34.Intorsi

799 81 9
                                    

"Cat timp iubesti,ierti." -Francois De La Rochefoucauld-

 Intr-un mod ciudat parca nici aerul racoros nu vrea sa patrunda prin zonele mele de piele expusa.Sa ii aud vocea in contrast cu imaginea sa dupa perioada asta mi-a facut rau.Daca  nu vedeam asta as fi pariat ca pot face fata unei intalniri intamplatoare cu el,dar nu mai sunt sigura  de asta acum.A vorbit despre ce s-a intamplat la trecut ceea ce e adevarat...dar faptul asta ma face sa ajung la concluzia ce coincide cu intrebarea"mai insemn acelasi lucru pentru el?"Daca a trecut peste atat de repede...Jungkook nu e genul sa treaca repede peste ceva,iar expresia lui trista mi-a dovedit-o.Dar atunci de ce am indoieli?Sper sa nu fi trecut...sper sa ne impacam.Daca nu o sa se intample?Ce voi face?

"Ce e cu fata asta ?Macar m-ai observat aici pana sa vin inaintea ta?"Ga Eun isi mijeste ochii spre mine,iar eu clipesc de cateva ori. -Cand am ajuns aici?-

"Ah,coregrafia aia trebuie sa fie tare complicata.Ma acapareaza total."arat un zambet sters si ma asez pe bordura din spatele unor blocuri.Ea se aseaza in fata mea jos cu picioarele asezate in forma de lotus.

"I-am auzit pe baieti spunand ca te descurci bine."se incrunta,iar eu ii fac semn din mana ca se inseala.

"Daca ma descurc asta nu inseamna ca nu ma ingrijoreaza."oftez,uitandu-ma la picioarele ei."Le ai la tine?"

"Ce sa am?"clipeste de mai multe ori,incercand sa para nedumerita.

"Vreau si eu una...am nevoie."rostesc stiind ca a inteles ce vreau,dar vrea sa faca pe nestiutoarea.

"De cand naiba fumezi?"se incrunta,facandu-ma sa ma uit intens la ea.

"Am mai fumat acum o perioada de timp cand eram in Romania.Cred ca a revenit nevoia."ea scoate pachetul si ma priveste cu mila cand imi aprind o tigara cu bricheta.Mirosul familiar de tutun in combinatie cu gustul si senzatia fumului intrat in plamani pare sa fie ca un pansament ce stare in ajutorul starii mele de sufocare a psihicului.Imi dau usor capul pe spate in timp ce inchid ochii si suflu lent fumul printre buze.Aud zgomotul brichetei sale cand si-o aprinde pe a ei,alaturandu-se tacerii mele.Cu gandul la interviul vazut,par sa ma indepartez iar de planul real,tragand cu frenezie din tigara dintre degetele mele albe si inghetate.

"Ai aflat iar ceva de el?"isi aseaza mana pe incheiatura mea si tresar.Mana imi ramane suspendata in aer inainte ca filtrul sa mi se aseze intre buze.Renunt sa mai trag din ea,lasandu-mi mana in jos si aprob incet cu un murmurat indescifrabil.

"Nici lui nu ii e bine,Ally.Nu te mai alimenta cu impresii gresite,are nevoie de tine la fel de mult cum ai tu de el."se apropie sa ma ia in brate,facandu-ma sa scap tigara pe betonul de sub noi,rostogolindu-se departe de mine.Imi ascund fata in umarul ei micut,dand negativ din cap,iar ea imi maseaza spatele cu mana.

~Min Woo~

"Min Woo,am lasat sala descuiata ca sa repetati.Ceilalti nu au venit inca?"se uita la mine cu o privire calda.Imi duc mana in parul cazut in ochi,scotand un sunet negativ.Ea aproba si imi zambeste cand se departeaza.Arunc rucsacul intr-un colt al salii,legandu-mi sireturile adidasilor.Se pare ca iar intarzie Jae Hyun,deja incepe sa ma enerveze lucrul asta.Probabil iar pozeaza pentru lantul de magazine din oras.

"Scuze de intarziere,m-am vazut cu Ga Eun."zambeste Ally cand intra in sala si isi da jos geaca si esarfa,punandu-le pe un scaun.Cateva fire de par ii cade pe tample cand incearca sa isi prinda parul intr-un coc neglijent.Se uita spre mine fara sa spuna ceva,lasandu-ma sa ii vad ochii rosii,apoi si-o fereste continuand sa isi aranjeze lucrurile.Instinctiv imi mut degetele pe incheitura unde am pusa bratara.Incearca iar sa se fereasca de mine,privind starea ei de tristete pentru care nu am prea multe explicatii.In prima faza nu am vrut sa fi prieten cu ea sau sa ii dau importanta prea mare.O stiam doar din vedere si nu imi starnea niciun interes de orice fel,acum lucrurile s-au schimbat si vreau sa mi se confeseze pe toate subiectele ce o macina.Ca unui prieten.Vreau sa  fiu un prieten pe care sa se poata baza cu incredere.

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum