"Prietenia unui om destept e mai de pret decat prietenia tuturor prostilor." -Democrit-
"Jungkook,e timpul sa te trezesti."murmur usor in urechea sa ca sa nu il trezesc brusc.
"Inca putin."isi afunda fata in perna mai mult si cateva cute se intrezaresc pe fruntea sa.
"Managerul va fi aici in 15 minute."continui sa ii soptesc,mangaindu-i parul moale si roscat.
"Ce!?"se ridica brusc,inca avand ochii pe jumatate inchisi.Ma uit la el putin amuzata,dar in acelasi timp bosumflata ca trebuie sa plece.
"Ti-a sunat telefonul si V a zis sa te pregatesti."il informez,iar el isi freaca cu degetele ochii,ridicandu-se lent din pat.
"Cred ca am dormit prea profund.E asa moale patul tau."zambeste somnoros,iar eu aprob neputand sa imi iau ochii de pe el.E asa adorabil dimineata,nu ai cum sa nu ii rezisti.
"Incearca sa fii gata mai repede."il atentionez,iar el se uita la mine ciudat.
"Crede-ma in meseria mea nu mai e cazul sa spui asta,ma descurc foarte bine la a ma imbraca si pregati rapid."imi face cu ochiul,iar eu imi dau ochii peste cap.Niciodata nu am inteles cum pot fi vedetele asa rapid gata,mai ales cand isi schimba tinutele intre cantece.E macar omenesc la cate haine si accesorii au sa se schimbe asa rapid?
Jungkook se dovedeste a fi gata exact cum a zis,inainte ca managerul sa soseasca.A avut timp si sa se dea cu crema pe fata,ceea ce pare de necrezut pentru mine.Sa nu mai zic ca arata formidabil,ca si cand ar fi petrecut o ora intreaga sa se pregateasca.
"Imi pare rau ca te-ai trezit mai devreme din cauza mea."se bosumfleaza cand coboram scarile,eu fiind inca in hainele in care am dormit.
"Nu-i adevarat."protestez,iar el zambeste.
"Daca tot sunt in oras saptamanile astea cel putin,as putea sa mai dorm la tine."imi face cu ochiul.
"Jungkook!"il bat usor in umar,desi imi surade ideea.Imaginea cu el dormind e superba,dar imaginea cu el dormind alaturi de mine in patul meu,e si mai uimitoare.As putea sa ma obisnuiesc cu asta.
"Ce zici de diseara?"isi arcuieste sprancenele si nu ma lasa sa raspund deoarece isi lipeste buzele de ale mele rapid.Inevitabil,imi transmite tot calmul si toti fluturii pe care i-as putea avea vreodata in corp."La naiba!"spune cand managerul claxoneaza.
"Ai grija de tine si vezi ce faci acolo."simt nevoia sa il avertizez,iar el ranjeste.Isi trece limba peste buzele rozalii,lucru ce ma scoate din minti de fiecare data.
"Ne vedem diseara,iubito."imi face cu ochiul,iesind pe usa.Fac ochii mari,uitandu-ma dupa el din pragul casei.
"Cum tocmai mi-ai zis?!"ii aud chicotul si imi face cu mana inainte sa urce in masina.Realizez ca sunt in pantaloni scurti si aerul rece ma loveste din toate partile,asa ca intru rapid in casa,putin rusinata daca managerul m-a vazut asa.Ce tot zic,sigur m-a vazut.
~Jungkook~
"Baietii au ajuns acolo acum cinci minute,vei fi gata si tu rapid,deci e bine."eu aprob,cu gandul inca in casa ei.Ma simt implinit si fericit ca o am pe Ally langa mine.Sa-i cant a fost ceva de nedescris,mai ales cand o priveam in timp ce incerca sa ramana treaza.Dupa ce a a dormit mi-am petrecut inca o ora urmarind-o exact ca un copil in fata televizorului.Imaginea ei e de nedescris,asa perfecta si numai a mea.A mea.M-am jucat cu parul ei si am zambit cand parea sa murmure ceva in somn cat timp ii sopteam cuvinte pe care ea nu le auzea.As putea sa fac asta neincetat si nu m-as plictisi,mi-as petrece tot timpul liber pe care l-as avea si nu as regreta daca as face asta.
CITEȘTI
MBAD
Fanfiction.....Must Be A Dream.... La inceput,visurile par imposibile,apoi putin probabile si in cele din urma inevitabile. Ai fost si vei ramane un vis.Dar cand se va termina acest vis?Cred ca niciodata.E exact ca un labirint,nu pot iesi,nu poti iesi,detinem...