54.Artificii

746 75 0
                                    

"Prietenia este incercarea prin care se masoara un om." -Oscar Wilde-

Mainile lui Jungkook stau odihnite pe umerii mei,trasand cateva modele cu indexul,pana spre scobitura gatului meu si fara intarziere cativa fiori imi strabat tot corpul.Varfurile parului roscat,luminat de soare,stau lipite de tample si de ceafa,in timp ce cativa stropi de apa sarata se preling de la gat,pana pe linia abdomenului,care face sa imi fie grea actiunea de a respira.Nu-mi imaginam ca are abdomenul asa bine tonifiat sau ca sunt prezente mai multe linii ce ii definesc musculatura,asta ma face sa ma simt jenata pentru ca nu obisnuiesc si nu sunt o impatimita a sportului asa cum ii place lui.Nu pot procesa cum trebuie si la timp ce pune la cale cu ranjetul si privirea sa animata si patrunzatoare,trezindu-ma atingand iar cu posteriorul fundul apei,iesind la suprafata icnind.

"Sa fii al naibii,daca te prind ala esti,Jungkook!"il sfredelesc cu privirea si el fuge cu pasi uriasi prin apa,improscand in toate directiile si creand si mai multa agitatie in apa.Ma chinui sa ajung spre el,impingand apa cu mainile si facand pasi prin ea,ingreunata insa de lumina ce imi intra in ochi si starea mea de leneveala.Rasul sau e coplesitor in contact cu expresia mea acra si chiar si asa nu pot sa nu ii admir trasaturile superbe si modul in care shortul ii atarna pe soldurile sale intr-un fel divin si ademenitor.Cand sunt pe cale sa ii prind incheietura,corpul sau se smuceste brusc intr-o parte si sunt luata pe sus ca o mireasa de bratele sale,lipindu-ma cu forta la pieptul sau in timp ce mainile mele se tin cu disperare de gatul sau usor incordat.Ma invarte stropind in continuare apa din jur,ce ma face sa imi tin ochii pe jumate inchisi si sa imi cuibaresc fata in umarul sau,el zambind in continuare si facand misto de starea mea.Cand termina sa se fataie cu mine in brate,dar totusi nu vrea sa imi dea drumul,ma trezesc iar in starea aia de visare,privindu-i ochii intunecati cuprinsi de nuanta aia ciocolatie si el se apleaca,presandu-si cu forta buzele peste ale mele.Restul timpului mi-l petrec pe plaja cu scopul de a prinde putina culoare,cu ochelarii de soare pe nas si o bautura racoritoare langa sezlong.Jungkook sta pe burta cu palmele sub barbie atipind usor,cu buzele intredeschise,iar sforaitul lui Rap Monster se aude pana la mine.Jimin s-a facut comod deja la capatul sezlongului meu,iar V sta rezemat intr-u cot pe al sau,amandoi deschizand o discutie cu mine la care sunt foarte atenta.Amandoi incearca sa nu fie prea atenti la sanii mei acoperiti de sutienul costumului negru,intr-un mod cat mai subtil.

"Maine o sa plecam,din cate am auzit."Jimin isi ciufuleste parul si mai mult,sorbind apoi din bautura ce o tine in mana.

"In jur de cat?"intreb nestiind nimic despre aceasta informatie.

"Nu stiu,probabil inainte de lasarea serii.In niciun caz dimineata."zambeste si eu imi arcuiesc spranceana.Credeam ca o sa plecam dimineata ca deobicei,dar vad ca managerul considera ca putem sa ne relaxam mai mult.Mie imi convine,oricum am stat aici doar doua zile,una in plus e bine venita.Suier printre dinti cand capul lui Jungkook se preseaza de abdomenul meu,luandu-ma prin surprindere,iar el isi ascunde urma de zambet din coltul gurii.

"Hai ca nu am o greutate de supraponderal."isi freaca nasul de pielea mea,si imi inconjoara talia cu bratele.

Dupa ce luam pranzul,ii urmez pe baieti la piscina pensiunii,inconjurata numai de pavaj ce confera un aer vechi si frumos.Jimin si J-hope deja isi fac de cap cu muzica din boxe,iar restul se arunca in apa,bagandu-se la fund unul pe altul si razand cu putere.Eu ma dau cativa pasi inapoi,incretindu-mi nasul cand ma feresc de apa ce sare din piscina.

"E nevoie sa vin dupa tine,iubito?"baietii mustacesc cand Jungkook rosteste acel apelativ,iar eu ma fastacesc usor,scuturandu-mi capul.

"Ma duc sa ma schimb si vin.Nu dureaza mult."il instiintez,iar el isi ridica umerii.Intru in pensiune si ma duc fix spre camera mea unde scap de hainele de mai adineauri si de costumul negru,tragandu-l repede pe cel alb dintr-o singura piesa peste care trag o pereche de pantaloni scurti negrii si un tricou lasat pe umar.Ajung la concluzia ca ar fi mai sigur sa imi pun bine cheia de la Jungkook,de frica sa nu o pierd pe undeva,chiar daca imi e greu sa ma despart de ea.O asez cu grja si precizie pe noptiera patului,trecand cu indexul degetelor pe suprafata sa rece.

MBADUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum