20. Bölüm

681 57 72
                                    

Atakan'ın dediği son cümle nedeni bilmediğim bir şekilde beni mutlu etmişti.

Peki neden?

"Ceyda Adnan'ın adamı"
Bu konu hakkında bir kaç düşüncem vardı ama işte Atakan'ın sevgilisi olduğu için kondurmuyordum.
"Ne zaman öğrendin?"
"Bu konu çok uzun aslında. Adnan ceyda'yı bir yerden bulmuş ve benim her zaman alışveriş yaptığım mağazaya yerleştirmiş. Güya ben ona aşık olucam her şeyimi onunla paylaşacağım oda gidip Adnan'a anlatıcak"
Lafını kesip sözü ben aldım

"Peki anlattın mı?"
"Evet ama hep işimle alakası olmayan şeyler anlattım. Dediğim gibi de oldu gidip anlattı. Bende zaten anlatmasını istiyordum çünkü bu sayede kaç kere işlerini baltaladık"
Atakan'a sinir gitsemde zekasına hayrandım
"Bundan sonra ne olucak?"

Atakan'ın yüzünden beliren sinsi gülüş hiç iyi şeylerin olmuyacağını haykırıyordu.
"Senin Adnan'ı düğün masasında bıraktığın gün, bende ceyda'yı bildiğimi açıklıycam darbe üstüne darbe almış olucak"
"Çok mantıklı"
"Neyse git dinlen çünkü senin için çok yorucu bir gün olucak"
"Kafanda neler var?"
"Yarın sabah kahvaltıdan önce detaylı bir şekilde konuşuruz"

Atakan'a gülümseyip kış bahçesinden çıktım. Daha gece yarısı bile olmamıştı ve benim gerçekten hiç uykum yok ne yapabilirim ki?
Kağıt, kalem sana bir şeyler çağdaşdırıyor mu? Tabiki de kendime yeni bir uğraş bulduğuma göre gönül rahatlığıyla çizim yapabilirim.

〰️

Emine'nin yani yemekleri hazırlamakla görevli ablanın çağırması ile kış bahçesinden çıktık.

Sabah erkenden uyanıp Atakan ile birlikte neler yapacağımı detaylı bir şekilde konuşmuştum.

Kahvaltı masasına oturduğumuz da Merdivenlerden gelen sesle bütün bakışlar ora döndü.
Zeynep hem kahkaha atıyor hemde koşarak aşığa iniyordu.
Sevgi abla ise arkasından yavaş olmasını söylüyordu.

Yanıma geldiğinde kollarını sımsıkı bir şekilde boynuma doladı.
"Noldu bitanem"
"Ben bir rüya gördüm çok güzeldi"
Sevgi ablaya baktığında bilmem der gibi omuz silkti.

"Ne gördün anneciğim?"
Benden ayrılıp Atakan'ın yanına gidip aynı şekilde onada sarıldı.
"Günaydın prenses"
"Günaydın"

Atakan'dan Murat'a gidip onada sarıldı, ömrü boyunca bana bu kadar sarılmadı yeter bu kadar.
"Ne gördün rüyanda kız çilli"
Sevgi abla ve benim aramdaki boş sandalyeye oturdu.

Tabağından bir salatalığı ağzına atıp konuşmaya başladı.
"Son ovlonoyordun"
Allah'ım neden bu kız Murat'a benzemeye başladı.
"Ağzında yemek varken konuşulmaz anneciğim"
Ağzındaki lokmayı yuttu,
"Çok güzel bir kır düğünü yapıyorduk senin üstünde çok güzel bir gelinlik vardı, bende gelinlik giymiştim çok güzeldik"

Ne düğünü Zeynep ya popon açıkta kalmış senin.
"Kiminle evleniyordu annen?"
Murat'ın sorusu ile zeyneb'in bakışı Atakan döndü.
"Atakan abiyle"
Ağzındaki peynir boğazımda kalırken, Atakan gülerek bardaktaki suyu bana uzattı. Bu adam niye sürekli gülüyor?

"Neyseki alt üstü bir rüya"
Zeyneb'in kaşları çatıldı.
"Murat abi rüyaların gerçek olduğunu söyledi."
Sorar gibi murata baktım konuşmamak için ağzına bir şeyler dıkıyordu.
"Murat abin başka ne dedi anneciğim sana?"

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin