"Unul din efectele fricii este ca ne rataceste simturile si face ca lucrurile sa ne para altfel decat sunt." -Miguel De Cervantes-
"Esti frumoasa cand zambesti." Cuvintele rostite de Jungkook in urechea mea,imi fac ca inima sa imi bata mai tare,timp ce zambetul imi apare pe fata necontrolat.
Filmul alaturi de baieti se termina fara sa imi dau seama,iar ei sunt nevoiti sa mearga la culcare mai devreme,deoarece maine au multa treaba pe cap.Ma conformez si eu,punandu-ma la somn,chiar daca nu pot dormi asa rapid cum voiam.Asta pentru ca trebuie sa ma tin dupa ei si sa il ajut pe manager,altfel stateam pana tarziu.Am parte de un somn linistit si profund,iar cand bataile din usa ma anunta ca trebuie sa ma trezesc,ma dau vaitandu-ma jos din pat.Ma duc la baie cu ochii pe jumate inchisi,facandu-mi un dus care sa ma trezeasca.Imi infasor in jurul corpului un prosop,dupa ce am grija sa injur ca apa e mult prea fierbinte,trezindu-ma din starea mea de somn de-a binelea.Imi perii rapid dintii,alergand practic spre bagaj de unde scot rapid haine si lenjerie pentru azi.Mai am timp doar cinci minute,in care ma dau cu rimel si imi prind parul intr-un coc ciufulit,insfacand telefonul si iesind ca o tornada pe usa camerei de hotel.Alerg ca o tampita pe hol,impiedicandu-ma de Suga,ce incearca sa se echilibreze,in timp ce eu cad pe jos.
"La naiba,am intarziat?"intreb,ridicandu-ma de jos.
"Nu.Puteai sa nu alergi ca o disperata,evitand asta."gesticuleaza cu mainile spre podea,facandu-ma sa rad de expresia sa.
"Scuza-mi ciocnirea atunci."spun pe un ton sarcastic,iar el isi da ochii peste cap,mergand alaturi de mine spre lift.
Ne intalnim cu restul baietilor si managerul,ce pare a fi ocupat.Ne urcam in micul autocar pus la dispozitie pentru noi si restul echipei ce a sosit aseara,care se vor ocupa de baieti.Pe parcursul drumului nu fac decat sa pun intrebari si sa fac glume alaturi de baieti,asezandu-ma intre Jungkook si Jimin,in spate.Azi vor repeta pe scena pe care vor concerta zilele urmatoare,iar eu ma voi ocupa in backstage de diverse sarcini.Managerul imi spusese ca nu am cu ce sa il ajut prea tare,si ca pot merge alaturi de stilista sa o ajut la ce are ea nevoie.Mie imi convine.Raman cu ea in urma,cand baietii isi saluta fanii ce ii asteapta in fata cladirii,dar am grija sa imi pun ochelarii negri si sa las capul in jos.O singura poza in care cineva m-ar putea recunoaste si sunt rasa de pe fata pamantului.Intram cu greu in cladirea unde se va tine concertul,eu,stilista si baietii fiind dusi direct in cabina lor,managerul si restul echipei plecand in backstage.
"Mai au cateva minute de repetitii cealalta trupa.Dupa intram noi."spune stilista band plictisita o cafea.Ma asez langa ea,dandu-mi jos ochelarii.
"Vrei si tu o cafea?"mi se adreseaza politicoasa.Cat timp am fost la evenimentele baietilor m-am imprietenit cu ea destul de mult.E foarte de treaba si are tot felul de ideei geniale.
"Mhm,chiar cred ca mi-ar prinde bine una."spun simtindu-ma iar obosita.Imi da micul pahar de plastic din care incep sa sorb incet.Nu interactionez cu baietii,deoarece filmeaza,ca sa ii tina la curent pe fani cu ce fac.E chiar placut sa ii privesti cand fac asta.Iti dau o stare de energie tare molipsitoare.Managerul vine,anuntand ca putem merge in backstage.Stilista ramane in cabina,pentru a verifica niste chestii,iar eu merg cu baietii.
"E timpul sa te pregatesti sa vizionezi o repetitie lunga."ma atentioneaza Jungkook,iar eu imi dau ochii peste cap.
"Va descurcati destul de bine,sigur nu va dura atat de mult."spun,iar el zambeste usor.
"Doar pentru ca suntem buni,asta nu inseamna ca nu trebuie sa repetam multa vreme.Din contra."eu il aprob si ii fac cu ochiul cand merge alaturi de restul pe scena.Stau putin privindu-i cand melodia incepe,dar dupa sunt chemata de manager.
CITEȘTI
MBAD
Fanfiction.....Must Be A Dream.... La inceput,visurile par imposibile,apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile. Ai fost si vei ramane un vis.Dar cand se va termina acest vis?Cred ca niciodata.E exact ca un labirint,nu pot iesi,nu poti iesi,detinem...