#hikayen bitti dediğinde başlar
~5 dakika önce~
Gülistan' nın babası uyanarak " Gülistan su getir " diye, üç kere bağırdıktan sonra baş ucundaki telefonuna mesaj gelir .İnstagram Ela ' dan "sevgilimin işi çıktı gelemiyor, diye.
Gülistan ' nın babası instagramı açarak gelen mesajları okur
~Gülistan 'nın babası mesajları okuduktan sonra ayağa kalkar ve elinde telefonla hızlı adımlarla Ayşegül 'ün yanına gelir~Gülistan 'nın annesini ( Ayşegül'ü) uyandırarak "hatun kalk mühim, kız kaçmış."
Ayşegül gözlerini açar ve doğrularak "ne kaçması , o okulda ya"
Kemal " mesajları oku anlarsın" der ve mesajları okuması için Ayşegül 'ün eline telefonunu verir.
Gülistan ' nın babası sinirlenerek evden hızlı adımlarla çıkmıştı. Gülistan evinden çok uzaklaşmamıştı omzuna biri dokunmasıyla arkasına döner ve karşısında babasını görür. Babası onu saçından tuttu " yürü eve gidiyoruz " dedi .Gülistan ağlayarak "baba yapma, der.
Kemal onu dinlemeyerek"yürü" .....Eve varırlar ve içeri girerler . Kemal onun yüzüne bir tokat atar "sen beni Adana'ya rezil mi edecen?!" der .
Gülistan sert tokadın etkisiyle yerinden babasına "ben bu hayatı yaşamak zorunda değilim bende diğer insanlar gibi özgürüm" dedi .
Kemal "sen iyice azdın tabi yediğin önünde yemediğin arkanda , bu odadan çıkmıyorsun, der. Yatak odasının kapısını üstüne kitler.
Gülistan "baba aç kapayı, der ve çaresizce kapının önünde oturur ve " herşey bitti" der
Kemal anahtarı Ayşegül'e verir "iyice azdı bu kaçacakmış üç gün aç kalsında o zaman anlasın açlığın ne olduğunu öğrensin sonra kuran kursuna göndereceğim, okula gitti böyle oldu belki kuran kursunda düzelir."
Ayşegül _böyle yaparak çocuğu cezanlandırma, zaten kursa göndereceğiz.
Kemal _aklı başına gelsin, dedi.
Ayşegül misafir odasına gider ve Okan'ı arar.
Okan telefonu açıp: efendim anne, dedi
Ayşegül: ne yapıyorsun Okan .
Okan: anne işteyim
Ayşegül: kötü bir şey oldu Gülistanla ilgili
Okan: ne oldu gene anne.
Ayşegül: kaçmaya çalışmış , babası son
anda yakaladı , tokat attı , üzerine kapıyı kitledi. Gülistan la konuşta belki düzelirOkan: tamam, anne .
Ayşegül yatak odasının kapısını açar ve Gülistan olduğu yerden kalkar
Ayşegül : al abin senle konuşacakmış .
Eline telefonu verir.
Gülistan: alo abi, efendim
Okan : Gülistan annem biraz önce anlattı . Kaçmaya çalışmışsın neden böyle şeyler yapıyorsun, abicim hıh
Gülistan: abi, ben seni severim bilirsin ama ben bu hayatı istemiyorum, ben lisede okumak istiyorum.
Okan : Gülistan bak abicim ben senin küçüklüğünden beri her istediğini yaparım . Liseyi gitmek istediğini biliyorum ama sen bak kötü birisin demiyorum takıntılısın orada iyice bozulursun . Sen herşeyi kötüye kullanıyorsun