ma fac mai comoda,dar cateva impunsaturi in obraz ma fac sa ma stramb si sa imi deschid ochii cu incetinitorul,fiind nevoie ca clipesc de cateva ori,obisnuindu-ma cu lumina.
"Te-ai trezit?"Ochii lui Ga Eun mai au putin si se lipesc de ai mei,iar eu tresar.
"De spatiu nu ai auzit?"murmur,iar ea se indeparteaza,ridicandu-si umerii.
"Cred ca am adormit la tine fara sa imi dau seama.Dar oricum ai adormit inaintea mea."spune plictisita,iar eu dau din cap mecanic.
"Macar daca am adormit inaintea ta,puteai sa imi zici sa mergem in dormitor.Acum ma doare gatul la cum am dormit."spun pe un ton mustrator,iar ea casca facandu-mi semn sa o las balta.Ma ridic de pe canapea si intru in baia de la parter,udandu-ma cu apa pe fata.Ma uit in oglinda,incercand sa imi perii parul pentru a-l prinde intr-o coada,strambandu-ma la reflexia mea.O aud dintr-o data tipand ca nebuna,fapt ce ma sperie si ies impiedincandu-ma din baie.
"Ce s-a intamplat?!"intreb ingrijorata,uitandu-ma in toate directiile,dar imi dau una peste frunte cand o vad uitandu-se la ecranul telefonului meu care suna,exact ca la un specimen de la zoo,cu ochii parca sa intre in el.
"E-e a....Te apeleaza Jungkook!" tipa ducandu-si una din maini peste gura.-Ce naiba ma fac cu tine?!Daca faci asa la un apel,daca o sa ii vezi,o sa lesini.-
"Dami-l pana nu inchide."ii fac semn sa mi-l inmaneze,iar ea mi-l da nesigura.
"Da pe difuzor."pune o fata de catel plouat,dar deja m-am invatat sa ii rezist.
"Ai vrea tu."spun si ii raspund lui Jungkook la telefon.
"Da?"spun,facandu-i semn lui Ga Eun sa-si tina gura.
"Ce faci,poneiule?" vocea lui J-hope este ca deobicei una vesela.-Parca m-a sunat Jungkook,nu tu,cal ce esti.-
"De cate ori sa-ti spun sa nu ma mai faci pe mine ponei,doar pentru ca tie iti plac caii."spun jenata si indignata in acelasi timp.
"Haide,nu fi asa.Nu mai am baterie la telefon si i l-am cerut lui Jungkook."spune si pot sa jur ca a facut buzele alea de peste.
"Aa,asta explica multe."spun ganditoare.
"De ce ai raspuns asa greu?"ma intreaba curios."Incerci sa ne eviti?" spune rautacios.
"Nu,doar ca Ga Eun era ocupata sa se uite la numele apelantului si sa urle ca o nebuna."chicotesc,uitandu-ma spre ea,ce are o fata tare ofensata si ma ameninta cu degetul.
"Deci v-ati impacat."rade in telefon,iar eu aprob."Pai asta e foarte bine,trebuie sa inchid.Ma bucur ca esti bine,poneiule."spune partea de la sfarsit apasat.
"Ih,pa.Ai grija."spun si inchid telefonul dupa ce il aud razand.
"Ai si numarul lui Suga?"intreaba Ga Eun,facandu-ma sa imi dau ochii peste cap.
"Ga Eun!"
~J-hope~
"Ce zicea?" Jungkook se aseaza pe jos langa mine.
"E bine.S-a impacat cu Ga Eun."chicotesc catre el.
"Tare.Ai pomenit ceva sa ne vedem cu ea?"isi musca interiorul obrazului,iar eu ma uit la el fix.
"Nu,de ce?"
"Ma gandeam sa mergem sa o vedem dupa concertul de diseara."da din umeri,iar eu sunt putin sceptic privind asta.Am observat de ceva vreme interesul sau fata de Ally,lucru pe care nu stiu cum sa il consider.
CITEȘTI
MBAD
Fanfiction.....Must Be A Dream.... La inceput,visurile par imposibile,apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile. Ai fost si vei ramane un vis.Dar cand se va termina acest vis?Cred ca niciodata.E exact ca un labirint,nu pot iesi,nu poti iesi,detinem...