"sen benim annemi, ben senin sevgilini."
Atakan elindeki kağıdı buruşturup hızlı adımlarla salondan çıktı. Bir kaç dakika sonra dış kapının sesi duyuldu.
Hala yanımızda olan Murat boğazını temizleyek konuştu.
"Siz iyi misiniz?"
Başımı evet derecesine aşağa yukarı salladım.
"Tamam o Zaman siz bugün odanızdan çıkmasanız iyi olur"
Ne o yoksa bizide mi kaçırırlar, aslında mantıklı Atakan'ın Sevgilisini yani benim arkadaşımı kaçıran, Sevgi ablanın ailesi olduğuna göre bizide kaçıra bilirlerdi.
"Neden?"
Murat bakışlarını etrafta gezdirdi.
"Atakan çok sinirli size patlayabilir."
Kaşlarım kendiliğinden havalanırken kollarımı birbirine bağladım.
"Hiçbir şey yapamaz!"
"Siz yinede bu kadar emin olmayın görüşmek üzere."
Arkasını dönüp evden çıktığı zaman sevgi ablaya döndüm.Sandalyeye yan oturmuş bir şekilde bana bakıyordu.
Ona gülümseyip yanına gittim "sen yukarı çık istersen sevgi abla"
"Sen ne yapacaksın?"
Her yeri cam kırıklarla dolu olan salona baktım.
"Biliyorsun pislik içinde duramıyorum burayı temizliyim zaten temizlikçi gelmiyecekmiş banada uğraş çıkar."
Sevgi abla sen bilirsin gibi omuz silkip merdivenlerden yukarı çıktı.Bende böyle bir insandım işte bizi kaçıran adamın yarasını sarıp dağılan evini toplayacak kadar iyi niyetli biriydim.
Hemen ardından bende yukarı çıkıp poşetin içinde gördüğün şortu ve tişörtü alıp giydim. Paketlerin içine baktığımda gerekli, gereksiz bir sürü şey vardı anca israf her neyse sanki benim param.
Geri aşağıya indiğimde ilk masadaki kahvaltılıkları mutfağa taşıyıp masayı sildim.
Mutfaktğın içindeki kapıyı açtığımda temizlik odası olduğunu gördüm, içinden işime yarayacak bütün temizlik malzemelerini yani hepsini alıp salona döndüm.
Kırık cam parçalarına baktığımda büyük olanları elimle toplayıp çöp poşedine attım.
Aynı anda bir kaç parçayı almaya çalışınca elimin bir çok yerini kesikler oluştu yara bandı yapıştırıp işimi yapmaya devam ettim.Her yerin cam parçası olduğunu fark ettiğim için salonu baştan aşağa süpürge ile süpürüp Vileda ile her yeri silmiştim.
Sonunda temizlik işi bitince mis gibi kokan salona bakıp gülümseyerek yukarı odaya çıktım.Sevgi abla nerden bulduğu hakkında hiç bir fikrim olmayan kitabı okurken yatağa kendimi attım.
"Bitti mi?"
Yan dönüp yüzümü sevgi ablaya çevirdim.
"Bitti her yer pırıl pırıl oldu"
"İstersen biraz dinlen baya yoruldun."
Sevgi ablaya gülüp başımı iki yana salladım uyuyamazdım ne olur, ne olmaz tedbirli olmam lazımdı.
Duvardaki saate baktığımda saatin dört olduğunu gördüm. Saatlerdir temizlik yapınca zaman çok çabuk geçmiş."Açıkmadın mı sen?"
Sevgi bala sorum karşında kitaptan bakışlarını çekip bana döndü.
"Aslında acıktım"
Yattığım yerden bir hışımla kalktım.
"Tamam o zaman sen kitabını okumaya devam et ben yiyecek bir şeyler hazırlayayım. Zaten Atakan gilin akşamları çok işleri oluyormuş ikimiz birlikte akşam yemeği yeriz"Odadan çıkıp mutfağa indim buz dolabını açığımda ağzına kadar doluydu Şu dolaptaki yiyeceklerle bir ordu doyurulur he valla neyse iyi yerinden bak akşama isteğim yemeği yapabilirim.
〰️
Yaptığım yemeklere gururla bakarken benden ne kadar iyi bir ev hanımı olabileceğini düşündüm.
Masaya iki tane servis açıp teker teker yemekleri masaya taşıdım.
Mercimek çorbası, patates yatağında mantar, tavuk sote, cevizli semiz otlu salata ve tatlı olarak traliçe yapmıştım .Nerdeyse iki gündür yemek yemediğim için canım ne çektiyse pişirdim.
Eksik olan şeyleri de masaya taşıyıp sevgi ablayı çağırmak için odaya çıktım.Sevgi abla uyuya kalmış olucak ki elinde hala kitabı tutuyordu.
Tam uyandıracaktım ki çamaşır suyu kokusu burnuma geldi üstündeki kıyafetleri kokladığımda ağır bir koku vardı hemen banyoya girip üstümü değiştirdim.
Sabah çıkardığımda kot pantolonu giyip üstüne bej rengi dar bir bluz giyip pantolonun içine kattım.Banyoda işim bitince sevgi ablanın Yatağına oturdum.
"Sevi abla hadi uyan yemek yiycez"
Yavaş yavaş gözlerini açarken derin bir nefes alıp etrafa baktı.
"Yine mi uyuya kalmışım ben?"
"Kullandığın ilaçlar uyku yapıyor biliyorsun."
Sıkıntılı bir nefes verdi
"İçmiycem bir daha o ilaçları"
Sevgi ablanın ellerini tuttum.
"İçmek zorunda olduğunu biliyorsun sevgi abla, hadi şimdi inip yemek yiyelim çünkü ben aşırı acıktım."Sevgi abla gülerek yattığı yerden kalktı.
Aşağıya indiğimizde şaşırmama nede olan bir manzara vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
ActionBaşrolü güçlü kadın mı istiyorsun? O zaman, bu kitap tamda sana göre :) . . . "sana acı veren benim.." Nefesini ensemde hissettikçe tüylerim diken diken oluyordu. "Ama unutma ki senin acılarını saran da benim." "Benim acılarımın da, yaralarımın da t...