MBAD

4.7K 176 12
                                    


PREFATA

Imposibil De Reparat

# Nu aveam de unde sa stiu ca venirea mea banala,va aduce cu ea o serie de sentimente nemarginite,ce tineau sa-mi sparga carcasa de gheata impenetrabila.Nu vreau sa par fata aceea ce ajunge intr-o tara straina si are parte de iubirea pe care si-o inchipuia alaturi de idolul ei,pentru ca nu este chiar asa.Am ajuns sa cunosc persoane,care pe parcurs m-au inspirat si mi-au transmis puterea sa sper,sa trag cu ultima putere de visul meu pana la ultima suflare.Si am facut-o,dar in unele cazuri,astfel de vise distrug alte vise,iar noi nu realizam decat cand e poate prea tarziu.

Am invatat ca idolii nu sunt ce par a fi,in spatele acestor masti perfecte fara cusur,se ascund sentimente,temperamente si o munca pe care nu o vedem,iar daca reusim sa o vedem,vedem doar o fractiune din adevarata munca si fiinta.Idolii nu pot fi intelesi,le este frica sa se exteriorizeze,frica sa fie vanati de lume,frica de a fi raniti.Nu vei stii niciodata daca ai ajuns sa cunosti un idol pe deplin,vei trai cu aceasta iluzie care oricand s-ar putea rupe,exact ca panza delicata de paianjeni. #

Durerea insa,ma acapara din toate directiile,nu din cauza situatiei neaparat,ci din cauza ca el era peste tot,absolut peste tot!Ochii lui erau peste tot,nu neaparat fizic,dar erau acolo.Ochii care ma priveau numai pe mine in acel mod.Acel mod cand privesti o persoana si simti cu toata fiinta ta ca o iubesti si o vrei numai pentru tine,senzatia de adoratie cand vezi ce stari si sentimente ii provoci numai tu.Vocea sa,care pentru unii poate nu insemna ceva deosebit,dar pentru mine vocea aceea simboliza motivul pentru care merita sa lupt,sa sper si sa adorm,stiind ca a doua zi o voi auzi iar,singura voce ce imi facea fiecare nerv din corp sa paralizeze.Acum acei ochi evitau sa se uite in ai mei si acea voce suna spart,cu un mare regret ce ii apasa intreaga fiinta.

~ Asteptam agitata sa vina imediat ce termina interviul,nestiind cum urma sa ii dau vestea,sau cum va reactiona.Afara era noapte deja,iar furtuna se dezlantuia in voie,cu tunete si fulgere ce luminau casa,a carei lumini nu voiam sa o aprind.Doar stateam in intuneric in fata usii,asteptand,ravasindu-mi parul cu mainile de nenumarate ori,numarand secundele si inchizand ochii pana avea sa vina.Tunetele au fost insotite de o bataie rapida in usa,ajunsese.M-am ridicat de pe scari si am fugit catre usa din capatul lor,cu inima batand atat de puternic stand sa iasa,facand o gaura prin piept.Am deschis usa,iar chipul sau a fost luminat scurt de un fulger.Am avut sentimentul ca ar putea fi ultima oara cand il voi vedea aici,in pragul usii,cautandu-ma,si mai tarziu o sa ajung sa aflu ca asa e...Mici picuri i se prelingeau din par,spre ceafa,udand gulerul camasii sale de sub sacoul rosu.M-am dat resemnata la o parte,facandu-i loc si intra cu un mic zambet in coltul gurii.Am tras profund aer in piept in timp ce inchideam usa.

"Scuze ca nu am putut ajunge mai repede,interviul a durat mai mult si am mai stat cu baietii de vorba in masina.Nu am riscat sa ma prinda cineva venind aici imbracat asa."Zambetul sau era cel din totdeauna,lejer si plin de starea pozitiva care simte nevoia sa explodeze.Se uita in jur usor confuz,vazand ca nu zic nimic,ci doar dau din cap." De ce sunt luminile stinse?Esti bine?"Nodul deja mi se formase in gat si simteam ca o sa ma sufoc daca mai tin asta mult in mine.

"Jungkook,eu..eu am dat auditiile la JYP.Eram asa de stresata si agitata din cauza ca Triangle nu mai exista,iar atunci cand Ga Eun m-a rugat sa dau auditiile cu ea nu am putut sa o refuz.Fara mine nu le-ar fi dat si mi-a zis sa incerc.Nu as fi crezut niciodata ca o sa fiu acceptata,erau atat de multi acolo,si eu nici nu sunt de aici,nici macar nu arat ca voi..Nu era de unde sa stiu ca voi fi acceptata!Au zis ca vor sa incerce ceva ce nu s-a mai intamplat in industrie,iar eu sunt potrivita pentru asta.Nici nu aveam idee cum sa iti zic asta,Ga Eun a fost asa fericita ca a fost si ea acceptata si nu ar fi semnat contractul daca nu il semnam alaturi de ea."Am spus totul atat de rapid,in timp ce-mi agitam mainile,incercand sa ma calmez,rasufland usurata cand am terminat si m-am uitat la fata lui.Pentru o secunda aveam impresia ca incremenise,nu se misca,nu clipea si nu zicea nimic,pana cand si-a trecut cu mana prin par si a vorbit.

"Ai semnat?De ce mi-ai ascuns toate astea Ally?"vocea sa suna spart si am simtit cum pielea mi se face de gaina,o raceala imvaluindu-mi corpul.

"Nu am realizat ca lucrurile astea vor fi posibile,nu puteam sa o dezamagesc pe Ga Eun.E singura mea prietena de aici care mi-a fost alaturi si pe care nu as abandona-o."Buza de jos incepea sa imi tremure deja,asa ca am incercat sa o musc,poate va inceta sa tremure.Dar totul era coplesitor.

"Ce vei face acum?Ce va se va intampla cu noi,Ally?Ai idee ce inseamna asta?Am trecut prin asta si stiu prea bine ce inseamna.Te vreau fericita,stiu ca adori sa dansezi,dar cum crezi ca va functiona toata chestia asta?"Devenea agitat,facandu-ma pe mine sa privesc in jos,dar totusi incercand sa ma apropii de el.

"O sa dau tot ce pot sa debutez cat mai repede,promit.Doar...doar,stiu ca ce iti cer este atat de..Jungkook,te rog poti sa ma astepti?"O lacrima mi s-a prelins usor in josul obrazului,expresia lui fiind una total plina de regret si durere in acelasi timp.S-a intors cu spatele spre mine,mergand atat de incet,dar in ochii mei parca nu inceta sa mearga.

"Nu pot,nu am cum.Imi pare rau Ally,intre noi s-a terminat.Ne-am dat deja prea multe sanse si mereu ajungem aici.Vei fi o persoana publica,nu vom putea face asta."Lacrimile deja imi inundau ochii,curgand siroaie pe obraji,tacerea ce a urmat intre noi a fost insuportabila,iar distanta parca prea mare.

"Nu pleca!Jungkook!"tipatul meu l-a facut sa se uite usor in urma,dar si-a cotinuat drumul spre usa,ca si cum timpul si spatiul il presau sa inainteze fara sa mai priveasca in urma la ce ne lega.A inchis usa in urma sa,iar eu m-am prabusit pe jos,incapabila sa realizez cum totul s-a naruit in mai putin de o secunda.~

Cu timpul am reusit sa inteleg de ce a luat acea decizie atunci,dar doare.Am ramas blocata in trecut,in cel mai frumos vis,care tine sa ramana un vis nesfarsit oriunde ma duc.

ATENTIE!Tin sa precizez ca informatiile despre unele personaje din carte nu sunt reale.In aceasta carte m-am folosit doar de numele si infatisarea lor,data debutului si varsta lor nefiind cea adevarata.Cu ajutorul acestei carti sper sa fac kpop-ul mai cunoscut pe wattpad,asteptand parerile voastre critice.

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum