"Noluyor?"
Atakan'ın verdiği cevap kesinlikle beklemediğim bir şey değildi.
"Eve baskın düzenlenmiş
Zeynep ve Sevgi hanım yoklar mış?""Nasıl yoklar mış?"
Ellerim istemsizce saçlarıma götürüp yoluyordum.
"Bilmiyoruz adamlar aramaya başladı."İşaret parmağımı tehdit eder gibi hava kaldırdım.
"Eğer o ikisinden birinin saçının teline zarar gelsin, senide o kapının önünde hiç bir boka yaramayan korumalarınıda öldürürüm"
Evet bu dediğimi yapardım gözümü bile kırpmadan hemde.Yatağın başlığındaki gizli bölmeden silahımı alıp belime koydum.
Atakan başlığa mı şaşırdı, yoksa silaha mı bilemiyorum ama şaşırmıştı.Yanından geçip giderken omzumu sert bir şekilde omzuna vurdum.
Evden çıkıp aşağıya hızlı hızlı inerken aklıma Hatice geldi. Tabi ya o zeyneb'in kolyesine takip cihazı koymuştu.İndiğim merdiveni koşarak geri çıkıp odaya girdim. Arkamdan kapıyı kitleyip pencereden üst kata çıktım.
Hatice sesimizi duyduğu için çoktan çalışmalara başlamıştır. Hatice'ye baktığımda sakin sakin kahvesini içiyordu."Yerlerini buldun mu?"
Kupayı masaya koydu.
"Eve saldırıbdüzenleyeceklerinden haberim vardı. Sevgi ablaya haber vermiştim. Yani saldırı olurken evde değillerdi."
"Peki neden bundan benim haberim yok?"
"Zamanımız yoktu öğrendiğimde yola çıkmışlardı, sana söylemem Zaman kaybı olurdu anca"Evet sakin oluyoruz değil mi? Sonuçta ikiside güvende.
"Neredeler?"
"Sevgi ablanın ormanda bi kulübesi var ya orda'lar"Hızlı bir şekilde pencereden kendi odama geçip, aşığa indim.
Apartmanın hemen önünde araba ile beni bekleyen Kemal ve Atakan'a göz devirdim.Sürücü koltuğunda oturan Kemal'in kapısını açtım.
"İn!" Emri vaki çıkan sesim Kemal'i kararsız bırakmıştı.Atakan döndüğünde en sinirli ses tonumla
"İN DEDİM!" Atakan kafasını sallayınca kemal arabadan indi.
Boşalan sürücü koltuğuna oturup gazı kökleyerek ana yola çıktım.Evet şimdi atakan'dan kurtulma vakti.
Gaza daha çok basarken arabanın ibresi sona dayanıyordu.
Düz giderken ani bir hareket ile sağ şerite geçtim. Kemeri takılı olmayan Atakan çok sert bir şekilde başını cama vurup bayıldı.Allah'tan kemerimi takmıştım aksi taktirde camdan uçup giderdim valla.
Arabayı kenarı çekip aşağıya indim.Atakan'ın olduğu tarafa dolanıp kollarından tutup arabadan indirdim. Kaş yarılmış kanıyordu,
Nabzını kontrol ettim. Normal düzeyde atıyordu.Cebindeki telefonu çıkardım. Bir yetmezmiş gibi üç tane şifre koymuş. Yüz tanımlama, parmak izi ve sembol çizme
Sağ ve sol baş parmaklarında anahtar şeklinde dövme vardı.İkisinide denedim ama olmadı bütün parmaklarını tek tek denedim hiç biri olmadı. E o zaman parmak izini nasıl açıyor. Parmaklarına tekrar baktığımda baş parmaklarındaki anahtarların birleştirince başka bir anahtar oluşturuyordu.
Telefonu yere koyup iki parmağını da parmak izi olan yere bastım. Kilitin açıldığını gösteren bir işaret belirdiği de telefonu yerden alıp açtım.Murat'ın sayfasını bulup olduğumuz konumu attım.
Arkadaşın baygın gel ve onu al.
Hızlı ol yoksa beyin kanamasından
Ölebilir.Naptın manyak kadın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
ActionBaşrolü güçlü kadın mı istiyorsun? O zaman, bu kitap tamda sana göre :) . . . "sana acı veren benim.." Nefesini ensemde hissettikçe tüylerim diken diken oluyordu. "Ama unutma ki senin acılarını saran da benim." "Benim acılarımın da, yaralarımın da t...