53.Locul unde nu ne ferim

791 78 11
                                    

"Tineretea este singurul lucru pe care merita sa-l ai." -Oscar Wilde-

Pasii mei se sincronizeaza perfect cu ai sai,cat timp imi sprijin tampla de bratul sau.O mica briza imi ravaseste cateva bucle rebele de pe umeri si parca vrea sa imi ridice marginile rochiei,dar nu reuseste.Tocmai ce luasem masa si am iesit la o plimbare dupa ce se intunecase.Hanoracul moale imprumutat de Jungkook nu lasa aerul sa imi faca pielea de gaina si valurile marii se izbesc usor de stanci.Ceva ce vrea sa fie o mica barca mai mare de pe nisip se potriveste perfect cu acest cadru si cu lemnele de mai incolo care inca mai imprastie lumina de la un foc lasat aprins,ca in genul alora de tabara.Degetele sale calde imi maseaza incheietura si stam in tacere,zambind ca doi natangi fara motiv.Sau poate ca avem motiv,aici nu ne ascundem.

"Poate ar trebui sa ramanem aici,sa nu mai plecam."imi apuca marginile hanoracului din jurul gatului si ma priveste in ochi,jucaus.

"Hai sa nu ne mai amagim,stim ca nu putem."el isi lipeste fruntea de a mea,aproband printr-o inclinare si eu ii cuprind trunchiul cu bratele.

"Am incercat sa visez pret de cateva clipe."murmura si eu ma simt oarecum trista ca nu pot visa alaturi de el,stiu prea bine ca nu avem cum.

"Stiu.Cateodata as vrea si eu."ii raspund si el imi atinge lent buzele cu ale sale,dar nu le lipeste de ale mele,ma tachineaza.

"Nu iti place sa fii tachinata,iubito?"zambeste sters,iar eu marai dezaprobator."Atunci asa sa fie."sopteste,lipindu-si buzele de ale mele.Undele de electricitate ma cuprind ca de fiecare data din cap pana in varful degetelor de la picioare,cat limba sa o maseaza pe a mea intr-un joc amagitor.

"Cocos,mhm."murmur apreciativ,iar el zambeste prostesc.

"Datorita tie am numai cutiute cu balsam de buze."glumeste si eu rad.

"Macar are cine sa imi dea cand raman fara."ii fac cu ochiul si el isi scutura capul.Isi impleteste degetele cu ale mele si pornim la pas lent spre pensiune,sub cerul instelat.

"Chiar ar trebui sa mergi la culcare,eu macar am mai dormit."concluzioneaza cand suntem aproape de terasa camerei mele.Noroc ca este o un mic pod de lemn ce face legatura cu ea si ne oprim acolo.Imi da firele de par in spatele urechii,lipindu-si buzele de fruntea mea si eu imi inchid ochii.

"Dar nu vreau sa merg la culcare."ma plang precum un copil,dar gandul ca si el e obosit si maine mai are de facut un pictorial,ma pune la punct."Mbine."murmur dupa,balasandu-ma usor.

"Afurisitii astia ne-au dat camere separate."murmura indignat si eu rad,impungandu-l cu pumnul in umar.

"Noapte buna."imi mangaie obrazul si eu il iau in brate,nu inainte sa ii masez incheietura.

"Noapte buna."ma departez de el,inca privindu-l cum face si el si deschid usa camerei.Imi fac un dus,si ma bag direct in pat,adormind imediat.

"Arata-mi camera!"chitaie Ga Eun in apelul video cat eu ma stramb.

"De ce?"imi dau ochii peste cap,ridicandu-ma de pe pat.

"Nu fii ridicola!Macar asta sa faci daca eu nu pot veni cu voi."se smiorcaie si stiu ca vrea sa ma santajeze emotional afurisita.

"Of,uite."rotesc telefonul in camera si putin spre terasa.

"Doamne ce norocoasa esti!"continua sa se smiorcaie acolo cu o fata frustrata.Dupa cateva minute inchid telefonul si imbrac costumul negru de baie,peste care imi trag un maieu larg si niste pantaloni scurti de blugi.Baietii au facut pictorialul inainte sa ma trezesc si acum sunt pe plaja,bucurandu-se de timpul liber singuri.Parasesc pensiunea in liniste,cat timp tin pe umar geanta de plaja si incerc sa imi prind neindemanatic parul intr-un coc.Aerul se simte si mai apasator si mai incins decat ieri si partea asfaltata pana la nisip e incinsa prin sandalele pe care le port.Le vad siluete baietilor din departare si oarecum inghit in sec,privirea mea picand pe abdomenele lor dezgolite.Mii de fani ar da orice sa ma vada moarta,daca ar stii ca am acces la vederea asta.Stau cu totii intinsi pe sezlongurile aduse probabil de undeva,iar eu ma furisez prin spate,cat timp imi dau sandalele jos.

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum